פחות מ-24 שעות לאחר שהוביל את הלייקרס לזכייה בטורניר אמצע העונה של ה-NBA, לברון ג'יימס קיבל עוד סיבה לחגיגה: בנו ברוני ג'יימס, 19, עלה הלילה (בין ראשון לשני) להופעת בכורה במדי מכללת USC, פחות מחמישה חודשים לאחר שלקה בדום לב במהלך אימון של הקבוצה בקדם עונה.
ברוני, שנמצא תחת הגבלת דקות משחק ושיחק 16 דקות בלבד, עלה מהספסל וסיפק 4 נקודות, 3 ריבאונדים, 2 אסיסטים, 2 חטיפות - וגם חסימה ענקית אחת בהתקפה מתפרצת של היריבה, שהזכירה מאוד את הסגנון המוכר של אבא לברון. לצערו של ברוני ושל 9,806 האוהדים שהגיעו למרכז גאלן - ביניהם לברון, משפחת ג'יימס והג'נרל מנג'ר של הלייקרס רוב פלינקה - היריבה לונג ביץ' סטייט קילקלה את חגיגת החזרה עם מהפך וניצחון 79:84 בהארכה.
3 צפייה בגלריה
לברון וברוני ג'יימס
לברון וברוני ג'יימס
אבא גאה. לברון וברוני ג'יימס
(צילום: AP Photo/Mark J. Terrill)
3 צפייה בגלריה
ברוני
ברוני
חזר לפרקט. ברוני
(צילום: Katelyn Mulcahy / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)
"אני בעיקר מרגיש חובה להגיד תודה לכולם על הכל. לרופאים, להורים שלי, למשפחה הקרובה והרחוקה, לחבריי לקבוצה, למאמנים, תודה שתמכתם בי לאורך התקופה הקשה הזאת. עזרתם לי לעבור את זה", אמר ברוני בסיום.
לברון הנרגש פרסם פוסט אמוציונלי ברשתות החברתיות: "אני אפילו לא מסוגל לתאר כמה היום הזה היה מרגש עבורי. אני מוצף ברגשות, ופשוט רוצה לומר לברוני שהוא אדיר. לעזאזל הניצחונות וההפסדים שיגיעו לאורך הדרך, מבחינתי כבר זכית בתואר האולטימטיבי, באליפות הכי גדולה - כשקיבלת את חייך בחזרה. אני כל כך גאה בך, והיום הענקת לי חיים נוספים. אני אוהב אותך!".
3 צפייה בגלריה
לברון
לברון
פרסם פוסט אמוציונלי ברשתות החברתיות. לברון
(צילום: AP Photo/Mark J. Terrill)
מאמן USC אנדי אינפילד אמר בסיום: "כולם עברו הרבה מבחינה רגשית, ברוני הכי הרבה. הוא התמודד עם זה טוב מאוד. ובכל פעם שאתה עובר סיטואציה רגשית, זה נחמד שיש חברים לקבוצה וצוות שאכפת להם. אני חושב שחבריו לקבוצה עשו עבודה נהדרת עם ברוני והוא חזר עכשיו וכולנו מתרגשים בשבילו".
הופעת הבכורה של ג'יימס ב-USC לוותה בהרבה ציפייה והייפ. שעתיים לפני המשחק כבר התגבש תור ארוך של תלמידים מחוץ לאולם והתעקל ברחוב סמוך. כבר ביום הודיעה שישי המכללה שכל הכרטיסים למשחק נמכרו. כאשר לברון הגיע דקות לפני הפתיחה, באזז גדול נוצר באולם כאשר כוכב הלייקרס הלך למושב שלו בשורה הראשונה. כשברוני עלה מהספסל, 12:58 דקות לסיום המחצית הראשונה, הקהל הריע לו עם מחיאות כפיים סוערות.
גארד USC בוגי אליס חשב שג'יימס התמודד היטב עם אור הזרקורים. "הוא בנוי לזה", אמר. "אני מרגיש שהוא בתוך זה. הוא השקיע והוא שחקן מצוין. אנחנו הולכים להחזיר אותו והוא ימשיך להיכנס לרוטציה, אבל הוא בנוי לזה. הוא מתמודד עם זה טוב מאוד".