"מבטיחה לחזור": עדן פינס הכריזה על שינוי דרמטי

הדוגמנית שמחזיקה גם בחשבון פופולרי במיוחד ברשת, החליטה לשוב לשגרה שלפני 7 באוקטובר • מה זה אומר וממתי? כל הפרטים

עדן פינס. צילום: אריק בן שמחון

עדן פינס הייתה היום (ראשון) אשת בשורה ל-901 אלף עוקביה ברשת החברתית אינסטגרם והודיעה להם קבל עם וסטורי על שינוי דרמטי בתוכן שיועלה ויתפרסם בעמודה החל מהיום. שעות קודם לכן (מוצ"ש) ערכה סקר על מנת לבדוק את הלך הרוח בקרב הנחשפים לתכניה וחשפה את תוצאותיו החד משמעיות.

"אני רואה שאנשים חוזרים להעלות תוכן בסושיאל, מצד אחד זה קצת עושה לי טוב בלב, אני מבינה שהחיים באמת צריכים להימשך, אבל מצד שני זה כואב באותה מידה כי אנחנו לומדים לחיות לצד המצלמה והכאב?", תהתה פינס.

"אתם גם כותבים לי הרבה שאתם ממש מתגעגעים לתוכן שלי, ומבקשים שאחזור להעלות ושכולם צריכים אסקפיזם. וכולנו צריכים גם כן לחזור לעבור ולהתפרנס וחלק מאוד נכבד מהפרנסה שלי זה הסושיאל מדיה, כי כל השאר מוקפא כרגע", הסבירה. "לא הייתה לי בעיה עם זה, ולהיפך. אני חושבת שהחודשים הללו ללא עבודה היו שווים הכל אם הצלחתי לעשות משהו במעט אפילו בהסברה", הבהירה.

צילום מסך אינסטגרם

בהמשך פנתה להתייעצות וערכה סקר שבו שאלה לדעתם של הגולשים לגבי החזרה לפעילות מסחרית, כששני שליש בקרב המצביעים חשבו שיש להמשיך האלה ולייצר תוכן רגיל שאינו קשור למלחמה, ואילו שליש מתוכם חשבו שזה פחות מתאים כרגע. "טוב, תוצאות הסקר מאתמול והתשובות שלכם אומרות הכל. לפחות של העוקבים שלי, שאליהם בעיקר אני מדברת ויוצרת", כתבה פינס כשמתחת למילותיה שיבצה הודעות שקיבלה באופן פרטי שמעודדות אותה לחזור לשיתופי פעולה.

לפני זמן קצר הודיעה פינס על רגע תמונה של ארוחה קלילה שהכינה לעצמה על חזרה באופן רשמי לשגרה. "מבטיחה לחזור להעלות לאט לאט שוב תוכן, וגם לעצמי כמובן לחזור לעבוד. כולנו צריכים את זה. בינתיים קחו קצת מיומי שלי וטוסט אבוקדו שקצת פחות יצא פוטוגני היום", סיכמה בהומור.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר