ג'יידה פינקט מצהירה: "הסטירה ההיא הצילה את נישואיי"

המאורע הזכור ביותר בטקס האוסקר 2022 שעבר הוא זה שבו סטר וויל סמית לכריס רוק לאחר שהתבדח על אשתו • עכשיו, לראשונה, מספרת רעייתו של הכוכב המכה על היתרונות שהיו כרוכים באירוע

וויל סמית' מכה את כריס רוק בטקס האוסקר. צילום: רויטרס

אחד האירועים הכי זכורים בטקס האוסקר 2022 הוא לא הזכיות, אלא הסטירה שוויל סמית נתן לכריס רוק, לאחר שזה התבדח על אשתו, ג'יידה פינקט סמית.  

כזכור,  וויל צחק על הקרחת של רעייתו של וויל סמית, ג'יידה פינקט, ואמר "אני מחכה כבר לסרט ההמשך של ג'י.איי. ג'יין", ולאחר שסמית חייך, הוא ראה את פניה הזועמות של אשתו, הלך לבמה וסטר חזק לרוק תוך כדי שהוא אומר "אל תוציא את השם של אשתי מהפה שלך", מותיר את כל הצופים המומים. 

עכשיו מודה פינקט סמית כי הסטירה הייתה זו שהצילה את נישואיה לסמית. בראיון לדיילי מייל סיפרה: "כמעט שלא הגעתי לטקס האוסקר באותה שנה, אבל אני שמחה שבאתי. אני קוראת לסטירה 'הסטירה הקדושה', מאחר שכל כך הרבה דברים טובים קרו בעקבותיה".

וויל סמית' וג'יידה פינקט בטקס האוסקר, צילום: רויטרס

ג'יידה הוסיפה: "אחרי כל השנים האלה, שבהן ניסיתי להבין אם עליי לעזוב את וויל, מתברר שהייתי צריכה את הסטירה הזאת כדי להבין שלעולם לא אעזוב אותו. מי יודע היכן יחסינו היו כיום אלמלא הסטירה ההיא?".

כמו שהשחקנית חשפה בממואר שלה, היא ו-וויל היו פרודים מאז 2016, אבל אם לשפוט לפי ההצהרה הפומבית שלהם מאז שהספר יצא, הם חזרו לזוגיות אוהבת. סמית סיפר בעבר כי הייתה לו ולאשתו מערכת יחסים לא יציבה: "היא הייתה ברוטלית ויפהפייה כאחת", הוסיף.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר