המון דובר האם ליגת העל צריכה להתחדש בצל המלחמה המתמשכת בעזה, אשר מסכנת את מיטב בנינו ובנותינו יום יום שעה שעה כנגד האויב המתועב חמאס. לאחר שני מחזורים שנערכו מאז חזרת הכדורגל, בצל המלחמה, ניתן לקבוע כי היה עדיף לחכות עד חזקת הדבר הכי חשוב – הקהל.
הורגלנו כבר למשחקים משמימים עם תוצאות נמוכות, מאמנים שמפחדים להפסיד יותר מאשר לנצח, וקבוצות שמציגות כדורגל שבלוני ולא אטרקטיבי במיוחד. אך לפני הכל זה היה כדורגל של האוהדים. אהבת הנעורים לסמל המנורה של בית"ר או לסמל האדם העובד של הפועל ת''א. רוח הניצחון בכל מחיר של המכביזם התל-אביבי או הירוק עולה עולה מהכרמל של חיפה. כולם התאגדו מדי סוף שבוע לחוות כדורגל של הקבוצה שלהם. גם אם הכדורגל אינו סוחף כמו באנגליה או ספרד זה עדיין שלנו.
1 צפייה בגלריה
שחקן הפועל באר-שבע מיגל ויטור מול שחקן מכבי חיפה פרנצדי פיירו
שחקן הפועל באר-שבע מיגל ויטור מול שחקן מכבי חיפה פרנצדי פיירו
באר שבע מול מכבי חיפה
(צילום: עוז מועלם)
ללא אוהדים במגרשים, אין זכות קיום לכדורגל, בטח ובטח לזה האפור וחסר התעוזה. כאשר כל החטופים יחזרו בשלום לביתם, ביחד כמובן עם כל חיילי וחיילות צה"ל היקרים והיקרות, נוכל לומר בפה מלא: החזירו את הכדורגל למגרשים כדי שכולם יוכלו ליהנות ממנו – גם אם הוא לא המוצר הכי אטרקטיבי. הוא עדיין המוצר שלנו. של עם ישראל. שנדע ימים טובים יותר. עם ישראל חי.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.