1 צפייה בגלריה
יאיר קרביץ
יאיר קרביץ
יאיר קרביץ
(לילך וויס-רוזנברג)
לאחר שלושה ניצחונות רצופים, עירוני נס ציונה של אלעד חסין ספגה הערב (שבת) הפסד ראשון העונה בליגה עם 90:76 להפועל באר שבע של יואב שמיר, שמצידה השיגה את הניצחון הראשון שלה בליגה אחרי שני הפסדים.
באר שבע עוצרת את הריצה של נס ציונה
הקבוצה של חסין נראתה טוב בשלושת המשחקים, וכך גם פתחה את המפגש בבירת הנגב. האורחת אף הובילה בדו ספרתי לאורך חלקים גדולים במחצית הראשונה, כאשר הרבע הראשון נגמר 15:20 לנס ציונה ובתום הרבע השני הקבוצות ירדו לחדר ההלבשה כשלוח התוצאות הראה 37:41, בעיקר בזכות גרנט שרפילד שהשאיר את יואב שמיר במשחק.
המחצית השנייה נפתחה עם שליטה של האורחת, ששוב פתחה פער דו ספרתי, אך בחסות ג’קנין גאנט, המארחת הפכה את התוצאה והרבע השלישי נגמר 59:61 לב”ש. ברבע הרביעי גאנט המשיך עם היכולת הטובה וצלף מכל מקום במגרש, הוביל את קבוצתו לניצחון אדיר, 76:90 להפועל ב”ש.
ג’רום מיינסיי בלט אצל נס ציונה עם 16 נקודות, יאיר קרביץ הוסיף עוד 13 נקודות וראלי אולקינס עם 12 נקודות, אך זה לא עזר כשגאנט היה בערב אדיר והוביל בצד השני עם 32 נקודות אדירות, חואקין שוכמן הוסיף 16 נקודות ואיגור קולשוב היה עם 13 נקודות. כעת, נס ציונה במאזן 1:3 ותקווה לחזור לנצח במחזור הבא מול עירוני רמת גן, כשהפועל ב”ש תפגוש את הפועל חולון כשהיא במאזן 2:1 שלילי.
קלעו להפועל ב”ש: ג’קנין גאנט 32 נקודות, חואקין שוכמן 16 נקודות, איגור קולשוב 13 נקודות, גרניט שרפילד 10 נקודות וגלעד לוי 8 נקודות.
קלעו לעירוני נס ציונה: ג’רום מיינסיי 16 נקודות, יאיר קרביץ 13 נקודות, ראלי אולקינס 12 נקודות, איתי שגב וג’קובי בויקניס 10 נקודות כל אחד וצוף בן משה ואיזיה וייטהד 7 נקודות כ”א
רבע ראשון: 15:20 לעירוני נס ציונה
חמישיית הפועל ב”ש: רועי פריצקי, חואקין שוכמן, ג’קנין גאנט, גרנט שרפילד וגלעד לוי.
חמישיית נס ציונה: ראלי אולקינס, צוף בן משה, ג’רום מיינסיי, איזיה וייטהד ואיתי שגב.
לאחר דקה שלמה ללא סל, שוכמן קלע שלשה, בן משה ענה עם ארבע נקודות. גאנט קלע, האורחת ענתה עם ריצת 0:6. שוכמן קלע שתי נקודות מהקו, מיינסי הגיב עם שתיים משלו, אולקינס ומיינסי הוסיפו ארבע נקודות, 7:16. גאנט ואיגור קולשוב ענו עם ארבע נקודות רצופות. יאיר קרביץ קלע, פריצקי ואיירה לי עם ארבע נקודות בצד השני חתמו את הרבע.

רבע שני: 37:41 לעירוני נס ציונה

קרביץ פתח את הרבע עם שתי נקודות מהעונשין, גם איתי שגב קלע שתיים, גלעד לוי קלע פעמיים מהקו בצד השני. קרביץ קלע שלשה, רון ציפר ענה מהעונשיין עם שלוש נקודות משלו. תומר לוינסון קלע נקודה מהעונשין, איזיה וייטהד הוסיף שלשה בדרך לפער דו ספרתי, 20:31. לוי וגאנט הגיבו עם ארבע נקודות, וייטהד ענה עם שתיים, בן משה קלע שלשה וקרביץ הוסיף עם סל מחוץ לקשת, גאנט הטביע בצד השני. שרפילד קלע ליי אפ ורון ציפר הוסיף שתיים מהעונשין. שרפילד קלע שתי נקודות, הוסיף שלשה וחתם את הרבע.
רבע שלישי: 59:61 להפועל ב”ש
האורחת פתחה את הרבע עם ריצת 0:8, שרפילד הגיב עם שלשה בצד השני. וייטהד קלע שתי נקודות, לוי הגיב עם סל משלו ושוכמן הוסיף שלשה אדירה, שגב ענה עם שתי נקודות, 45:53. המארחת הפכה את התוצאה עם ריצת 0:9. אולקינס עצר את הבצורת עם שתי נקודות ומיינסיי הוסיף ליי אפ. שוכמן קלע בצד השני עם ליי אפ משלו, קרביץ קלע שתי נקודות מהעונשין, גאנט ענה עם חמש נקודות בצד השני שחתמו את הרבע.
רבע רביעי: 76:90 להפועל ב”ש
גאנט פתח את הרבע עם שלשה, שגב הגיב עם שתי נקודות. גאנט הלוהט ענה עם עוד שבע נקודות רצופות. מיינסיי קלע ארבע נקודות רצופות מהקו, גאנט הגיב עם חמש נקודות קולשוב הוסיף שתי נקודות ושוכמן עם עוד שתיים, אולקינס ענה עם ארבע נקודות רצופות. מיינסיי ובויקינס קלעו ארבע נקודות מהקו, גאנט הנהדר הגיב עם עוד ארבע נקודות, 74:85 לקבוצה מבירת הנגב. קולשוב קלע ליי אפ קל, אולקינס ענה עם שתיים משלו, קולשוב קלע השלים שלוש נקודות במהלך של סל ועבירה וחתם את הרבע.