מייקל ולקאניס, מאמנה לשעבר של הפועל ת"א, התראיין היום (שבת) ב"גאזטה" היווני ודיבר על התקופה הקצרה בישראל, ועל העבודה החדשה כעוזר מאמן באיאקס.
"נהניתי מאוד לעבוד בהפועל ת"א, הייתה תוכנית לזכות באליפות תוך שלוש שנים ולהיאבק במוקדמות ליגת האלופות", סיפר ולקאניס, "אבל בכדורגל אתה לא יודע מה יקרה. לצערי, הייתי צריך לעזוב בגלל מתקפת הטרור של חמאס. כשהמלחמה פרצה, לא חשבתי שזה ייקח הרבה זמן. אבל המלחמה נמשכה והבנתי מהמנהלים שיש חוסר בהירות בנוגע להמשך הליגה. ראיתי בחדשות שהמצב רק נהיה גרוע יותר".
1 צפייה בגלריה
מייקל ולקאניס
מייקל ולקאניס
מייקל ולקאניס
(צילום: עוז מועלם)
"ואז קיבלתי טלפון שבו ביקשו ממני לשמש כעוזר מאמן באיאקס, זאת הזדמנות מדהימה לעבוד באחד מהמועדונים הגדולים בעולם. העצב על העזיבה של הפועל ת"א הפך לשמחה והתרגשות. איך אפשר לא להתרגש מאיאקס? ב-2010 ביקרתי במועדון ואני לא מאמין שהיום אני עובד בו. הכל קרה מהר תוך כמה ימים, הרגשתי כמו רכבת הרים. עד עכשיו אני נהנה מכל רגע באיאקס".
ולקאניס משמש כעוזרו של ג'ון ואנט סחיפ באיאקס, שפתחה את העונה בצורה גרועה ואף ירדה מתחת לקו האדום, אבל כעת התייצבה במקום השישי עם ארבעה ניצחונות בחמשת משחקיה האחרונים. מי שהחליף את ולקאניס בהפועל ת"א הוא עוזרו, בורחה למה.