גראנד סלאם תל אביב בג'ודו נדחה. התחרות שהייתה אמורה להתקיים בחודש פברואר בהיכל שלמה בת"א נדחתה עקב המצב הביטחוני לחודש מאי. ישראל מארחת את התחרות משנת 2019.
בהודעה רשמית של איגוד הג'ודו העולמי נכתב: "הבטיחות של כל משפחת הג'ודו שלנו היא החשובה ביותר ונמצאת בראש סדר העדיפויות. נמשיך לעדכן את הקהילה שלנו ברגע שמידע נוסף יהיה זמין".
1 צפייה בגלריה
רז הרשקו
רז הרשקו
התחרות בישראל תידחה
(צילום: AFP)
הגראנד סלאם אמור להעניק ניקוד גבוה וחשוב לנבחרת הישראלית לקראת האולימפיאדה. ייתכן שהדחייה תגרום לכך שהתחרות תהפוך לעמוקה ואיכותית יותר, שכן ספורטאים מהעולם שיצטרכו ניקוד קריטי כדי להיכנס למשחקים האולימפיים בפריז 2024 יגיעו גם כן.
בשבועות האחרונים גורמים בסביבת משרד הספורט ואיגוד הג'ודו לא הסתירו שאירוח התחרות נמצא בספק, למרות שחודש פברואר עוד רחוק והאירועים בישראל משתנים בכל יום. אלא שבסופו של דבר, הובן שתחרות אליה נערכים מראש לא יכולה להיות תלויה בגורמים חיצוניים עד לרגע האחרון, בתקווה שבחודש מאי האירוח יתאפשר ואיתו הגעה של ספורטאים מחו"ל, שלא יביעו חשש להגיע לישראל.
כזכור, מכון וינגייט בנתניה אמור היה לארח את אליפות אירופה בכדורמים הן לגברים והן לנשים בחודש הבא, אלא שבעקבות המלחמה התחרות הועתקה לקרואטיה.