1 צפייה בגלריה
דימיטריוס איטודיס
דימיטריוס איטודיס
דימיטריוס איטודיס
(איציק בלניצקי)
מלבד משחקה של מכבי תל אביב שניצחה הערב (רביעי) בצרפת, עוד שלושה משחקים נערכו במקביל ומי שעוד רשמה ניצחון הייתה באסקוניה, שעשתה זאת עם 79:80 ובתום דרמה גדולה מול פנרבחצ’ה וים מדר.
טיילר דורסי, אקס הצהובים מתל אביב, כבר חשב שהוא מעניק לקבוצתו ניצחון חוץ יקר ודרמטי שניות ספורות לתום ה-40 דקות, אולם שלשה של מרקוס הווארד (28 נקודות) נתנה למארחת את הניצחון ומאזן חיובי של 5:7.
הגארד הישראלי, שעבר את האירוע המכוער בבשיקטאש שם נזרק עליו מטבע ופצע אותו בפרצופו, סיים עם 6 נקודות ו-2 אסיסטים, סקוטי ווילבקין סיים עם 7 נקודות בלבד. וירטוס בולוניה, שתפגוש את מכבי בעוד יומיים, הרשימה בענק עם 75:80 על ברצלונה, האיטלקים עצרו את הבלאוגרנה אחרי 4 ניצחונות רצופים בכל המסגרות.
אחרי ההפסד, הספרדים נמצאים כעת במאזן של 3:9, כשמנגד האיטלקים המשיכו בעונה הטובה ועבורם זה היה הניצחון השמיני מול ארבעה הפסדים. גבריאל לונדברג הרשים אצל המארחת האיטלקית עם 21 נקודות.
במשחק שנעל את היום, ולנסיה רשמה 81:85 על הכוכב האדום בלגרד, הספרדים במאזן 6:6, הסרבים כבר עם הפסד שמיני ביורוליג ובתחתית הטבלה של המפעל הבכיר באירופה. ברנדון דייויס בלט אצל המנצחת עם 21 נקודות ו-5 ריבאונדים.