פשוט ומשגע: הכירו את מאפה הפיצה-טורטייה המושחת שכובש את הרשת

טיקטוקרים רבים ברחבי העולם לוקחים בימים האחרונים את הרעיון המבריק של פיצה טורטייה צעד אחד קדימה ויוצרים בהשראתו מאפה משפחתי טעים, מהיר הכנה ומפתה במיוחד • מי שהצטרפה לטרנד העולמי היא לא אחרת מאשר אושיית הרשת עינב בובליל • ויש גם מתכון

מאפה פיצה טורטייה משפחתי. צילום: מתוך האינסטגרם של עינב בובליל

עזבו אתכם מהחביטורטי המפורסמת של אושיית הרשת מירי כהן, מהטורטייה רול ואפילו מפיצה טורטייה - שהפכו בתקופה האחרונה ללהיטי ענק וצברו מיליוני צפיות ברחבי הרשת. מה שכובש כעת את לבם של גולשים רבים בכל עולם הוא דווקא מאפה משפחתי על בסיס הלחם העגול הדק והשטוח שמקורו במקסיקו.

בימים אלה טיקטורים רבים ברחבי העולם לוקחים את הרעיון המבריק של פיצה טורטייה צעד אחד קדימה ויוצרים על בסיס המנה את המאפה הגדול הזה, שאפשר לחלוק, כאמור, עם כל המשפחה.

@liraznahmuka#פיצה#טורטייה#מתכוןקל♬ תפילה - Omer Adam

מדובר בעצם במאפה המורכב ממספר פיצות טורטייה מהירות הכנה (בהתאם לגודלו), שהן בעצם טורטייה עליה מורחים רוטב עגבניות, בוזקים גבינה ותוספות, ומכניסים לתנור. במסגרת הטרנד הקולינרי החדש, אחרי שלב הרכבתן של הפיצות טורטייה, הן מגולגלות לרול ונפרסות לרצועות עבות. את הפרוסות מניחים ומסדרים בצמוד זו לזו בתבנית, כשהחלק הפנימי של כל פרוסה פונה כלפי מעלה. לבסוף מפזרים עוד מעט גבינה מותכת על הכל, כדי שבזמן האפייה יווצר מאפה שלם ואחיד, ממנו אפשר יהיה לתלוש חלקים - וגם, כדי שזה יהיה כמה שיותר טעים ומושחת.

ומה אם חשקה נפשכם בקצת מתוק? גם כאן לאלוהי הטיקטוק פתרונים. בין עשרות המתכונים למאפה פיצת הטורטייה בגרסתו המלוחה שמצאנו ברשת, שאחד מהם אף זכה ל- 128 אלף לייקים, אפשר למצוא גם כאלה שמציעים גרסה מתוקה. גם כאן, הרעיון שעומד מאחורי הגרסה הזאת פשוט למדי - מורחים חמאה, מפזרים קינמון, מעליו סוכר ולתנור.

@ana.petiscos#cinnamonroll#cinnamonrolls#cinnamonbuns#cinnamonbites#bolinhodecanela#healthycinnamonroll#healthycinnamonbuns#tortillawraps#tortillawrapsrecipe#tortillacinnamonrolls#cinnamonsnacks#tortillaintegral♬ kill bill sped up - not nessa ✫


מי שהצטרפה לטרנד העולמי שהולך וצובר תאוצה גם בישראל הייתה אושיית הרשת וכוכבת הריאליטי, עינב בובליל, שיחד עם בתה הכינה אמש (שלישי) את המתכון לארוחת הערב המשפחתית. "ארוחת ערב בחסות טיקטוק", הכריזה בובליל בכותרת לסרטון שבו נראית בתה מגלגלת טורטיות. "מילאנו בכל מיני תוספות", עדכנה בובליל כשהמצלמה חשפה את התוצאה הכמעט סופית. "מפזרים מעל קצת גבינה לנשמה ולתנור", הוסיפה. בובליל תיעדה גם את התוספות שאותן בחרה להגיש לצד המאפה, בהן סלט חסה, סלט כרוב במיונז, סלט מלפפונים ובצל, ואבוקדו טרי.

גם עינב בובליל הצטרפה לטרנד // מתוך אינסטגרם

עמוד האינסטגרם של עינב בובליל

מתכון למאפה פיצה טורטייה

רכיבים

חבילת טורטיות
רוטב עגבניות מתובל או כל רוטב אחר שאוהבים
גבינה צהובה
שלל תוספות כאוות נפשכם כמו: בצל, זיתים, תירס, גבינה בולגרית, טונה וכו'.

אופן ההכנה

מורחים שכבת רוטב שתכסה את כל הטורטייה.
מפזרים מעל גבינה ותוספות.
מגלגלים לרול ארוך.
חותכים לרצועות.
מסדרים על מגש אפיה את רצועות הרול כך שפניהן כלפי מעלה.
מפזרים עוד מעט גבינה צהובה.
מכניסים לתנור עד להמסה והשחמה של הגבינה.


בתיאבון!

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר