"נראה לכן שאצא עם גוי? חס וחלילה"

אלין כהן בילתה את השבועות האחרונים מעבר הים לצד בן זוגה החדש אותו היא משתדלת לשמור מתחת לרדאר • כמי שמגיעה מבית מסורתי היה חשוב לה להבהיר כמה דברים

אלין כהן. צילום: אלעד מדמוני

אחרי שבועות בהם בילתה בארצות הברית אלין כהן שבה לארץ, ואתמול חזרה גם למסורת האהובה של שאלות ותשובות עם מיליון עוקביה באינסטגרם.

שלא במפתיע, אחת השאלות שסיקרנה את עוקביה הרבים של אלין יותר מהכל הייתה הזוגיות החדשה והנוצצת שלה עם איש העסקים האמריקני המצליח דיוויד כץ, יועץ השקעות בכיר בבנק מריל לינץ', אותו היא משתדלת לשמור מתחת לרדאר עד כמה שניתן כדי לשמור על פרטיותו.

צילום מסך אינסטגרם

"מה עם החבר שלך שלך?", ביקשו עוקביה לדעת, ולמרות הרצון לשמור על הזוגיות הרחק מעיני המצלמות, אלין שיתפה תמונה של דיוויד לבוש בחליפה ועומד מול מראה וכתבה: "ברוך השם. חזרתי מניו יורק לפני שבוע ובעזרת השם דיוויד מגיע אלינו בסוף השבוע לחנוכה", שיתפה בהתרגשות על ביקורו הקרוב של בן זוגה בארץ.

צילום מסך אינסטגרם

"הבן זוג שלך אמריקני. זה אומר שהוא לא יהודי", קבעה בנחרצות גולשת אחרת מה שהביא את אלין, המגיעה כזכור מבית מסורתי ושיתפה לא פעם כמה היא מכבדת את הדת, להבהיר: "חס וחלילה! הבן זוג שלי יהודי אמריקאי, ביקשה להבהיר לגבי כץ. "נראה לכן שאצא עם גוי? זה פחות אני".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר