כוכב "האח הגדול" מטיל פצצה: "כבר לא בקשר"

ליאל קוצרי צבר במהלך שהותו בבית לא מעט חברים, כעת הוא חושף מה עלה בגורלה של מערכת היחסים הצמודה • ומה עם נסרין קדרי?

ליאל וספיר בבית "האח הגדול". צילום: צילום מסך, רשת 13

כשהוא עוד באופוריה ממעבר הדירה שלו, ליאל קוצרי פתח אמש (שני) מצלמה בביתו החדש ברמלה בשעת לילה וערך סשן שאלות ותשובות עם מאות אלפי עוקביו באינסטגרם במהלכו הטיל פצצה לא קטנה כשחשף מה עלה בגורל החברות שלו עם ספיר ואברהם.

"עם מי אתה בקשר מהאח הגדול?", ביקשו עוקביו של ליאל לדעת.

"רק עם מעתוקה שלי אהובת ליבי שלא אכזבה אף פעם ולא עזבה אותי לשנייה במעבר דירה ובכללי תמיד נמצאת שם בשבילי", כתב ליאל על גבי תמונה שלו ושל יובל מעתוק.

צילום מסך אינסטגרם

ליאל לא הזכיר במפורש את שמותיהם של אברהם וספיר, חבריו הטובים מבית "האח הגדול" שהיה נדמה כי הקשר ביניהם ימשיך גם מחוץ לבית, אך התשובה שלו לא הותירה ספק בעיני עוקביו באשר לטיב היחסים כיום בין השלישייה הכבר לא כל כך עליזה ואלה הסיקו כי רבו. 

כשנשאל באופן מפורש האם אכן רבו, ליאל בחר שלא לפרט או להאריך במילים ופשוט כתב לא ובכך סגר מבחינתו לפחות לעת עתה את הסוגיה.

עוד חברה לשעבר שעלתה שוב שלא במפתיע באסופת השאלות שסקרנה את 197 אלף עוקביו של ליאל הייתה נסרין קדרי, שכזכור אינה בקשר עם ליאל כבר תקופה ארוכה מאז הפיצוץ הגדול שאירע ביניהם.

"אתה ונסרין השלמתם?", ביקשו עוקביו לדעת. "לפני שנה דיברנו בכיפור שיחה מאוד קצרה", שיתף ליאל והוסיף כי דיבר איתה גם לאחר לידת בנה הבכור. "כשהיא ילדה את בנה הבכור איחלתי לה מזל טוב ומאז כלום. היא בחיים שלה, ממשיכה לעשות חייל בקריירה שלה. אני נהנה לשמוע את השירים שלה ולראות שהיא נמצאת במקום שתמיד חלמה עליו", פרגן ליאל לחברה לשעבר וסיכם: "אני שלם מאוד ניסיתי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר