עסק יקר: כמה עולה לשדר את ארלינג הולאנד ומנור סולומון?

הנהלת הפרמיירליג הודיעה כי מכרה את זכויות השידור של הליגה בסכום של 7.8 מיליארד בחוזה לארבע שנים, סכום גבוה משמעותית מההסכם הקודם • הרשת שתשדר הכי הרבה משחקים: סקיי ספורט • וכמה זה בהשוואה לליגה הישראלית?

ארלינג הולאנד. צילום: רויטרס

הנהלת הפרמיירליג הודיעה אתמול (שני) כי הגיעה לסיכום על מכירת זכויות השידור של הליגה לתקופה של ארבע שנים, מעונת המשחקים 2025/26 ועד עונת המשחקים 2028/29 תמורת 6.7 מיליארד ליש"ט (7.8 מיליארד יורו). סכום הגבוה ב-1.7 מיליארד יורו ממה ששילמו רשתות הטלוויזיה כמו סקיי, TNT ואמזון עבור זכויות השידור של התקופה בין השנים 2022-2025. זוהי בשורה גדולה עבור קבוצות הליגה, שחלק משמעותי מהסכום יכנס לחשבונותיהן

לשם ההשוואה, הסכם זכויות השידור של הליגה הישראלית שנחתם בין מנהלת הליגה לחברת צ'רלטון בשנת 2021 עומד על 120 מיליון שקלים והוא יפות בשנת 2026.

מי שרשמה את חבילת המשחקים הגדולה ביותר, שתיחשב גם לחבילה הגדולה בהיסטוריה של הכדורגל האנגלי, היא רשת הטלוויזיה סקיי ספורט. בנוסף, בהנהלת הליגה התקבלה החלטה מעניינת שלא לשדר את המשחק המרכזי של שבת בצהריים בליגות הנמוכות, וזאת בכדי לעודד אוהדים רבים להגיע ולצפות במשחקים מהמגרשים.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
מנור סולומון. גם אותו נראה, צילום: AFP
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר