האם עומרי גלזר בדרך לאחת הליגות הגדולות באירופה? על-פי דיווח בעיתון "רפובליקה" הסרבי, ריימס הצרפתית סימנה את שוער הכוכב האדום בלגרד ומוכנה להציע עבורו "בין 6 ל-7 מיליון אירו".
"הכוכב האדום לא הצליחה לגרוף את הרווחים בליגת האלופות, אבל יכול להיות שהיא בכל זאת תהיה במצב כלכלי טוב", הוסיפו בדיווח. "זה ידוע שמספר קבוצות מחזרות אחר שחקנים במועדון, כאלה שהרשימו בשלב הבתים, ואחד הטובים ביותר - אף שספג כמות דו-ספרתית של שערים, היה עומרי גלזר".
2 צפייה בגלריה
גלזר
גלזר
גלזר
(צילום: AP Photo/Darko Vojinovic))
בסרביה ציינו שאם המהלך ייצא אל הפועל, קיים גם סיכוי שהשוער מילאן בוריאן, שהועזב על-ידי בכר ומשחק בהשאלה בסלובן ברטיסלבה הסלובקית, עשוי לחזור למועדון. גלזר, כזכור, נקנה בקיץ האחרון מהפועל באר-שבע בתמורה ל-1.2 מיליון אירו.
אותו בוריאן החמיא לאחרונה לגלזר בריאיון לתקשורת הסרבית: "הוא שוער יוצא מהכלל, יש לו אינסטינקטים נהדרים. רואים עליו שהוא שוער טוב, הוא רק צריך להמשיך באותה יכולת. לפעמים יש טעויות, גם אני טעיתי מיליון פעמים, אבל הוא יודע לאיזה מועדון גדול הוא הגיע, וצריך לגרום לו להמשיך להאמין בעצמו".
2 צפייה בגלריה
עומרי גלזר
עומרי גלזר
גלזר בהצגה הגדולה שלו בתחילת העונה מול סיטי
(צילום: Michael Regan/Getty Images)
למרות שהכוכב האדום כבר הודחה מליגת האלופות, השוער הישראלי בן ה-27 סיפק משחקים גדולים לאורך כל הקמפיין (שעוד לא הסתיים סופית). בצ’מפיונס ספג הישראלי 12 שערים בחמישה משחקים בהם לא הצליח לשמור על שער נקי, אך הוא מתנחם בכך שהוא מלך ההצלות של המפעל העונה - עם 31 כאלו.