סערת ביזוי הטקס לזכר הנופלים מצד מספר אוהדי הפועל ת"א ממשיכה כמובן להעסיק את המועדון. קפטן האדומים, בר טימור, הגיב גם הוא לאירוע המכוער בסטורי שהעלה בחשבון האינסטגרם שלו.
"היה לי קשה לעמוד ולשמוע את הקריאות שביזו את זכר השוטרים", כתב והוסיף: "כולנו עוברים תקופה כל כך קשה וכואבת, אבל עזבנו הכול בשביל לתת לכם, לקהל שלנו, לקהילה שלנו, קצת נחמה. משחקנים דרך המאמנים, הצוות וההנהלה - כולנו התגייסנו, תרמנו, חיבקנו, ניחמנו. אז די, חלאס, אין לזה מקום פה. לא איתנו".
2 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל ת"א
אוהדי הפועל ת"א
אוהדי הפועל ת"א במהלך המשחק שלשום בקונכיה
(צילום: הרצל יוסף)
2 צפייה בגלריה
הסטורי של בר טימור
הסטורי של בר טימור
הסטורי של בר טימור
(מתוך האינסטגרם)
כזכור, שלשום, בזמן שהכרוז הכריז על פתיחת הטקס ואמר את המילה "משטרה", אוהדי הפועל הגיבו בשירה: "לא על מדים, לא אזיקים, ואיך אני שונא שוטרים, בא לי לזרוק שוטר לפסי רכבת", ובנוסף הוסיפו בשירה קללות כנגד המשטרה. רק בזמן דקת מחיאת הכפיים לזכר הנופלים האוהדים השתתקו.
הפועל ת"א הודיעה עוד אתמול - ולאחר הסערה שנוצרה - כי דירקטוריון הקבוצה החליט לשלול את המנויים מהאוהדים שביזו את הטקס, כמו כן הוחלט שהקבוצה לא תמכור כרטיסים לאותם אוהדים. בהודעה נכתב: "האוהדים הללו מהווים קומץ שאינו מייצג את אוהדי הקבוצה כולה, אשר רובם המכריע התנער מהתנהגות זו ואף גינה אותה. הקבוצה תשקול להחזיר את המנוי/מכירת כרטיסים רק לאחר הבעת התנצלות אישית וכנה בפני משפחות החללים. עוד הוחלט, כי אוהד הקבוצה אשר ינהג באופן דומה בעתיד ויבזה טקס זיכרון מכל סוג שהוא - יורחק מיידית מהמגרשים".
אוהדי הפועל ת"א מבזים טקס לזכר שוטרים שנפלו ב-7 באוקטובר
(צילום: דניאל כהן)
ל-ynet נודע כי משטרת ישראל ביקשה מהפועל באר-שבע את כל הסרטונים שנמצאים בידיהם שמראים את המתרחש באירוע, זאת כדי לבדוק האם קיימת הפרה במישור הפלילי.
המפכ"ל רב ניצב יעקב שבתאי הגיב בחריפות לאירוע: "כל מי שביזה את חללי משטרת ישראל לא יכול להמשיך ולהיות חלק מקהילת אוהדי הספורט בישראל, וצריך להיות מורחק מכל המגרשים. אתמול היינו עדים לאירוע בלתי נתפס שבו אוהדים מבזים את גיבורי ישראל שנפלו בהגנה על מדינת ישראל וכל זאת לעיני משפחות שכולות, אלמנות ויתומים. אני מבקש לשבח את שוטרי המחוז הדרומי שפעלו במהירות ואפס סבלנות".
כבר שלשום המועדון הוציא הודעה מסודרת בה גינה את כל התנהגות האוהדים, לאחר מכן הצטרפו גם הבעלים - עופר ינאי ("קשה לי לתאר עד כמה אני כועס הערב. האוהדים שביזו היום את הטקס במשחק ביזו את כולנו. הפועל תגלה אפס סובלנות כלפי התנהגות כזו. מי שיבזה טקסים כאלה בעתיד - לא ייכנס יותר למגרשים העונה") ואבי זיידנברג (״אני מתבייש עם דמעות בעיניים ומתנצל עמוקות").