לא שקט בכוכב האדום בלגרד. אחרי ההדחה מליגת האלופות, הלחץ התקשורתי על ברק בכר גובר והיום (שני) באתר "ספורטל" הסרבי בדקו כמה הוא "עלה" עד עכשיו לכוכב האדום.
על פי הדיווח, הכוכב האדום שילמה חצי מיליון אירו למכבי חיפה תמורת בכר, והשכר שלו יחד עם עוזריו מסתכם ב-2 מיליון אירו לשנתיים. בכתבה ציינו גם את הכסף שביזבזה הכוכב האדום על שחקנים חדשים. מיליון אירו על השוער הישראלי עומרי גלזר, 5.5 מיליון אירו על הקשר הקוריאני אין בון הוואנג ועוד 4 מיליון אירו על החלוץ הסנגלי שריף אנדייה. עוד צוין כי לבכר יש בונוס של 100 אלף אירו על כל נקודה בליגת האלופות.
1 צפייה בגלריה
בכר
בכר
חוטף ביקורת. בכר
(צילום: REUTERS/Denis Balibouse)
"בסך הכל, הטעם מר בחודש האחרון", נכתב, "הכוכב האדום הייתה חייבת לסיים במקום השלישי בבית בליגת האלופות. את מנצ'סטר סיטי אי אפשר לנצח, אבל את לייפציג ואת יאנג בויז אפשר היה לנצח, מול הקבוצה הגרמנית היה ניתן להשיג נקודה גם במשחק החוץ. את יאנג בויז הכוכב האדום צריכה לנצח פעמיים 0:3".
"בכר לא הצליח לבנות מערכת יחסים מוצלחת עם שחקניו. הוא מתנהג כאילו העבודה היא מ-9:00 עד 17:00, הוא לא נותן השראה או ביטחון לשחקנים שלו. אין היררכיה ברורה בסגל. הוא אומר שאין לו כוונה להתפטר, אבל מר בכר - אתה סיימת. יש לך רק 1.95 נקודות למשחק, למאמן הקודם היו 2.5. בכר כל הזמן משנה טקטיקות והרכבים, אי אפשר לדעת איך הכוכב האדום תשחק והתוצאות לא טובות".
עוד נכתב כי הכוכב האדום בלגרד מתכננת שינויים בינואר הקרוב, כאשר הקשר המצטיין אוסמן בוקארי מבוקש בכמה קבוצות מליגות בכירות יותר באירופה. "כנראה שבקיץ הבא נראה מהפכה רצינית בסגל, עם בכר או עם מאמן אחר", נכתב.