אכזבה בהפועל באר-שבע לאחר ההפסד אמש (ראשון) למכבי חיפה. זה היה המשחק הראשון של הדרומיים אחרי כחודשיים, ולמרות זאת הם קיוו לחזור מסמי עופר עם ניצחון חוץ ראשון העונה, אך דין דוד כבש את שער הניצחון של האלופה בדקה ה-93, ובאר-שבע חזרה הביתה ללא נקודות.
המפגש בין האלופה לסגניתה היה צריך להיות מסוג המשחקים שמשוחקים בפרופיל גבוה. עוד לפני ה-7 באוקטובר במועדון מבירת הנגב חלמו על ניצחון משמעותי בסמי עופר מול איצטדיון מלא, מה שהיה נותן רוח גבית לקבוצה אחרי פתיחת עונה מאכזבת בלשון המעטה, רצונות לחוד ותוצאות לחוד. נראה שבלי קשר למצב ולעצירת הליגה, הפועל באר-שבע לא הגיעה בצורה מספיק טובה לעונה הזאת.
2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל באר-שבע מאוכזבים
שחקני הפועל באר-שבע מאוכזבים
שחקני הפועל באר-שבע מאוכזבים
(צילום: עוז מועלם)
היכולת שהציגה הקבוצה של אליניב ברדה אתמול לא הייתה טובה, בלשון המעטה. הירוקים שלטו לאורך כל המשחק ולמזלה של באר-שבע היריבה לא הייתה חדה מספיק מול השער. האורחת הסתגרה כמעט לאורך כל ההתמודדות והתקשתה להגיע למצבים משמעותיים, מלבד הזדמנות בודדת של ספר במהלך המחצית השנייה. על אף השליטה הירוקה, הדרומיים קיוו לצאת מהמשחק לפחות עם נקודה, אך אז הגיע דין דוד.
"המחצית הראשונה שלנו לא הייתה טובה", אמר אליניב ברדה. "מבחינה הגנתית לא עמדנו טוב, לא החזקנו את הכדור לא שלטנו בקצב והלכנו אחורה. בחצי השני השתלטנו על המשחק, היו לנו שלושה מצבים מאוד טובים וזה היה נראה יותר טוב אבל לא מספיק. לקבל בדקות האלה גול זה כואב, אבל זה הכדורגל".
מי שהציל את הפועל באר-שבע פעם אחר פעם, מלבד ההחמצות של מכבי חיפה, הוא השוער הצעיר ניב אליאסי, שהצטיין בין קורות השער ומנע הפסד גדול יותר. אליאסי פתח על חשבון אופיר מרציאנו, על אף שזה החלים מהפציעה, והשוער הצעיר החזיר למאמנו על האמון.
2 צפייה בגלריה
מאמן הפועל באר-שבע אליניב ברדה
מאמן הפועל באר-שבע אליניב ברדה
לקבל בדקות האלה גול זה כואב". אליניב ברדה
(צילום: עוז מועלם)
"אני שמח שהיה לי משחק טוב", אמר אליאסי, "רציתי לעזור לקבוצה לשמור על 0:0 אבל זה הכדורגל, כמה שהוא אכזרי. זה מאכזב במיוחד לספוג בדקה כזאת ומטעות שלנו, אבל זה קורה. הפנים ליום רביעי. אני אמשיך לעבוד קשה ונקווה לטוב".
באשר לשינויים שעברו על הקבוצה במהלך הפגרה אמר ברדה: "שחררנו שני שחקנים זרים מהירים בחלק הקדמי בהסכמה הדדית, וכרגע נשתמש במה שיש. אנחנו צריכים לייצר ריצות לעומק, אי אפשר לגרום לשחקן לרוץ מהר פתאום".
הפועל באר-שבע נמצאת במקום השישי בטבלה עם 8 נקודות בלבד, והיא תצטרך להתאושש מההפסד לאלופה כבר ביום רביעי הקרוב בו היא תארח באיצטדיון טרנר את בני סכנין ותקווה לחזור למסלול הניצחונות. "שחקנים צריכים להיכנס לכושר, אין יותר מדי זמן להתאושש תוך יומיים יש עוד משחק. שחקנים הולכים לעבור תקופה מאוד מאתגרת וננסה להכניס אותם לכושר תוך כדי. אני לא יודע מתי קבוצה יצרה מאבק כשהיא לא ניצחה או דיברה בתקשורת", סיכם אליניב ברדה.