שחקני מכבי חיפה היו מאושרים לאחר הניצחון הדרמטי אתמול (ראשון), 0:1 על הפועל באר-שבע. המחליף דין דוד, כבש את שער הניצחון עמוק בתוספת הזמן (93) והעניק לקבוצתו שלוש נקודות יקרות. זה היה נראה בדרך ל-0:0 מאכזב, במשחק שהירוקים שלטו והיו טובים יותר, אך הקבוצה של מסאי דגו, עם הרבה אופי ועוד יותר מזל, עשתה את זה ממש ברגע האחרון ונשארה קרובה למכבי ת"א.
בקבוצה הביעו שביעות רצון מכך שהקבוצה לא נשברה והצליחה בסופו של דבר להשיג את שער הניצחון: "הראינו אופי של אלופה, היכולת תשתפר בהמשך".
1 צפייה בגלריה
שחקן מכבי חיפה דין דוד חוגג עם ליאור רפאלוב
שחקן מכבי חיפה דין דוד חוגג עם ליאור רפאלוב
הירוקים נשארו קרובים למכבי ת"א. שחקני מכבי חיפה חוגגים
(צילום: עוז מועלם)
דגו:"ניצחון מתוק"
(ONE)
לא ברור מה הסיבה שדין דוד נדחק לקצה הספסל של מסאי דגו. החלוץ, שהיה בורג משמעותי מאוד בשלושת האליפויות של בכר והיה שחקן הרכב לגיטימי נדחק הצידה. אתמול הוא נכנס בדקה ה-80 והציל את מסאי דגו מתיקו מאכזב מאוד. "דין כוכב כדורגל", אמר שחקן בקבוצה. "הוא ספג לא מעט ביקורות עם כך שהוא נתפס בנבדל המון פעמים, על ההחמצות הגדולות שלו אבל בתכלס הוא ווינר, הוא תמיד יהיה שם בדקה הנכונה לשים את הגול המכריע".
מקורב לדין דוד סיפר: "גם שהוא לא משחק הרבה הוא מקצוען, עובד הכי קשה שיש ולא עושה פרצופים. אולי עכשיו מסאי דגו יתחיל להאמין בו ויתן לו את הקרדיט".
מי שהיה מספר 1 על המגרש אתמול הוא ענאן חלאילי, שבמספר מהלכים השאיר את כולם מופתעים. היכולת שלו בשבועות האחרונים סוללת את דרכו לאירופה ונראה כי מכבי חיפה לא תצליח לשמור את הכוכב הצעיר הרבה זמן אצלה ושההצעות יזרמו בקרוב.
לצד המחמאות היו לא מעט שחקנים שאיכזבו אתמול כמו הקפטן צ'ארון שרי, שהיה חלש מאוד, וגם עבודלאי סק שאיבד כדורים רבים שכמעט עלו לירוקים בהפסד והציג את אחד המשחקים החלשים שלו מאז שהגיע.
הירוקים יקיימו מחר את האימון המסכם לקראת ההתמודדות נגד ויאריאל במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית, ולאחר מכן ימריאו לספרד למשחק החוץ מול הצוללת הצהובה באיצטדיון הקרמיקה הביתי. הקפטן צ'ארון שרי חזר להולנד ולא יהיה בסגל למשחק ביום רביעי. הוא ישוב ביום חמישי לישראל.
פורסם לראשונה: 07:14, 04.12.23