יום שני, 10.06.2024 שעה 15:44
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

קין: לא מסתכל אפילו על הטבלה ולא יודע מי שם

מאמן מכבי ת"א אחרי ה-1:2 על הפועל ירושלים: "כל השחקנים ישחקו לאור הלו"ז". זהבי: "הזרים אמרו שהם איתנו עד הסוף". אריה: "אנחנו קצת ילדותיים"

|
רובי קין (אורן בן חקון)
רובי קין (אורן בן חקון)

מכבי תל אביב חזרה לליגת העל בפעם הראשונה אחרי המלחמה וניצחה הערב (ראשון) 1:2 את הפועל ירושלים באצטדיון טדי בזכות מהפך. ערן זהבי ואושר דוידה מחקו יתרון זמני של אופק ביטון, והקבוצה של רובי קין ראשונה בטבלה עם 16 נקודות.

“זה לא היה פשוט, אבל השגנו בסופו של דבר את השער בניגוד למהלך המשחק”, אמר מאמן הצהובים, רובי קין, שהוסיף: “החזקנו בכדור, אבל לא היינו חדים באיזורים מסוימים כפי שמצופה מאיתנו. הראנו אופי לחזור למשחק והמחליפים גרמו לשינוי”.

על מסע המשחקים של מכבי ת”א בחו”ל אמר האירי: “היינו בחוץ וזה היה בסדר, אבל הנסיעה ‘עלתה לנו קצת ברגליים’. בכל מקרה יש לנו אופי וזה מה שחשוב. אתה צריך להראות אופי כי זה לא יהיה קל. אנחנו מתרכזים בכל משחק בזמנו, אני לא מסתכל אפילו על הטבלה ולא יודע מי נמצאת שם אנחנו צריכים להמשיך לנצח. אני רוצה שניראה הרבה יותר טוב, אבל אני יכול לקבל את זה בהתחשב בנסיבות”. 

רובי קין (אורן בן חקון)רובי קין (אורן בן חקון)

“נצטרך את כולם לאור הלוז, כולם יקבלו דקות. היום הייתי צריך את דוידה והוא נראה טוב מאוד. הוא הבקיע שער, נראה חד ואני מקווה שבשבועות הקרובים נשלב הרבה שחקנים על במגרש. הכל נראה טוב יותר כשאתה מנצח משחקים, אז זה נחמד לחזור (לליגה)”. 

ערן זהבי פתח את דבריו בהתייחסות לשער שהבקיע: “ברגע שהכדור עובר את קו השער, מבחינתי זה עולם ומלואו. הכי חשוב שזה עזר לקבוצה לנצח היום ובאמת הראינו אופי. לאורך כל המשחק שיחקנו כדורגל טוב, היינו דומיננטיים, אבל קצת במחצית הראשונה התקשינו לייצר מצבים. במחצית השנייה עשינו קצת שינויים טקטיים וזה הלך טוב מאוד. בסופו של דבר הגיע לנו לנצח”.

ערן זהבי חוגג (אורן בן חקון)ערן זהבי חוגג (אורן בן חקון)

על מסע המשחקים שעבר לאחרונה בחו”ל אמר החלוץ: “זו העבודה שלנו כרגע. אין ספק שזה מאוד קשה, אבל מי אנחנו שנתלונן שאנחנו צריכים להיות מחוץ לבית ולהקריב מעצמנו ולנסות לעשות את הכי טוב. בסופו של דבר אנחנו עושים את מה שאנחנו הכי אוהבים ויש לנו את הזכות להמשיך לעשות את זה – מה שאין כרגע להרבה אנשים. אנחנו מודים על כל רגע ולא בוכים על מה שאנחנו עוברים, שאף אחד לא ירחם עלינו. הקבוצה שלנו שמרה על איחוד מסוים. הזרים כיבדו את הישראלים והישראלים את הזרים, ומתי שצריך לנסוע אז עשינו את זה והקרבנו. אני חושב שכשאתה מקריב הרבה בשביל משהו יש תוצאות וגם אווירה טובה ומקווה שנמשיך ככה”.

“לא היה דיון על המצב ולכן לא הרגשנו שיש שחקן או איש צוות אחד שחושב לא להגיע. קראנו את השמועות בתקשורת, אבל הם היו מאוד ברורים – ‘אנחנו אתכם, עד הסוף, אנחנו פה’. הם באמת נתנו לנו הרגשה כל כך טובה וצריך להוריד בפניהם את הכובע שהם פה. זה לא פשוט והם רואים את החדשות בעולם, יש להם משפחות ואנחנו צריכים להכיל אותם יותר ולהבין אותם. הם כיבדו אותם מאוד בדרך שלנו וזאת עובדה שהם פה”. 

ערן זהבי ואבישי כהן חוגגים (אורן בן חקון)ערן זהבי ואבישי כהן חוגגים (אורן בן חקון)

על כך שהוא רחוק שער אחד מה-400 שלו בקריירה אמר זהבי: “זה היה צריך להיות היום, אבל אני מקווה שזה לא היה בתקציר. אני מרגיש ילד בנשמה שלי וכל זמן שיש לי על המגרש ועל הדשא זו זכות לשמח אנשים. יש ילדים שמעריצים אותנו והולכים בדרך שלנו ומבחינתי אני רוצה להראות אופי ותשוקה כשאני עולה על המגרש ולהיות אותו ילד בן 6 שהתחיל לשחק כדורגל – עד הרגע האחרון”.

מאמן הפועל ירושלים, זיו אריה, אמר בסיום: “הייתה פגרה כפויה אז אשתי אמרה שאני צריך לעבוד על הראיונות והיא אמרה שגם אחרי הפסדים אני צריך להיות כמו דניאל הגרי (דובר צה”ל) ולהסתכל לה בעיניים, אז אני מסתכל לה בעיניים. לא יודע אם שיחקנו טוב, התגוננו טוב. בשתי המחציות לא היינו מספיק טובים עם הכדור, ברור שעם מכבי צריך להתגונן, אבל גם היינו צריכים להיות הרבה יותר טובים עם הכדור ואת זה לא עשינו מספיק טוב”.

ערן זהבי ואנריק סבוריט חוגגים (אורן בן חקון)ערן זהבי ואנריק סבוריט חוגגים (אורן בן חקון)

עוד הוסיף אריה: “צריך לקחת בחשבון שמכבי הגיעו למצבים. אני חושב שבכל המשחקים שלהם גם בליגה וגם באירופה, זה היה המשחק שהיה להם הכי קשה. סגרנו את רוב הדברים טוב, אז אתה יודע  – בסוף להפסיד משני גולים כאלה זה מה שבעיקר מאכזב. המצב בטבלה? אלה עובדות, אי אפשר להתווכח עם זה. צריך להמשיך לעבוד, יש לנו קבוצה טובה, לעיתים קצת ילדותית כמו בגולים שספגנו היום. אנחנו מאמינים בשחקנים שלנו וננסה להביא ניצחון בדרבי – זה יהיה הכי טוב”.

על הדרבי נגד בית”ר אמר מאמן הירושלמים: “לא נעים לבוא אחרי הפסד, אבל נתמודד. כבר היינו בעונות פחות ויותר טובות ונתמודד עם כל המצבים. אני לא שומר כלום (שחקנים), אני רוצה לנצח כל משחק ולא עושה חישובים של רוטציות. (אונדז’יי) באצ’ו לא מתאמן כבר 10 ימים והוא פצוע ויילה (דוין) בשלושה ימים האחרונים היה פצוע והיום בבוקר אמר שהוא לא יכול לשחק, גלזר אחרי פציעה. אנחנו לא שומרים על אף אחד”. לסיום התלוצץ אריה: “אם אגיע למצב שאשתי מעריכה אותי כ-10 אחוז ממה שהיא מעריכה את הגרי, מצבי יהיה טוב”.  

זיו אריה (אורן בן חקון)זיו אריה (אורן בן חקון)

אופק ביטון מהפועל ירושלים הוסיף: “מבאס, אתה יורד למחצית עם יתרון 0:1 למכבי אז מחצית שנייה עולים קצת בלחץ, אבל קיבלנו גולים ילדותיים ונאיביים. זה קצת מראה את התקופה האחרונה שלנו. אני חושב שאנחנו צריכים להמשיך באותה צורה, פשוט להיות יותר אחראים בהגנה ולא לקבל את הגולים השטותיים האלה. סוף סוף הבקענו גול ואנחנו יותר טובים בחלק הקדמי, אבל הגולים בחלק ההגנתי זה משהו שצריך לעבוד עליו ויום רביעי דרבי”.

“זו מלחמה על הבית ומלחמה על נקודות. לדרבי חוקים משלו ונבוא לנצח בשביל הירש האוהד החטוף שלנו שיחזור בעזרת השם יחד עם כל החטופים ומאמין שננצח. קשה מאוד (המצב), אבל טוב לחזור לשגרה ולא להיות תקוע מול החדשות כל הזמן. אז השעתיים האלה עושות טוב על הלב ומוציאות אגרסיות. מחכים שהירש יחזור, מחכים לו ולכל החטופים”.

אופק ביטון חוגג עם חצי לב (אורן בן חקון)אופק ביטון חוגג עם חצי לב (אורן בן חקון)
אסור לפספס
נגןהצצה לדבר האמיתי: המשחק החדש של היורו
הצצה לדבר האמיתי: המשחק החדש של היורו
נגןצ'ארלס בארקלי כמעט ומכניס אגרוף לאוהד
צ'ארלס בארקלי מאיים על אוהד מציק באגרוף
נגןהכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
גם הכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
נגןאבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
אבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */