יום רביעי, 29.05.2024 שעה 08:41
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

מסאי דגו: דיא סבע לא בתוכניות המקצועיות שלנו

מאמן מכבי חיפה על השחקן שבדרך החוצה: "המועדון יוציא הודעה מסודרת". על פארסת השלט: "השחקנים נגעו בטלפונים בהפסקה, קיבלו הודעות נאצה ונפגעו"

|
מסאי דגו (עמרי שטיין)
מסאי דגו (עמרי שטיין)

ללא קהל ביציעים, אבל עם הרבה אופי, מכבי חיפה ניצחה הערב (ראשון) 0:1 את הפועל באר שבע באצטדיון סמי עופר, כאשר ליאור רפאלוב בישל לדין דוד בתוספת הזמן את הגול המכריע שמשאיר את הירוקים במאבק האליפות, ומרחיק מאוד את האדומים. 

מסאי דגו אמר: “בחצי הראשון היינו יכולים להוביל 0:3 ובסוף כמעט המשחק הסתיים ב-0:0. זה מאכזב כי היינו בשליטה מוחלטת, היינו בקצב גבוה. ידענו שהם מגיעים אחרי הרבה זמן בלי משחק רשמי וזה פוגע ברגליים. אין יותר מתוק מזה, זה מאוד מתוק”.

על הקרדיט לדין דוד הוסיף: “החילופים לא הביאו את השינוי שרציתי למרות שהם ניסו, אני תמיד אומר שבסוף יש פה שני חלוצים מאוד איכותיים, גם פיירו וגם דין, שניהם חשובים לי מאוד, יש לנו לו”ז מטורף, כולם ישחקו, דוד שחקן מאוד חשוב ואני מאוד אוהב אותו. הוא חלק מאוד חשוב מהקבוצה שלנו”.

שחקני מכבי חיפה חוגגים (עמרי שטיין)שחקני מכבי חיפה חוגגים (עמרי שטיין)

על דיא סבע הוסיף המאמן: “כמו שאתם רואים הוא לא בתוכניות, אז אני לא רוצה להתעסק בזה. למה? עוד מעט המועדון יוציא הודעה מסודרת. זה לא פשוט, גם לנו וגם למועדון. נעשה את זה מסודר. דיא סבע לא בתוכניות המקצועיות. עדיף לדבר על המשחק שהיה”.

דיא סבע (עמרי שטיין)דיא סבע (עמרי שטיין)

המאמן הוסיף בנוגע לפרשת שלט החטופים והשחקנים הזרים שלא החזיקו בו במשחק הקודם: “אף אחד פה לא יודע מה עברנו, גם בהפסקה. אני לא אוהב ששחקנים נוגעים בטלפונים בהפסקה, הם צריכים להתעסק רק בכדורגל, אבל ברגע ששחקן מקבל בזמן ההפסקה הודעות נאצה מאוהדים שרק לפני רגע לבשו את החולצה שלו או מאינטרסנטים אחרים, היו הרבה אנשים שאוהדים את מכבי חיפה שניסו לפגוע”.

“הזרים לקחו את זה מאוד קשה, אבל ידעתי מהרגע הראשון שהם איתנו, הם תומכים במדינה ובהחזרת החטופים וראיתם את זה גם היום. יש פה זרים שלא צריך להגיד מי הם, רואים את זה באישיות שלו. המועדון התנהל למופת בנושא והשחקנים הסבירו את עצמם, כל אחד בפוסט אישי, הגיע הזמן שנתעסק בכדורגל ושבעזרת השם שכל החטופים יחזרו הביתה”.

שחקני מכבי חיפה (עמרי שטיין)שחקני מכבי חיפה (עמרי שטיין)

דגו הוסיף: “בסוף השחקנים הזרים באים לפה ועוזבים את המשפחות כדי לשחק כדורגל. יש לנו קפטן, צ’ירון שרי, שהילד שלו בבית חולים. הוא היה איתו 10 ימים בבית חולים, בסוף הגיע לפה ועזב אותו וגם ספג ביקורות. גם אני ספגתי כי תמכתי בהם מהרגע הראשון וידעתי למה אני תומך בהם. זהו, אנחנו באמת צריכים להתעסק בכדורגל”.

“אני לא אוהב לתרץ, אבל לא סתם במחצית השנייה נגד הפועל פתח תקווה זה נראה שהשחקנים לא חשבו על הכדורגל. כל משחק במכבי חיפה הוא חשוב, אני לא בא לזרוק פה קלישאות. הסגל שלנו מאוד קצר, דולב חזיזה, דיא סבע שלא בתוכניות, אריק שוראנוב שסיים את העונה, שון גולדברג שלא איתנו. אם הייתי מגיע למשחק מול ראן שהיא קבוצת ליגת האלופות ונותן לכל השחקנים ששיחקו שם לשחק גם היום, לא הייתם מקבלים את הקצב שהיה היום, שלחצנו והתנפלנו”.

מסאי דגו וצ'ירון שרי (עמרי שטיין)מסאי דגו וצ'ירון שרי (עמרי שטיין)

“ביום שלישי טסים לספרד מול ויאריאל, אחרי זה בית”ר ירושלים, אחרי זה פנאתינייקוס, אי אפשר לתת כל הזמן לאותו הרכב, אני עושה את העבודה שלי בשקט והמועדון יודע שאני מתנהל ועושה הכל רק לטובת מכבי חיפה. ההפסד בראן לא היה נעים ואני מבין את כאב האוהדים, כולם רוצים להיראות הכי טוב בכל משחק, אבל לא תמיד זה יוצא, אנחנו חייבים להשתמש בכולם. דוד ורפאלוב נכנסו מדהים, רפאלוב עם אפס אגו וראיתם איך הוא סיים את המשחק”, סיכם.

דין דוד הוסיף: “תמיד כיף להיכנס ולנסות לעזור את הקבוצה. שמח שיצא לי להבקיע היום, נכנסנו באנרגיות טובות, גם אני וגם ליאור. באר שבע קבוצה מאוד קשה, שמח שניצחנו ושהבקעתי. אמשיך לעבוד ולהשתפר. כמובן שאני רוצה לפתוח בהרכב, אני ספורטאי, אבל יש מאמנים וצוות שמקבלים את ההחלטות. אנסה להתאמן טוב ולהשתפר כדי להיות בהרכב ומאמין שזה גם יגיע”.

דין דוד וליאור רפאלוב חוגגים (עמרי שטיין)דין דוד וליאור רפאלוב חוגגים (עמרי שטיין)

“אני מאמין שאני יכול לעבור את המספרים מהעונה שעברה. אוהב את האתגרים ואנסה לעשות את זה. אני מאמין בעצמי ומקווה שכן. מה צריך לקרות כדי שאהיה החלוץ הבכיר? אנסה להיות טוב באימונים ובמשחקים, אנסה להראות את היכולות שלי. כיף להבקיע בדקות כאלה ואני תמיד נמצא באזורים האלו. היה לי מזל שבסוף הכדור התגלגל ונכנס. אני אוהב את תפקיד החלוץ המרכזי, אבל אשחק היכן שיגידו לי. קשה לשמוח במצב הזה, מחכים לכל החטופים ומשתתפים בצער המשפחות. אנחנו פה בשביל האוהדים, שלנו ובכל הארץ, ומחכים להם”.

אסור לפספס
נגןהפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
הפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
נגןמי משחקני ברצלונה מחזיק ברכב היקר ביותר?
מי משחקני ברצלונה נוהג ברכב היקר ביותר?
נגןהמפגש של ספיד עם גראנצ'ו נגמר בהתרסקות
המפגש של ספיד עם גראנצ'ו נגמר בהתרסקות
נגןטורניר הצעירים בהשתתפות טיאגו מסי
מול אצטדיון מלא: טיאגו מסי במשחק על גביע
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספות כדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */