שתף קטע נבחר

גרנט לא יאמן את ווסטהאם ביום הכיפורים

המנג'ר הישראלי שוחרר ממשחק הליגה מול סטוק סיטי בשבת הבאה. יו"ר המועדון, דייויד גולד: "קשה לעמוד מול אמונה דתית, אכבד את החלטתו". בשבת: גרנט מול צ'לסי, התקציר ב-ynet

אברהם גרנט קיבל אישור שלא לעמוד על הקווים במשחקה של ווסטהאם מול סטוק סיטי, שיחול בשבת הבאה במסגרת המחזור החמישי בפרמייר-ליג. המאמן הישראלי שוחרר מהמשחק ע"י ראשי המועדון, שכן הוא נופל על צום יום הכיפורים.

 

"קשה לעמוד מול אמונה דתית", אמר יושב הראש היהודי של ווסטהאם, דייויד גולד, "דת היא דבר אישי ולמרות שאני מאוד רוצה שאברהם ייאמן את הקבוצה בכל משחק, כך גם אכבד את החלטתו".


אברהם גרנט. גולד: "אני לא יכול לשפוט אותו" (גטי אימג'ס)

 

"זה כמו ששחקן שרוצה להחמיץ משחק בגלל שאשתו יולדת - לא משנה כמה חבריו

לקבוצה זקוקים לו על הדשא, קשה לעמוד בפני משהו כה חשוב בחייו האישיים. מבחינתי, אני חושב שזה אפשרי לשלב בין דת לעבודה, אבל לא קל לעשות זאת כאשר אתה אדם מאוד דתי", הוסיף יו"ר הפטישים.

 

"אם סביי וסבותיי היו בין החיים גם הם לא היו הולכים לראות משחק ביום כיפור", אמר גולד. "אני לא מכיר את אברהם כך כך טוב כדי לומר אם הוא חייב להיות במשחק, אבל אני לא יכול לשפוט אותו".

 

גרנט, שפתח את העונה בצורה מזעזעת והפסיד בשלושת המחזורים הראשונים, יפגוש מחר (17:00, תקציר ב-ynet) לא אחרת מהאלופה והמדורגת ראשונה, צ'לסי, שמחזיקה במאזן מושלם (9 נק' מ-9 אפשריות) וביחס שערים מדהים של 0:14. השבוע דווח בתקשורת הבריטית כי למנג'ר הישראלי נותרו שלושה משחקים על מנת להחזיר את הקבוצה למסלול הניצחונות ולא הוא עלול לשלם במשרתו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אברהם גרנט
צילום: GettyImages Image Bank
מומלצים