בהפועל ירושלים מנסים לחזק את הסגל הישראלי ונמצאים בימים האחרונים במו"מ מתקדם עם גרנאדה בנוגע לצירופו של יפתח זיו.
לפני כשבועיים פורסמו דיווחים בספרד על כך שזיו בדרך החוצה מקבוצתו ומי שהתחילה לעקוב בדריכות אחרי המצב שלו בגרנאדה היא הפועל ירושלים. הרכז הישראלי, שחתם הקיץ בקבוצה הספרדית, לקח חלק בשבעת המשחקים הראשונים של העונה - במהלכה קיבל 17.5 דקות בממוצע ורשם 5.3 נקודות, 2.3 ריבאונדים ו-3.1 אסיסטים. בארבעת המשחקים האחרונים נותר על הספסל ולא שותף כלל.
1 צפייה בגלריה
יפתח זיו
יפתח זיו
יחזור ארצה? זיו
(צילום: יאיר שגיא )
חתימתו בירושלים תיעשה רק אם הצדדים יגיעו להסכמות על סכום הפיצוי שגרנאדה תקבל תמורת שחרורו מהסגל, כשנכון לעכשיו בקבוצה מהבירה לא קיבלו החלטה סופית בעניין. זיו הגיע לגרנאדה אחרי שתי עונות פושרות למדי במכבי ת"א. אשתקד רשם ממוצעים של 7.3 נקודות ו-3.9 אסיסטים בליגת העל, כשביורוליג המצב של זיו היה שונה לחלוטין - הוא כמעט ולא ראה פרקט.
כידוע, ירושלים תעלה לשני המשחקים הראשונים שלה בליגה - נגד מכבי ר"ג והפועל אילת - ללא שחקניה הזרים ומאמנה אלכסדר דז'יקיץ', שהחליטו להישאר בבלגרד בשל מצב הביטחוני בארץ.
המשמעות היא שהירושלמים יגיעו לשני המשחקים הללו עם שישה שחקנים בלבד- עוז בלייזר, גבי צ'אצ'שווילי, יובל זוסמן, אור קורנליוס איילון ששון ואילון פולג. בעקבות הסיטואציה החליטו בקבוצה לחזק את הסגל עם שחקנים מהליגה הלאומית שמשחקים על כרטיס כפול.