המשפחות והשבים עדיין מחכים: רק גנץ ואיזנקוט מקבינט המלחמה הסכימו לפגישה

17 שעות לאחר שביקשו להיפגש בדחיפות עם קבינט המלחמה - עדיין לא התקבל אישור לקיום פגישה • הדרישה לפגישה מגיעה על רקע החזרה ללחימה • מטה המשפחות: "חובתם המוסרית של רה"מ וחברי קבינט המלחמה היא לענות לשאלות המשפחות שיקיריהן נמצאים בשבי בסכנת חיים מיידית"

משפחות החטופים בעצרת. צילום: יוסי זליגר

במטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים סופרים 17 שעות לאחר בקשתם לפגישה מיידית עם קבינט המלחמה שנכון לעכשיו נענתה בהסכמה רק על ידי שניים מחברי הקבינט - השרים בני גנץ וגדי איזנקוט. 

סרטוני החטופים ששבו שהוקרנו בעצרת בתל אביב// מטה המשפחות להחזרת החטופים

אתמול (שבת), בשעה 16:30 אחה"צ, דרשו השבים ובני משפחות החטופים שנותרו מאחור להיפגש בדחיפות עם קבינט המלחמה - דרישה שמגיעה על רקע סיום הפסקת האש וחזרה ללחימה. משפחות החטופים דורשים מקבינט המלחמה עדכון באופן מיידי. זאת, על רקע העדויות המחרידות של אלו שחזרו משבי החמאס המבהירות כי הזמן הולך ואוזל להצלת אלו שנותרו בשבי.

ממטה המשפחות נמסר: "חובתם המוסרית והערכית של ראש הממשלה וחברי קבינט המלחמה היא להיפגש עם כלל משפחות השבים והחטופים, כפי שהתחייבו רק לפני שבועיים - ולענות לשאלות המשפחות שיקיריהן נמצאים בשבי בסכנת חיים מיידית.

עצרת תמיכה להשבת החטופים, צילום: יוסי זליגר,
ממתינים לקבינט המלחמה. רק איזנקוט וגנץ הביעו הסכמה להיפגש, צילום: יוסי זליגר,
עצרת תמיכה במשפחות החטופים והנעדרים מול שער שאול בקריה בתל אביב, צילום: גדעון מרקוביץ'

"חברי קבינט המלחמה חייבים לספק למשפחות תשובה לשאלה: כיצד הם מתכוונים לשמור על מטרת העל של המלחמה - השבת החטופים בחיים. עכשיו. לפני שבועיים וחצי יצאנו מכיכר החטופים לירושלים - מסע של 90 ק"מ ובמשך חמישה ימים, ששיקף את נחישותנו, מסע שהביא לפגישה עם חברי הקבינט. אנו מקווים שהפעם לא נצטרך להוציא שוב את כל עם ישראל איתנו, או לנקוט בצעדים חריפים יותר, כדי שפגישה כזו תתואם עוד היום".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר