במכבי ת״א מרוצים מכך שהשלימו את המשימה של השבוע לרשום ניצחון על נועלת הטבלה, אלבה ברלין, אחרי משחק חד צדדי 81:102 שהחזיר את הצהובים למאזן חיובי של שישה ניצחונות לעומת חמישה הפסדים כשהם מדורגים במקום השמיני בטבלת היורוליג.
במכבי הגיעו למשחק מול הקבוצה הגרמנית אחרי שני הפסדים רצופים, לברצלונה וריאל מדריד. הם שמו כמשימה עליונה לסיים את השבוע הזה עם ניצחון על אלבה ברלין שנחשבת לאחת מהקבוצות הכי חלשות במפעל כשהיא בתחתית הטבלה עם מאזן של ניצחון אחד בודד לעומת עשרה הפסדים.
2 צפייה בגלריה
בולדווין
בולדווין
בולדווין. קיבל מחמאות
(צילום: Djordje Kostic and Dragan Tesic)
מי שהצליח להביא קצת נחת לצהובים היה ווייד בולדווין שאחרי תקופה פחות טובה שלו מקצועית ומנטלית סיים את הערב כשחקן המצטיין עם 18 נקודות ו-6 אסיסטים. עוד שחקו שקיבל מחמאות הוא רפי מנקו ששבר שיא קריירה בנקודות ביורוליג אחרי שסיים עם 13 נקודות והוסיף גם חמישה ריבאונדים ב-22 דקות שקיבל - הכי הרבה דקות העונה. "היה לנו חשוב לחזור ולנצח בטח אחרי מה שקרה במשחק האחרון מול ריאל", אמר מנקו, "אני שמח על ההופעה שלי הערב, להיות שחקן במועדון כמו מכבי בסיטואציה הזאת זה לא תמיד קל, כשאני עולה אני משתדל לעשות מה שאני יכול ואני מקווה שזה יהיה ככה גם בעתיד".
"היה לנו חשוב לנצח", אמר עודד קטש בסיום, "זה היה די ברור שאנחנו פייבוריטים, אבל אנחנו לא לוקחים דברים כמובן מאליו. אני חושב שעשינו כבר ברבע הראשון את המשחק קל, שיחקנו בדרך הנכונה. עומד בפנינו שבוע מאוד מאתגר, יש לנו יומיים להתאושש ולהתכונן כמו שצריך".
2 צפייה בגלריה
מאמן מכבי ת"א עודד קטש
מאמן מכבי ת"א עודד קטש
החמיא לבולדווין. קטש
(EPA/ANDREJ CUKIC)
קטש הוסיף על בולדווין: "אנחנו הרווחנו את ווייד מהרגע הראשון שהוא נחת פה בעונה שעברה. אני חושב שהוא אחד מהמנהיגים שלנו והאיכויות שלו בתור שחקן כדורסל לא הדאיגו אותי מעולם ולא היו שנויות במחלוקת. כמו שאמרתי השבוע, תחילת העונה הייתה מתסכלת עבורו, הייתה לו פציעה לא פשוטה, וגם לשחקן תחרותי שכזה עם הסיטואציה שבה אנחנו נמצאים שאנחנו לא משחקים בבית, זה גם משהו שמשפיע עליו כמו על כולם. היום אהבתי את שפת הגוף שלו, מאימון הבוקר היה אפשר להרגיש שהוא בא בגישה אחרת וזה עזר לנו מאוד"
מכבי ת"א תישאר עוד שבוע נוסף בנדודים באירופה כשמחכה להם בשבוע הבא עוד שבוע כפול ביורוליג. ב-6 בדצמבר מכבי תפגוש את וילרבאן בחוץ ויומיים לאחר מכן הקבוצה תצא למשחק חוץ נוסף מול וירטוס בולוניה.