מכבי חיפה הפסידה הערב (חמישי) 3:0 לראן במשחק "הביתי" בבודפשט במסגרת במחזור החמישי בליגה האירופית, והיא עם נקודה אחת ושער בודד אחרי ארבעה משחקים.
"משחק מאוד חלש, אנחנו בתקופה לא פשוטה. ראן קבוצה איכותית ואינטנסיבית שנמצאת בכושר מעולה. היה לנו קשה", סיכם המאמן המאוכזב מסאי דגו.
3 צפייה בגלריה
מסאי דגו
מסאי דגו
"היה לנו קשה". דגו
(צילום: AP Photo/Denes Erdos)
3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה יורדים מאוכזבים מכר הדשא
(צילום: REUTERS/Bernadett )
דגו התייחס לפציעה של שואו, שהייתה לו אשמה בשער הראשון והוא הוחלף מיד לאחר מכן: "הוא סובב את הקרסול, אמר שהוא יכול להמשיך, חזר למגרש ויצא אחרי הגול. חבל שזה קורה. כששחקן רוצה לשחק ומרגיש טוב, אתה הולך איתו".
על הרוטציה העמוקה בהרכב: "לא ויתרנו על הסיכוי להמשיך באירופה. יש חבר'ה צעירים כמו חג'ג' וחלאילי שהם לא שחקנים מובילים כבר 3-4 שנים והם צריכים לנוח. יש גם שחקנים אחרים שהיו צריכים מנוחה מבחינת עומס כי הם פחות מתאמנים איתנו בתקופה האחרונה, אז צריך לקבל החלטות טובות יש המשך שבוע מאוד קשה".
3 צפייה בגלריה
רמי גרשון
רמי גרשון
"ההכנה לא אידיאלית". גרשון
(צילום: Attila KISBENEDEK / AFP)
רמי גרשון, שבאופן נדיר עבורו שיחק 90 דקות, הוסיף: "ראן קבוצה ברמה מאוד גבוהה, הרגשנו שעבדנו מאוד קשה. ההכנה שלנו לא אידיאלית, כולם יודעים את זה, אבל הרגשתי שהחבר'ה נתנו את הכול. ספגנו גולים מבאסים, אבל הרגשתי שכולם עושים את המקסימום. סמי עופר זו תוספת כוח אדירה וזה חסר. היה לא פשוט וראו את ההבדלים במגרש. חדר ההלבשה שלנו מאוד חזק ומגובש, מתמודדים מהר מאוד עם כל דבר שצץ".