יום שישי, 07.06.2024 שעה 12:38
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

"הזרים שלנו מבינים את המצב, דיברנו איתם"

ברדה התייחס לסיפור אי הנפת השלט לפני המפגש בין מכבי חיפה לב"ש: "מחכים לחטופים". שמיר על המפגש עם אוהד מונדר: "מצמרר, חותמת על ההשפעה שלנו"

|
אליניב ברדה (רדאד ג'בארה)
אליניב ברדה (רדאד ג'בארה)

בהפועל באר שבע ממשיכים בהכנות לקראת חזרת הליגה והמפגש מול מכבי חיפה (ראשון, 20:30). הקבוצה של אליניב ברדה כבר הודיעה על שחרורם מהקבוצה של פטריק קלימלה וכריסטופר פטרסון. הדרומיים נמצאים במקום השישי ומקווים להשיג נקודות שיחזירו אותם לצמרת הגבוהה. 

המאמן אליניב ברדה שיתף במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות: “יש לנו שני זרים שהגענו איתם להסכם על שחרור, קלימלה ופטרסון. נשארנו עם ארבעה שחקנים זרים ועם זה נרוץ. הם קיבלו תוכנית אימון בתקופה הזו”.

סיפור השלט במשחק של מכבי חיפה נגד הפועל פ”ת: “המנכ”ל גיא פרימור דיבר עם כל הזרים, כולם מבינים את הסיטואציה. בתחושה זה כאב, אנחנו מחכים לחטופים שלנו. לא רוצה להיכנס לעניינים של מכבי חיפה”.

אנדרה פוקו (שחר גרוס)אנדרה פוקו (שחר גרוס)

הברכה שהגיעה לאוהד מונדר בן ה-9 בשבי ושחרורו מעזה חזרה לישראל: “מצמרר שהוא שמע שבירכתי אותו מהשבי. אתה מקדיש 20 שניות ואתה לא תמיד מאמין שזה יגיע ליעד. שמחתי לשמוע שהוא השתחרר, מחכה שהוא יוכל לחזור למשחקים שלנו. קיוויתי שזה יגיע ואם זה טיפונת יכל לעזור לו זו הייתה כל המטרה”.

המשחקים האחרונים נגד מכבי חיפה: “יהיה משחק ספורטיבי. אנחנו באווירה של אחדות. להגיע לאצטדיון ריק זה לא פשוט, נצטרך להביא אנרגיות מבפנים וזה לא פשוט”.

המשחקים של מכבי חיפה עד כה מאז החזרה: “הלוואי והיה לי משחקים רשמים לראות את השחקנים, זה יתרון של מכבי חיפה אבל אין תירוצים. באים לעשות את המקסימום. יודעים שנכנסים לתקופה של שלושה משחקים בשבוע”.

שחקני הפועל באר שבע עם אוהד מונדר וחבריו (דוברות בית (האתר הרשמי של הפועל ב"ש)שחקני הפועל באר שבע עם אוהד מונדר וחבריו (דוברות בית (האתר הרשמי של הפועל ב"ש)


האופציה שהמלחמה תחזור ותהיה אזעקה במהלך משחק: ”דיברנו עם הזרים, הם קיבלו תדרוך מקיף מהמנכ”ל גיא פרימור. הכול נעשה בהוראות פיקוד העורף. כולם יודעים את ההוראות, נקווה שזה לא יתפוס אותנו במשחק”

השחרור של קלימלה ופטרסון: “זה היה סיכום על פרידה הדדית, באנו אחד לקראת השני ולא רצינו להכריח אף אחד להישאר. מאושרים ששאר הזרים מבינים את הסיטואציה. מאוד מקווה שכן נוכל להתחזק ולחזור לשגרה מלאה, אבל אף אחד לא יכול להבטיח את זה. ננסה לעבור את התקופה הקרובה בצורה הכי טובה”.

פטריק קלימלה (מרטין גוטדאמק)פטריק קלימלה (מרטין גוטדאמק)

גם עדן שמיר דיבר לפני המשחק ושיתף על המפגש עם אוהד מונדר: “ההתארגנות למפגש הזה – כמה דקות. לא חשבנו פעמיים, לא ידענו למה לצפות ואיזה ילד נפגוש. הוא מקסים, חכם ואהוב. היה מוקף בחברים ולאט לאט הוא נפתח אלינו ונפתחנו אליו. היה מפגש מרגש ומצמרר שמכניס לפרופורציות. זה הקדיש אצלי את ההבנה, כמה חשוב להחזיר את החטופים הביתה – כל ילד, אישה, גבר, לא משנה מה זה עולם ומלואו. חשוב להזכיר את זה, שזה יהיה על סדר היום”.

“קיבלנו חותמת על ההשפעה שיש לנו. בין אם זה חיילים שכשרואים אותנו מתרגשים כמו ילדים או משפחות שבאות אלינו לאימון עם סיפורים קשים. ההבנה כמה טוב אנחנו יכולים לעשות לאנשים קיבלה חותמת וזו אחת הסיבות שאולי באמת חשוב לחזור לשגרה של משחקים. ההשפעה שלנו יכולה לעשות טוב לאזרחים ולשמור על הנפגש במצב טוב יותר. זה חשוב”.

החזרה מפציעה ארוכה: “אני מרגיש טוב, ההפסקה הזו נתנה לי עוד קצת זמן להתחזק. לצערי זה קרה מהנסיבות האלה אבל חזרתי לכושר ויכול לעמוד לרשות אליניב ברדה”.

מצב הזרים בארץ: “צריך להעריך מאוד את השחקנים. הם פה במאה אחוז והם איתנו, עוזרים להם במה שצריך ומרגיעים אותם. מסבירים להם איך אנחנו מרגישים, אנחנו איתם והם איתנו, הם מחויבים למשימה”. 

עדן שמיר (שחר גרוס)עדן שמיר (שחר גרוס)


 

אסור לפספס
נגןמי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
מי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
נגןגביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
גביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
נגןנטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ שלה
נטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ החדשים
נגןכשאבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו עם צמד
האבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו כובש צמד
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */