יום שבת, 08.06.2024 שעה 19:29
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

אבוקסיס: כל שחקן צריך להרים את השלט בגאווה

בית"ר בשבת מול הפועל פ"ת והמאמן דיבר על מה שקרה בחיפה: "זה היה מצער". על הזרים: "היה בסדר עד הפיגוע". דגני: "הזרים שלנו ירימו את השלט". צפו

|
יוסי אבוקסיס (רדאד ג'בארה)
יוסי אבוקסיס (רדאד ג'בארה)

בפעם האחרונה שבית”ר ירושלים שיחקה זה היה בתחילת חודש אוקטובר כשהפועל ת”א הגיעה לאצטדיון טדי וחגגה עם 0:3 על היריבה המושבעת. מספר ימים לאחר מכן פרצה המלחמה ורק בשבת הקרובה ב-19:30 הירושלמים יחזרו לדשא אחרי חודשיים. הבוקר (חמישי) המאמן יוסי אבוקסיס ואוראל דגני דיברו על ההכנות למשחק החזרה לליגה במסיבת עיתונאים שהועברה בשידור חי כאן באתר, אבל גם על פרשת השלט למען החזרת החטופים.

תחילה אבוקסיס אמר: עברנו בוקר קשה בירושלים, היה פיגוע ואנחנו משתתפים בצער המשפחות ומייחלים להשבת החטופים, אנחנו בתקופה קשה ומייחלים לחזרה של כולם. אילן רגב, אביהם של מיה ואיתי שחזרו מעזה, היה באימון שלנו, הוא היה נראה גמור אז ואנחנו שמחים ומתרגשים, היה מרגש לראות אותם חוזרים”.

על כך שחלק מהזרים של מכבי חיפה לא הרימו את השלט למען החזרת החטופים לפני המשחק מול הפועל פ"ת אמר אבוקסיס: “אין לי ספק שכל מי שמשחק בארץ – זר או ישראלי – צריך להרים את השלט בגאווה. זה לא שלט שהוא נגד מישהו, אלא שמדבר על החזרת חטופים. אני חושב שבחיפה לא היו מוכנים לזה, היה מאוד מצער לראות את זה והם הבינו את זה. כל מי שמשחק בארץ צריך להיות עם ציפייה להחזרת החטופים".

אבוקסיס: "החליטו לחזור, אז חזרנו להתאמן"

הכדורגל חוזר בצל המלחמה ואבוקסיס אמר על כך: “אני מאוד מסכים עם ברק אברמוב שרצה שלא ישחקו לאורך התקופה הזו, אבל ברגע שהוא היה מהבודדים שחשבו ככה אז ברור שההחלטה הייתה כן לחזור לשחק. התקופה הזו קשה מאוד, אין פה פייר פליי כי יש זרים שלא חזרו וקבוצות שלא התאמנו, אבל ברגע שהחליטו לחזור אז אנחנו מתאמנים בצורה חזקה. אמרתי גם לשחקנים – נכון שהראש לא בכדורגל, אבל עשינו את הסוויץ’ וצריך לבוא מוכנים".

אבוקסיס התייחס גם לזרים בקבוצה: “עד הפיגוע בבוקר, כולם היו נראים בסדר גמור באימונים, היה גם את הפסקת האש, לא הרגשתי את המצב על השחקנים. הייתה אווירה אחרת, יכול להיות שהפיגוע ישנה את זה. רוב הזרים פה לבד בלי המשפחות ונצטרך להרגיע אותם, אצלם זה יותר קשה, אבל עד היום ב-10 ימים שהתאמנו לא הרגשתי את זה אצל השחקנים, מקווה שגם הפיגוע לא ישפיע עליהם. ניסינו להחזיר את כל הזרים, אני שמח שחמישה מתוך השישה חזרו ונראה מה יהיה עם דני הוצ’קו מול ההנהלה”.

אילן רגב בביקור באימון בית"ר (רדאד ג'בארה)אילן רגב בביקור באימון בית"ר (רדאד ג'בארה)

בפן המקצועי אמר אבוקסיס: “נצטרך להיות מוכנים, לא הצלחנו לארגן משחקי אימון ונכון שחסר לנו כושר משחק, אבל אני מצפה שניראה טוב והשחקנים ייתנו את הכל. נכון שזה כדורגל ללא קהל ויזכיר את תקופת הקורונה, אבל כל הקבוצות באותו מצב ולא מחפשים תירוצים. אנחנו צריכים להביא נקודות וניצחונות".

"זה יזכיר את תקופת הקורונה". אבוקסיס (אורן בן חקון)"זה יזכיר את תקופת הקורונה". אבוקסיס (אורן בן חקון)

אוראל דגני: הכדורגל צריך לחזור

הבלם אמר: "המציאות קשה לכולם, בבוקר עברנו עוד פיגוע ונקווה שיהיו כמה שפחות פצועים. כל הסיטואציה לא טובה למדינה ואנחנו לוקחים את זה קשה כמו כולם. אישית אני חושב שצריך לחזור לשחק כדורגל, אי אפשר להמשיך להישאר בבתים. כל העסקים מנסים לחזור וגם הכדורגל צריך לחזור".

על אילן שילדיו חזרו מעזה אמר דגני: "יש לי צמרמורת לדבר עליו, אנחנו שמחים ומתרגשים שהם חזרו. המועדון ספג אבידות קשות, הסתובבנו קצת בבתי חולים והלכנו לבקר פצועים ולהיות עם חיילים. אני מרגיש ש-70-80% מהם אוהדי בית"ר, כל הכבוד להם על מה שהם עושים למען המדינה".

"מרגיש ש-70-80% מהחיילים אוהדי בית"ר". אוראל דגני (רדאד ג'בארה)"מרגיש ש-70-80% מהחיילים אוהדי בית"ר". אוראל דגני (רדאד ג'בארה)

על עניין השלט בחיפה אמר דגני: "הייתה הרגשה לא נעימה לראות את זה, כולם יודעים שזה לא בסדר וכולם צריכים להרים את השלט. זה שלט שרק דורש להחזיר את החטופים ולא קשור לנקיטת עמדה פוליטית. דיברנו עם הזרים והם מודעים למצב, אם יהיה שלט הם ירימו אותו בגאווה".

הבלם הוסיף: “שום קבוצה לא במצב של כושר משחק, הייתה לנו הפסקה וגם לא שיחקנו הרבה, מאוד רצינו לחזור אז צריך להתנהל כמו שצריך, כמו בהתחלה של הקורונה. נעלה, ניתן 100% ונקווה לנצח. באנו ונתנו מעצמנו, גם בשכר ויישרנו קו”.

אסור לפספס
נגןמי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
מי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
נגןגביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
גביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
נגןנטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ שלה
נטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ החדשים
נגןכשאבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו עם צמד
האבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו כובש צמד
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */