עידן עמדי: "אני מוכן לא להופיע ולא לשיר שנה"

הזמר העלה סטורי לעמוד האינסטגרם שלו, על רקע תמונה בה הוא מביט בהרס שהותירו אחריהם המחבלים בקיבוץ כפר עזה • בדבריו ציין את החשיבות שבהמשך הלחימה בחמאס

עידן עמדי במילואים. צילום: ללא קרדיט

עידן עמדי גויס ונקרא להגן על המולדת במלחמת חרבות ברזל כמו מוזיקאים ומפורסמים רבים אחרים. אתמול (שלישי) העלה סטורי לעמוד האינסטגרם שלו על רקע תמונה בה הוא מביט בהרס שהותירו אחריהם המחבלים בקיבוץ כפר עזה. 

על רקע הסטורי כתב עמדי את הדברים הבאים: "לא יוצא לי לשתף יותר מדי בימים אלה. אתמול הגעתי לכפר עזה והמראות לא נתפסים. צלם מוכשר שהיה שם לתעד את הביקור של ראש הממשלה תפס אותי בוהה באחד הבתים השרופים בשכונת הצעירים. דור שלם של יקירינו שנטבחו. לא נעצור את הלחימה. אני מוכן לא להופיע ולא לשיר שנה. אסור להפקיר בשנית את אזרחי הדרום והצפון.

הסטורי של עמדי, צילום: אינסטגרם

"כל דבר שהוא לא חיסול חמאס בעזה וטיפול שורש בחיזבאללה בדרום לבנון זו סכנה מיידית לילדים שלנו. ה'למה' שלנו במלחמה הזו חזק וברור. יהי זכר האהובים שלנו ברוך".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Idan Amedi | עידן עמדי (@idan_amedi)

לאחרונה פרסמנו כאן תיעוד של עידן נלחם בשטח רצועת עזה בסרטון בו ניתן לראות אותו מדבר בקשר ואומר: "לזכר כל הקורבנות, אחינו ואחיותינו שנטבחו ב-7 באוקטובר ולזכרם של חברינו ואחינו לנשק, אלכסיי שמקלוב ודרור אלטון ז"ל, לוחמים בצוותי הסיור, לוחמים וקצינים בימ"מ, השם ואנחנו ניקום דמם. עם ישראל חי וכאן לנצח". לאחר מכן הוא סופר לאחור ויורה את הפגז שמפוצץ בניין בעזה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר