הפועל חולון החלה את הכנותיה בבוסניה הרצגובינה לקראת משחק החוץ מחר (רביעי, 20:00) מול בורסאספור מטורקיה במסגרת ליגת האלופות של פיב"א. כזכור, פיב"א העבירה את המשחק של הסגולים אצל בורסאספור ושל הפועל ירושלים אצל גלאטסראיי לבניה לוקה (באולמה של איגוקאה), זאת בשל אזהרת המסע החמורה לישראלים שלא להגיע לטורקיה והחשש מאירוע ביטחוני כלפי המשלחות.
אשתקד שיחקה חולון באותו האולם נגד איגוקיאה המקומית בשלב הפליי-אין, ולכן חלק מהשחקנים כבר הכירו את המסע הארוך מישראל לבלגרד ומשם באוטובוס עד ליעד. בקבוצה התבדחו על כך ש"עוד מסע" אחרי השבועות האחרונים כבר הפך להרגל.
2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חולון חוגגים
שחקני הפועל חולון חוגגים
ינסו להתאושש מההפסד הראשון. שחקני הפועל חולון
(מתוך האתר של פיב"א)
הקבוצה של עמית שרף הפסידה בשבוע שעבר לראשונה במפעל (72:82 לבראוגן בחוץ), כאשר לפני כן רשמה שני ניצחונות (84:79 "ביתי: על בראוגן בריגה ו74:75 על טלקום בון בחוץ). למעשה, כעת היא פותחת את החצי השני של שלב הבתים בידיעה שניצחון אחד משלושת המשחקים שנותרו אמור להספיק לה כדי להבטיח את ההעפלה לשלב הפליי-אין. זהו משחק החוץ האחרון, כאשר לאחר מכן יתקיימו שני משחקי "בית" בריגה מול בון והמועדון הטורקי.
בורסאספור אירחה ביום ראשון את סמסונספור, הקבוצה בה בין היתר משחקים הישראלי נמרוד לוי ואקס הסגולים מייקל קייזר (שעזב את הפועל אילת בשל המלחמה), ונקלעה להארכה בתום 40 דקות לא טובות בכלל. בחמש הדקות הנוספות הקבוצה התעשתה בדרך לניצחון 74:78.
2 צפייה בגלריה
שרף
שרף
"יש להם שלושה גארדים שיכולים לייצר לעצמם". שרף
(צילום: FIBA PHOTOS)
מאמן הקבוצה עמית שרף - שייהנה מסגל מלא - אמר לקראת המשחק: "מדובר במשחק מפתח, אנחנו צריכים להגיע אליו מאוד מרוכזים. יש להם שלושה גארדים - מישינו פלויד ובראון - שיכולים לייצר לעצמם ויחד עם יאנג בעמדה 4 שהוא סקורר ועוד קלעים מסביב זה יחייב אותנו להיות אגרסיבים ומחוייבים בכל פוזישן הגנתי.
"התקפית, אנחנו צריכים לנצל את הגבוהים היחסית כבדים שלהם ולייצר משחק מהיר ומרווח, ולתקוף את הצבע בכל הזדמנות כדי לסיים או להוציא החוצה, על מנת שנחזור עם ניצחון. אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולשתף בשמחה שהקבוצה הרגישה ששמעה על שחרור משפחת ברודץ, אוהדי הקבוצה. אנחנו כולנו מאחלים לשחרורם של שאר החטופים ומחוייבים להמשיך ולתמוך בהם ובחיילי צה"ל ששומרים על המדינה".