י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
לקראת ישיבת הממשלה הערב

השר הודיע שיצביע נגד התקציב - וזומן לפגישה עם נתניהו

שר הכלכלה ניר ברקת מאיים להצביע הערב נגד התקציב, ובעקבות כך זומן לפגישה עם ראש הממשלה נתניהו | סמוטריץ' בישיבת הסיעה לגנץ: "האחדות והחשיבות של שמירה על מרחב הסכמה לאומי מחייב אותנו לעשות צעדים שלא תמיד יזכו למחיאות כפיים בבייס"

השר הודיע שיצביע נגד התקציב - וזומן לפגישה עם נתניהו
ניר ברקת עם בנימין נתניהו צילום: מארק ישראל סאלם, לע"מ

מצטרף לגנץ: שר הכלכלה ניר ברקת מאיים להצביע הערב נגד התקציב המעודכן אותו מביא שר האוצר בצלאל סמוטריץ' לאישור הממשלה, ובעקבות כך זומן לפגישה עם ראש הממשלה נתניהו, כך לפי דיווח "חדשות 12".

בתוך כך, שר האוצר סמוטריץ' התייחס בישיבת הסיעה לביקורת הרבה שנשמעת על התקציב המעודכן. סמוטריץ' אמר: "מי שמתנגדים לתקציב הזה, כבר שבועות רבים מתנגדים למדיניות המרחיבה שלי. מבחינתם שהמפונים ישנו באוהלים, שמערכת הבריאות תרעב, שניצולי הטבח יעברו וועדות על וועדות כדי לקבל הכרה בביטוח הלאומי. הם סבורים שהעסקים יסתדרו גם בלי תמיכה ממשלתית".

עוד הוסיף: "העיסוק בכמה עשרות מיליוני שקלים כספים לחינוך החרדי שמכונים שלא בצדק "כספים קואליציוניים" שבמחלוקת הוא רק תירוץ שנתפס טוב תקשורתית ומאפשר להם להחביא את ההתנגדות האמיתית שלהם לתקציב".

סמוטריץ' פנה לשר בני גנץ: "כשאנחנו בעיצומה של מלחמה מהחשובות שידעה ישראל, כשאנחנו נמצאים יחד תחת האלונקה ובשם האחדות עושים צעדים שלא תמיד פופולאריים, היום אני מצפה ממך להתעלות לגודל השעה ולא לחפש מה לא, אלא מה כן. התקציב שעובר היום עובר את 30 מיליארד השקלים והוא כולל 99 אחוז של תקציב שאנחנו מסכימים עליו. יש אחוז אחד עליו אנחנו חלוקים. האחדות והחשיבות של שמירה על מרחב הסכמה לאומי מחייב אותנו לעשות צעדים שלא תמיד יזכו למחיאות כפיים בבייס".

"התקציב יעבור בממשלה ומיד אחרי זה בכנסת. זה חיוני והכרחי להמשך ניהול המלחמה. יש לנו מדינה לנהל, יש לנו מלחמה לנצח", אמר.

בנימין נתניהו ניר ברקת מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד