"תפסיקו, הם לא צריכים אתכם": פאולה רוזנברג בבקשה מפתיעה מהגולשים

מגישת הטלוויזיה נחשפה לביקורת הציבורית על הפרדת ילדה מאמה בפעימה השנייה של עסקת החטופים • בטקסט שפרסמה ברשת היא הפצירה בגולשים שלא להביע מחאה בנושא

פאולה רוזנברג. צילום: יהושע יוסף

אמש, בסיומה הארוך והמייגע של הפעימה השנייה להחזרת החטופים, התבהר כי העיקרון שנקבע על ידי ממשלת ישראל בעניין אי הפרדת אימהות מילדיהם הופר על ידי ארגון הטרור חמאס, כשהילה רותם שושני חזרה מהשבי ללא אמה רעיה שושני שנחטפה גם היא בשבת השחורה. מגישת הטלוויזיה פאולה רוזנברג, שנחשפה לתסכול ולכעס הרב שהפגינו בנושא גולשים ברשתות החברתיות, פנתה אליהם באמצעות פוסט שכתבה במטרה לעצור את הסחף והרגשות המתפרצים כשהסבירה את ההיגיון שעומד מאחורי דרישתה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by 𝙿𝚊𝚞𝚕𝚊 𝚁𝚘𝚜𝚎𝚗𝚋𝚎𝚛𝚐 (@paularosenberg)

"חברים וחברות", פנתה רוזנברג אל הגולשים. "בבקשה, כולנו רואים ורואות ויודעים ויודעות שיש בשחרור הזה בני משפחה שהופרדו. בבקשה, הפסיקו לכתוב פוסטים על כמה זה קשה וכמה זה נורא וכמה זה אכזרי. ברור שהם יודעים את זה על בשרם. הם לא צריכים אתכם כדי להבין את משמעות הסיטואציה".

פאולה רוזנברג, צילום: אור דנון

בהמשך הסבירה את הנזק שהעניין עלול לגרום לחטופים שעלולים להיחשף לביקורת. "קחו בחשבון שהם עלולים להיחשף לפוסטים הללו וזה מיותר ולא מועיל ואף מזיק שכל אחד מאיתנו יבטא את תסכולו האישי. כרגע הם צריכים מאיתנו חיזוקים, לא לשמוע את תחושותיו של כל אחד מאזרחי המדינה. נסו לדמיין אותם גוללים ברשתות לפני שאתם כותבים. כרגע, בבקשה, רק עידוד ומילים מחבקות כשאתם חושבים עליהם ועליהן כשאתם כותבים פוסט".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר