האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
ניראה כמו ירוט |
לנצח אחי |
25.11.23 22:38 |
1 |
נראה ששניים. על ידי מטוסים. |
חם פה |
25.11.23 22:39 |
7 |
תיעוד מאילת |
בזמן אמת |
25.11.23 22:47 |
43 |
זה רחפן ? |
maccabi34 |
26.11.23 02:00 |
93 |
מה יהיה ? |
אשקל-טאון |
25.11.23 22:38 |
2 |
ככה זה שכול מערך ההגנה האווירית מסתכל דרומה. |
DragonFly |
25.11.23 22:46 |
38 |
עוטף תימן |
Hanoch555 |
25.11.23 23:05 |
71 |
רוקדים צעד תימני |
מיכל |
26.11.23 01:57 |
92 |
בדיוק באתי לרשום |
הסימן |
25.11.23 22:39 |
3 |
אני לא מאלו שמדווחים על.... |
red_color10 |
25.11.23 22:41 |
16 |
זאת אומרת? |
יגאל בן צבי |
25.11.23 22:45 |
33 |
עופות דורסים בלתי ניתנים לגילוי? |
DragonFly |
25.11.23 22:48 |
47 |
#שי לוי מטוסי קרב עברו מעל אילת, ונראו שני פיצוצים של מה שנראה כמו יירוטים. בבדיקה. |
אקטואלי |
25.11.23 22:39 |
4 |
אחלה שי שבעולם |
הוצלפ |
25.11.23 22:42 |
21 |
ישראל חייבת להכניס הילוך בכל מה שקשור לזירת הים האדום |
Love-IL |
25.11.23 22:39 |
5 |
יש לחץ כבד של ארהב לא להגיב בתימן |
בנג'ו |
25.11.23 22:40 |
11 |
האזור כולו מבין מה קורה חוץ מארהב שעוד לא הבינה |
Love-IL |
25.11.23 22:41 |
18 |
תתקשר להסביר להם |
כן-אבל |
25.11.23 23:03 |
67 |
יש לך מספר? |
Love-IL |
25.11.23 23:04 |
68 |
911 |
כן-אבל |
25.11.23 23:04 |
69 |
משטרת ישראל ענתה לי |
Love-IL |
25.11.23 23:04 |
70 |
אז הלך עלינו. בגללך. |
כן-אבל |
25.11.23 23:05 |
72 |
אם האמריקאים נכנעים ללחצים, מה נותר לנו לעשות.. |
SomeonElse |
25.11.23 22:43 |
28 |
ללחוץ אותם גם |
DanC |
25.11.23 22:46 |
36 |
ארגון טרור מצליח ללחוץ אותנו, אז איך נצליח להלחיץ את ארה''ב? |
SomeonElse |
25.11.23 22:47 |
44 |
לא החמאס לוחץ אותנו כי אם ארה''ב |
לבוב |
26.11.23 02:33 |
94 |
שום בעיה ישראל מציבה כיפת ברזל בסעודיה ואנחנו פועלים חופשי בתימן! |
Hanoch555 |
25.11.23 23:06 |
74 |
מה אפשר לעשות ל350 אלף לוחמים יחפים שאוכלים זיתים? |
ג'ק ספארו |
25.11.23 22:41 |
17 |
לפגוע בקודקודים מחסני תחמושת וכל מה שיעוף לפה ביום פקודה |
Love-IL |
25.11.23 22:42 |
22 |
כמה כבר אפשר, זה גם לא יעצור אותם |
ג'ק ספארו |
25.11.23 22:49 |
48 |
חד משמעית |
Love-IL |
25.11.23 22:49 |
50 |
יש אופציה אחת, כאמור, והיא להילחם באיראן, שזה אומר סיוט של ממש אבל לפחות בסוף יהיה שקט |
ג'ק ספארו |
25.11.23 22:58 |
60 |
מלחמה נגד איראן שווה למלחמה נגד רוסיה סין וצפון קוריאה |
Love-IL |
25.11.23 22:59 |
61 |
לא חושב, ואם כן, אבדנו |
ג'ק ספארו |
25.11.23 23:06 |
73 |
קישקוש חסר בסיס |
jp84 |
25.11.23 23:31 |
82 |
הם כל שני וחמישי עושים מפגן כוח של מאות לוחמים וכלים במדבר, עדיף להכות בהם מאשר לא לעשות כלום במחשבה שזה לא יעזור |
DanC |
25.11.23 22:57 |
58 |
תהרוג להם כמה אלפים אם נראה לך שזה מעניין אותם |
ג'ק ספארו |
25.11.23 23:07 |
75 |
1. זה עדיף מחוסר תגובה 2. אני לא חושב שהם אי פעם שמעו להקה של F16 מעל הראש 3. האינסטינקט הכי בסיסי של האדם הוא לשרוד |
DanC |
25.11.23 23:16 |
79 |
זה 350 אלף לוחמים. הסעודים כתשו בהם. מכירים היטב, ברמה האנושית הכי בסיסית אין לך איך לפגוע בהם |
ג'ק ספארו |
25.11.23 23:45 |
84 |
גם אם זה לא יפגע בהם זה עדיף מחוסר תגובה |
DanC |
25.11.23 23:47 |
85 |
לא, לתחושת האשליה שבתגובה יש מחיר של ייאוש |
ג'ק ספארו |
26.11.23 00:08 |
88 |
אשכרה |
vrs |
25.11.23 22:42 |
24 |
לעצור להם את אספקת הכסף. אם העולם היה עושה משהו עם איראן כל המזרח התיכון היה נראה אחרת. |
ShocKi |
25.11.23 22:42 |
26 |
תכל'ס. הסעודים מפציצים להם את הצורה כבר שנים, הרגו 200,000 תימנים וזה לא מזיז להם. |
Barbaaba |
25.11.23 22:49 |
49 |
אין להם אתרי טילים מחסנים נמל בסיסים כלום ? |
Disco |
25.11.23 22:50 |
51 |
נו ואם תפגע לבם קצת בנמלים ובסיסים, כמה זמן ייקח להם לשקם? שבוע? חודש? לא פגעת להם באספקה או משהו |
ג'ק ספארו |
25.11.23 23:16 |
77 |
אני חולק עליך ידידי. |
DragonFly |
25.11.23 22:59 |
62 |
זו האשליה שאנחנו יכולים לנצח בכל החזיתות ובכלל להפריד אותן |
ג'ק ספארו |
25.11.23 23:15 |
76 |
אתה טוען שצריך ישר לתקוף את איראן, נכון? |
DragonFly |
25.11.23 23:22 |
81 |
להילחם באיראן, להתגונן בשאר החזיתות. חד משמעית לא נוכל לנצח בהן יחד |
ג'ק ספארו |
25.11.23 23:43 |
83 |
אני הכי לא יהיר או מזלזל באויבינו, וההפך הוא הנכון. |
DragonFly |
25.11.23 23:52 |
87 |
לא התכוונתי אליך אישית, כמובן, זו תפיסה ישראלית כביכול צה''ל יכול להביס מה שבא לו |
ג'ק ספארו |
26.11.23 00:11 |
89 |
אני יודע שלא אלי אישית. הכול בסדר |
DragonFly |
26.11.23 01:07 |
90 |
התפיסה האסטרטגית בישראל היא טיפול בכל חזית בנפרד כדיי לאפשר אורך נשימה למדינה ולצהל |
לוק רוכבשמיים |
26.11.23 01:34 |
91 |
חיטוי מושלם לחותים |
SAMUELG |
25.11.23 23:00 |
64 |
רפיסות חסרת תקדים מכל עבר |
תמונת_מצב |
25.11.23 22:39 |
6 |
של מנהיגות בכללי |
Ron |
25.11.23 22:42 |
20 |
מכתב |
בנימינוב |
25.11.23 22:39 |
8 |
מה קורה עם החותים? למה לא נכנסים בהם חזק? |
gandalf |
25.11.23 22:39 |
9 |
לא יודעים איך |
dorp |
25.11.23 22:40 |
13 |
יודעים טוב מאוד. עוצרים בגלל ארה''ב וביבי הוא הססן - בעיה. |
pingi |
25.11.23 22:44 |
30 |
כי הם לא באמת איום. הם מטרד. |
ShocKi |
25.11.23 22:41 |
19 |
רקבגלל ארהב לא שולחים כמה יריחו שם |
Npl |
25.11.23 22:43 |
27 |
עצירת יהודים מלשוט באיזור זה לא מטרד- זה מלחמה - כבר פתחנו על זה מלחמות בישראל. |
pingi |
25.11.23 22:45 |
31 |
תפציץ להם בניינים? אין להם! |
יהודי ישראלי |
25.11.23 22:42 |
23 |
בתקופת האבן כבר היו כטב''מים מתאבדים מונחי GPS? חשבתי שאז היו רק זורקים אבנים. חץ וקשת מקסימום. מעניין. |
פליצ'ה |
25.11.23 22:53 |
55 |
העוטף החדש - שיתרגלו שמה באילת |
gal24 |
25.11.23 22:40 |
10 |
עוטף עזה,עוטף לבנון,עוטף יוש,עוטף הים האדום… |
onlythestrong |
25.11.23 22:41 |
14 |
יירוט על ידי מטוס |
lefty |
25.11.23 22:40 |
12 |
מהמרפסת ראיתי מטוסים בלי פיצוץ כלשהוא |
אדום 72 |
25.11.23 22:41 |
15 |
מה ההיגיון בלדווח על תנועת כלים צבאיים |
red_color10 |
25.11.23 22:45 |
32 |
מהאשכול הזה אני מבין שחצי רוטר מפונים... |
לנצח אחי |
25.11.23 22:42 |
25 |
יש היתכנות לפשיטה ימית מכיוון תימן לאילת? |
מג_מי |
25.11.23 22:43 |
29 |
רחוק מאד מאד, יזוהו מאות רבות של קילומטרים לפני שיגיעו |
הרי גולן |
25.11.23 22:46 |
37 |
משהו לא ברור, אם יש יירוטים למה אין אזעקה? |
Blackcat |
25.11.23 22:45 |
34 |
כנראה לא בשטח ישראל |
Npl |
25.11.23 22:46 |
35 |
אולי ביבי הגיע לאילת לכבות את השאלטר |
אשקל-טאון |
25.11.23 22:46 |
39 |
למה לא מתקבלות התראות? |
אבי_85 |
25.11.23 22:46 |
40 |
של? |
red_color10 |
25.11.23 22:47 |
42 |
משום שהיירוטים מתרחשים מעל מפרץ אילת ולא מעל שטח בנוי |
האח הקטן |
25.11.23 22:47 |
45 |
שווא, שווא… |
doc011 |
25.11.23 22:46 |
41 |
לא! |
כונן |
25.11.23 22:50 |
52 |
לכו תדעו, אולי מתקפה על החותים (שתגרור מתקפה על סעודיה) היא הטריגר האחרון למלחמה איזורית רחבה בואכה מלחמת עולם.. |
מויאלס |
25.11.23 22:48 |
46 |
עוד שני פיצוצים |
מלכת השמיים |
25.11.23 22:50 |
53 |
עדכון: פעילות אוויר של צה''ל כנראה פעלה וירטה מטרות |
כונן |
25.11.23 22:51 |
54 |
מה עם מערכות ההגנה של הסעודים וארה''ב? |
אפרופו |
25.11.23 22:54 |
56 |
מדווחים שמטוסי חיל האוויר יירטו משהו |
מאזין |
25.11.23 22:56 |
57 |
אולי פספס |
דרומית25 |
25.11.23 22:57 |
59 |
זה מוקדם בערב. לא האחרון |
lefty |
25.11.23 23:16 |
78 |
הקונספציה שיש אצלהם תסכול על כך שלא פוגעים - לא נכונה. חייב להכות בהם רק בשביל שיבינו מי מלך השכונה |
DanC |
25.11.23 23:00 |
63 |
עוטף חילבה |
עץ זית |
25.11.23 23:00 |
65 |
דוצ |
דצ'ו |
25.11.23 23:01 |
66 |
שוב התימנים אכלו סחוג? |
qm |
25.11.23 23:18 |
80 |
ביידן בתגובה לחותים ולמפעילהם האיראנים : DON'T |
Golani73 |
25.11.23 23:51 |
86 |
אנחנו סופגים מכות מהאפסים האלה ולא מגיבים |
יהודי_בשושן |
26.11.23 11:32 |
95 |
חבר מתאריך 26.6.20
13284 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.16
14699 הודעות, 155 מדרגים, 310 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.11.23
173 הודעות
בתגובה להודעה מספר 7
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.7.22
479 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.12.13
39099 הודעות, 333 מדרגים, 640 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
עוטף אילת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.13
6533 הודעות, 58 מדרגים, 116 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
ציטוט לפני דקה של אור הלר.
איזה חוסר אחריות לומר דבר כזה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.12
2002 הודעות, 15 מדרגים, 30 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.12.08
6177 הודעות, 41 מדרגים, 78 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.1.13
3205 הודעות, 54 מדרגים, 108 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
יש לא רק פיצוצים... משהו מתרחש כאן
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.9.21
545 הודעות
בתגובה להודעה מספר 3
והמבין יבין.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.6.22
761 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
למי שלא הצליח להבין
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.13
6533 הודעות, 58 מדרגים, 116 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
השערה שלי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
86681 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.8.15
3462 הודעות, 53 מדרגים, 105 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.3.23
101 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.13
47827 הודעות, 210 מדרגים, 400 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
משער שבעקבות חשש מתקופה של החות'ים על מתקני הנפט של סעודיה (שוב)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.3.23
101 הודעות
בתגובה להודעה מספר 11
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.2.12
12789 הודעות, 98 מדרגים, 103 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.3.23
101 הודעות
בתגובה להודעה מספר 67
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.2.12
12789 הודעות, 98 מדרגים, 103 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 68
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.3.23
101 הודעות
בתגובה להודעה מספר 69
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.2.12
12789 הודעות, 98 מדרגים, 103 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 70
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.6.18
14019 הודעות, 55 מדרגים, 45 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.8.21
466 הודעות
בתגובה להודעה מספר 28
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.6.18
14019 הודעות
בתגובה להודעה מספר 36
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.11.19
31296 הודעות, 171 מדרגים, 320 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 44
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.12
2002 הודעות, 15 מדרגים, 30 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
אם רוצים אין זה הגדה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
23657 הודעות, 113 מדרגים, 223 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
אין שום אפשרות להילחם בארבע חזיתות ולנצח בצורה שלא תשאיר איום, על אחת כמה וכמה לא בתימן. בסוף לא תהיה ברירה אלא לדחוף לעימות חזיתי עם איראן, על כל המשתמע מכך.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.3.23
101 הודעות
בתגובה להודעה מספר 17
הלוואי שישראל וארהב יגיבו באיראן ..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
23657 הודעות, 113 מדרגים, 223 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
אנחנו כבר לא בלתי מנוצחים, וצריך לעשות ריסטארט במוח.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.3.23
101 הודעות
בתגובה להודעה מספר 48
אבל לא לעשות כלום זה לא פתרון
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
23657 הודעות, 113 מדרגים, 223 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 50
וזה הראש הישר אומר לעשות, כבר 15 שנה אגב. סתם לפוצץ להם שני מחסני טילים ולהרוג כמה תימנים זה יותר כגרוע מלא לעשות כלום.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.3.23
101 הודעות
בתגובה להודעה מספר 60
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
23657 הודעות, 113 מדרגים, 223 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 61
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.11.21
2481 הודעות, 19 מדרגים, 34 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 61
רוסיה לא תיכנס למלחמה עולמית אם אירן תותקף, היא גם ככה על הקצה אין לה איך ועם מה והיא מסובכת מעל הראש באוקראינה.
הסינים ממש לא בעיניין של מלחמה מול המערב, להיפך וצפון קוריאה לא תעשה צעד כזה ללא סין, בקיצור טיעון שהוא שטות גמורה שנועד לשרת את אלה שלא רוצים לתקוף את אירן.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.8.21
466 הודעות
בתגובה להודעה מספר 48
תאר לך מה יקרה במוכנות פחות גבוהה ועם עשרות טילים בליסטיים, מאות רחפנים וטילי שיוט?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
23657 הודעות, 113 מדרגים, 223 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 58
רק נרגיש לרגע שהנה ואז נצא מיואשים שזה לא עבד. זה לירות על דיונות אנושיות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.8.21
466 הודעות
בתגובה להודעה מספר 75
אז ככה שלמרות האידיאולוגיה המעוותת, יש להם תכונות של בן אדם גם אם הוא לא מפותח ויכול להיות שזה יגרום לפחד או לפחות להבין שאנחנו לא בדיוק ילדי הכאפות של המזרח התיכון.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
23657 הודעות, 113 מדרגים, 223 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 79
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.8.21
466 הודעות
בתגובה להודעה מספר 84
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
23657 הודעות, 113 מדרגים, 223 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 85
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.1.08
11703 הודעות, 73 מדרגים, 138 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 17
אלו גם סוג של תתי אדם, משהו קונבנציונאלי לא עובד איתם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.03
13221 הודעות
בתגובה להודעה מספר 17
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.22
3307 הודעות, 16 מדרגים, 30 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 17
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.5.19
11469 הודעות, 55 מדרגים, 94 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 17
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
23657 הודעות, 113 מדרגים, 223 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 51
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.13
6533 הודעות, 58 מדרגים, 116 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 17
"בסוף לא תהיה ברירה אלא לדחוף לעימות חזיתי עם איראן, על כל המשתמע מכך."
איראן היא הגראנד פינאלה.
יש סדר להגיע עד לאיראן ובסוף תבין גם למה אני אומר את זה
עכשיו חמאס
אחר כך חיזבאללה
אחר כך תימן
ואז איראן.
אי אפשר ישר לתקוף את איראן. איראן צריכה לפתוח במלחמה נגדנו או להצהיר כי אז, אנחנו נלחם באיראן ואז כול מי שמניתי, יצטרף.
אז הרישא שכתבת סותרת את עצמה לגבי כמות החזיתות.
איראן לא תפתח במלחמה נגדנו אם נצא למלחמה בלבנון.
היא לא תעשה את זה גם אם נצא למערכה פלוס בתימן.
ברגע שהחרב יהיה על צווארה של איראן, אז היא תפתח במלחמה.
הבעיה היחידה בכול התיאוריה שלי היא:
ארצות הברית
הממשלה וראשי הצבא ( אני לא נוקט עמדה פוליטית)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
23657 הודעות, 113 מדרגים, 223 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 62
לחסך את חיזבאלהה לגמרי זה שנה של מלחמה, אחרי חצי שנה של חיסול חמאס, אם באמת יבחרו לחסל אותו. אחר תימנים שבכלל אין לך איך לנצח אותם, ואז אתה באמת חושב שיהיה לך עם שרוצה להילחם באיראן?
מה גם שבינתיים תגלה שמילציות עיראקיות וסוריות יורות עליך, ועוד שתי קבוצות חדשות שיצוצו להן. ועד שתסדר אותם תגלה שבעזה חזרו לירות עליך.
כי אנחנו מתחכמים, רבים עם כלבים שכל הכוח שלהם נובע מאיראן. תילחם באיראן, תחטוף כמו משוגע מכל הקבוצות שבינתיים נוצרו, ואם תנצח - יהיה קצת שקט.
אחרת, כאמור, אפשר לוותר מראש. אין דרך לנצח את המלחמה הלא חזיתית הזאת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.13
6533 הודעות, 58 מדרגים, 116 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 76
במצב כזה אנחנו נקבל את כול החזיתות ובתגובה הקודמת רשמת שלא נוכל להילחם ב 4 חזיתות
לא צריך לחסל את חיזבאללה או תימן. זאת מלחמה רק של חיל האוויר והמודעין בלי boots in ground שלנו.
אני סומך על חיל האוויר וגם על העורף( מדבר בתור חיפאי)
תימן, רשמתי זאת מערכה נקודתית.
נקודת המפתח בכול המלחמה העכשווית והעתידית, היא חיסול החמאס. כי שם נמצאים החיילים שלנו. המלחמות הבאות שמניתי, זה חיל האוויר על כול יכולותיו.
הוספה:
ולגבי איראן, בתחבולות נעשה לנו מהפך.
הבן של השאה, יכול לחזור לאיראן
ואם לא! אטום!!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
23657 הודעות, 113 מדרגים, 223 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 81
אם נילחם באיראן עד שינוי השלטון שם נוכל להילחם בשאר החזיתות שמעוקרות מאספקה. כיף זה לא יהיה.
ההסתמכות על חיל האוויר היא אסון. לא רק שאני חושש *מאד* שחזיתות אחרות חיל האוויר עלול להיפגע, גם המחשבה שאפשר לנצח מלחמה עם חיל האוויר היא אסון בפני עצמו. תפיסה שנובעת מהיהירות שלנו מחד והזלזול באויבנו מאידך. אם לא ייכנסו ללבנון - חיזבאללה לא יוכרע בשום אופן וישראל תהיה מטווחת במקרה הטוב (פרוצה לפלישות חוזרות ונישנות במקרה הרע והסביר). וזה עוד לפני המחשבה הכלכלית והמדינית.
גם לסמוך על העורף אפשר לזמן מוגבל. שנתיים של טיווח בלתי פוסק זה סוף המדינה, כי לא יראו את האור בקצה המנהרה, כשיודעים שכל רגע יורים ממקום אחר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.13
6533 הודעות, 58 מדרגים, 116 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 83
ראה שרשור מלפנות בוקר, על פיצוץ מעל חיפה. כתבתי מה ראיתי, ואיך תקפו אותי וזלזלו בי.
אז אני ממש לא מזלזל ואפילו מכבד.
יתרה מכך, אגיד לך שהמלחמה עם חיזבאללה, תכפה עלינו, קודם עם אס לעורף
חוץ מחיזבאלה, שאר החזיתות רחוקות מאיתנו.
בקשר לאיראן, גם אנחנו צריכים לבחוש שם. החגיגה הזמן לשחק באותו המשחק שלהם. הגיע הזמן לבצע שם הפיכה!
ואין דבר כזה להתגונן. רק לתקוף זה צריך להיות הקו המנחה אותנו בראש ובראשונה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
23657 הודעות, 113 מדרגים, 223 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 87
אני בעד להילחם בכולם, אבל לא כשצינור האספקה שלהם פעיל, זה פשוט סתם לבזבז חיים ואנרגיה וכסף. תפוצץ את צינור האספקה (ולא בתחבולות שלא עובדות, אין מה לעשות), ואז תוכל לנצח בכל חזית בנפרד.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.13
6533 הודעות, 58 מדרגים, 116 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 89
פשוט אני בניתי את התאוריה, אז אמרתי שאני לא יהיר
לגבי התפישה הישראלית, אני מסכים איתך
חייבים לשנות אותה דחוף.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.11.23
1 הודעות
בתגובה להודעה מספר 83
והסיבה לכך היא כלכלית וצבאית.
המשק והעורף יחזיקו מעמד לאורך זמן אם נטפל קודם בחמאס ונכיל תקיפות בעצימות נמוכה משאר החזיתות. תקיפה כוללת ועוצמתית מכל החזיתות היא בסבירות נמוכה כי חיזבאללה יוכרע במהירות גם בגלל התערבות ארהב וגם בגלל שעוצמת האש של צהל בלי חיל האוויר אפילו יכולה להחריב את כל דרום לבנון בכמה ימים במחיר כספי נמוך יחסית. חיזבאללה, איראן ובגדול כל ציר הרשע לא יכולים להחזיק מלחמה בעצימות גבוהה לאורך זמן אלא רק בטפטופים ולמרבה הצער גם ישראל לא יכולה(להוציא מהכלל נשק לא קונבנציונלי). לכן, האסטרטגיה של איראן היא מלחמת התשה מולנו בעזרת הפורקסי שלה מהמחשבה שלא נוכל לשרוד כלכלית והם יוכלו להקריב את חמאס, חיזבאללה והמליציות והחותים בלי להיפגע יחסית.
משמע, לתקוף את כל ציר הרשע ביחד-לא אפשרי צבאית ללא ארהב שאין לה שום עניין כזה.
לתקוף רק את איראן-אפשרי צבאית עם חיל האוויר, אבל שאר החזיתות יתקפו גם ונצטרך להגיב עם שאר החילות, מה שיגרור שחיקה גדולה מאוד של צהל והמדינה.
לכן, יש פה חבל דק מאוד שצהל והממשלה שלנו הולכים עליו. חיסול מלא או כמעט מלא של אויב בכל חזית בנפרד בלי הצתה של חזית נוספת תוך שימוש בכלים יצירתיים להפלת איראן לפני שתהיה גרעינית ובמידה והמשטר באיראן לא ייפול, כשנסיים את העבודה בעזה ובלבנון בנפרד תוך כדיי שהמשק ממשיך לתפקד, נוכל לשרוד מלחמה על מלא מול איראן. התקווה היא שנסיים את העבודה בעזה ובלבנון בלי שיתוק מלא של המשק ובמהירות יחסית לפני שאיראן תהיה גרעינית.
בקיצור זה מורכב. איראן מושכת זמן והפעילה את הפרוקסי שלה כדיי למנוע מאיתנו לתקוף אותה בזמן ואנחנו צריכים לפעול מהר אבל לא מהר מדיי ובעצימות גבוהה אבל לא גבוהה מדיי.
ואגב, לגבי ההסתמכות על חיל האוויר, הסיבה לכך נובעת מזה שכרגע לפי מה שמפורסם, לצהל אין טילים ארוכי טווח מעל כמה מאות קילומטרים אז חייבים להסתמך על מטוסים כדי לתקוף באיראן. וכמו שאמרתי, אין צורך ממשי להיכנס קרקעית ללבנון בשביל למנוע מחיזבאללה לשלוח עלינו טילים לאורך זמן. חיל התותחנים לבדו יכול לשטח את כל דרום לבנון ביממה וחיזבאללה יודע את זה, זה לא סוד וצהל חיזק את יכולות ההתקפה האלו בגלל שאנחנו לא מזלזלים באויב בכלל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.5.21
255 הודעות
בתגובה להודעה מספר 5
נשק גרעיני טקטי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.2.16
12654 הודעות, 95 מדרגים, 176 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
געגוע לימים של מנהיגות אחרת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.4.13
9324 הודעות, 64 מדרגים, 119 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.10.12
12523 הודעות, 155 מדרגים, 259 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.7.08
51677 הודעות, 197 מדרגים, 384 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
7847 הודעות, 57 מדרגים, 109 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
ואומרים שזו לא העת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.9.14
25476 הודעות, 50 מדרגים, 76 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
טילים שישמידו חלק גדול מצנעא. רק הם יבהירו להם ...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.03
13221 הודעות
בתגובה להודעה מספר 9
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.8.14
599 הודעות
בתגובה להודעה מספר 19
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.9.14
25476 הודעות, 50 מדרגים, 76 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 19
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.12
20993 הודעות, 160 מדרגים, 309 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
תחנות דלק? איפה תמצא? תעביר אותם לתקופת האבן? הם כבר שם! תפגע להם ב׳בכירים׳? כולם שם בכירים. אין איך לנצח שם ואין איך להכאיב להם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.5.17
9640 הודעות, 94 מדרגים, 175 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.10.07
1941 הודעות, 18 מדרגים, 30 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.4.23
363 הודעות
בתגובה להודעה מספר 10
כל המדינה עטופה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.1.15
1987 הודעות, 24 מדרגים, 48 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.4.18
1386 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.9.21
545 הודעות
בתגובה להודעה מספר 15
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.6.20
13284 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.8.23
178 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
לדוגמה של המון סירות קטנות?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.5.10
5523 הודעות
בתגובה להודעה מספר 29
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
21360 הודעות, 80 מדרגים, 157 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.8.14
599 הודעות
בתגובה להודעה מספר 34
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.12.13
39099 הודעות, 333 מדרגים, 640 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 34
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.12.13
64428 הודעות, 207 מדרגים, 205 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.9.21
545 הודעות
בתגובה להודעה מספר 40
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.10.03
2120 הודעות, 27 מדרגים, 54 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 40
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.7.20
2930 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.12
27806 הודעות, 143 מדרגים, 282 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 41
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.7.14
4519 הודעות, 45 מדרגים, 89 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ואפילו גם בתסריט שכזה, אנחנו מחוייבים להגיב בעוצמה!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.11.23
213 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.12
27806 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
כנראה לא שווא
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.11.23
29 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
הם לא אמורים להבחין בהטרדות האלה לפני שמגיע אלינו?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.2.18
3002 הודעות, 22 מדרגים, 13 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אבל בסרטון רואים יציאה מהקרקע
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.6.15
29898 הודעות, 255 מדרגים, 504 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 57
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.1.15
1987 הודעות, 24 מדרגים, 48 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 57
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.8.21
466 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.12.15
3910 הודעות, 50 מדרגים, 79 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.8.11
16254 הודעות, 119 מדרגים, 230 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
דובר צה"ל:
צה"ל יירט כלי טיס בלתי מאויש שהיה בדרכו לשטח ישראל במרחב ים סוף
מטוס קרב של חיל האוויר יירט בהצלחה לפני זמן קצר כלי טיס בלתי מאויש שהיה בדרכו לשטח ישראל, במרחב ים סוף.
האיום לא חדר לשטח ישראל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.8.02
67534 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.9.13
12579 הודעות, 75 מדרגים, 148 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.23
70 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד