עם אריות ענק ורוי בוי: עינב בובליל חגגה יום הולדת לבנה בהפקת ענק

יוסף נחמן אירח את החברים בחצר הבית לאחר שלא התראו חודש וחצי • "הכל בשבילך, העיקר תחייך ותהייה מאושר", שיתפה בובליל על רקע תמונות מהמסיבה

חגיגת היום הולדת לבן של עינב בובליל / אינסטגרם

מאז תחילת המלחמה דאגה כוכבת הרשת עינב בובליל לשתף את העוקבים שלה באינסטגרם על הימים הקשים שהיא עוברת, המתח והחרדה הקשה כתושבת אשקלון שספגה מטחים כבדים לאורך החודש האחרון.

אתמול (רביעי), בצל המלחמה, התפנתה בובליל מהבישולים לחיילים לטובת חגיגת יום הולדת חמש לבנה, יוסף נחמן, בהפקת ענק תחת מוטיב של "אריות". ביתה של בובליל קושט בסגנון של ג'ונגל עם אריות ענק, גלגל ממתקים ופירות וגם כוכב הילדים רוי בוי שהגיע לשמח את הקטנים. אפילו נחש אמיתי היה שם.

"הילדים מהגן לא התראו חודש וחצי. הם כל כך שמחו והתלהבו לראות אחד את השני. כמה שמחה הייתה להם היום. כמה שעול של כאילו שגרה לילדים שלנו", שיתפה בובליל את העוקבים שלה על רקע תמונות מהמסיבה.

"מלך שלי, אושר שלי, עולם שלי. הכל בשבילך", הוסיפה. "העיקר תחייך ותהייה שמח. אני אוהבת אותך הכי בעולם".

צילום מסך אינסטגרם

בתחילת המלחמה שיתפה בובליל כי בשל המלחמה יוסף חווה רגרסיה והוא חזר לבקש מוצץ ובקבוק מהם נגמל בעבר. באותה נשימה סיפרה גם על מצבה הנפשי. "אני לא מצליחה לעצום עין, אני פוחדת על הילדים שלי. הבית כל רגע רועד מההפגזות בעזה, המסוקים מעל הראש, יירוט טילים, בומים בלתי פוסקים. אני מפחדת ובחרדה נוראית. מצד שני, גם מפחדת לנסוע בדרכים עם הילדים באוטו. פשוט אובדת עצות, לא יודעת מה לעשות".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר