מינהלת הליגה קיימה היום (ראשון) ישיבת דירקטוריון, בה אושרה סופית פתיחת עונת הכדורסל בסוף השבוע הקרוב. ועדיין, מרבית הקבוצות לא יחזרו לשחק. כל המשחקים נדחו בהחלטה משותפת של הקבוצות, מלבד זה של גליל עליון מול קריית אתא.
אחת ההחלטות שהתקבלו בישיבה היא שלכל קבוצה תהיה אופציה לדחות משחק אחד עד ה-1.1.24 על מנת להעניק מרחב תימרון לקבוצות, ונראה שרובן ניצלו זאת כדי לדחות את המחזור הקרוב. כל המשחקים נדחו, מלבד זה של גליל, שביקשה כן לקיים אותו. על אף העובדה שהאולם בכפר בלום סגור בגלל המלחמה ומאמן הקבוצה ברק פלג נמצא במילואים.
2 צפייה בגלריה
ברק פג
ברק פג
נמצא במילואים. פלג
(צילום: אפי שרור)
נשיא גליל עליון, זוהר לבקוביץ', שקבוצתו רוצה להקפיא את הירידות העונה מליגת העל, כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "ביקשנו התחשבות. אמרו לנו שצריך להיות תחרותיים במצב שנוצר. הגליל כולו פונה. השחקנים מפוזרים במלונות שונים כבר חודש וחצי. הזרים ברחו. המאמן נלחם. האולם בכפר בלום נטוש ונעול. אין אוהדים. אין קהל. מלחמה יש. הרוגים יש. מפונים יש. ערבות הדדית, זה כנראה שאין. בשביל המינהלת, המלחמה כנראה אינה בעיה כללית. זו סתם בעיה אישית של הגליל, מלחמה פרטית שלנו, מרגיזים שכמונו...".
"לא ביקשנו רחמים. לא בקשנו עזרה מיוחדת. לא בקשנו חלילה דחיה של הליגה, ברור שלא, המשק צריך לחזור לפעילות, לא לעצור. רק בקשנו שבתקופה כה קשה יבינו את המצב וישנו את הנוהל הרגיל בו קבוצה יורדת ליגה בסוף העונה. בעונה רגילה הקבוצה האחרונה בליגה יורדת. וכן, יש מצב שאנחנו נהיה הקבוצה הזו. הרי כרגע, אין לנו באמת קבוצה".
2 צפייה בגלריה
הובר
הובר
גליל דווקא כן תחזור לשחק. הובר
(צילום: יאיר שגיא)
במינהלת סירבו להתייחס לדברים של לבקוביץ'.
פורסם לראשונה: 16:04, 19.11.23