"מוזמן לתבוע": יוסף חדאד מגיב לאיום של כוכב "האח הגדול"

ההתכתשות הווירטואלית של שני הפעילים החברתיים הגיעה אמש לשיאה כשניר אבישי כהן, יוצא הריאליטי, איים בתביעה • כיצד השיב לו מי שנחשב לאחד מכוחות ההסברה הגדולים של ישראל?

יוסף חדאד וניר אבישי כהן. צילום: אורן בן חקון, רשת 13

ניר אבישי כהן פרסם בשבוע שעבר פוסט ארוך בחשבונו באינסטגרם שבו טען, בן היתר, כי הטבח המחריד שבוצע על ידי ארגון הטרור חמאס בשבעה באוקטובר לא התרחש ללא סיבה. דבריו יצרו סערה רבתי ברשת וגררו תגובת נגד גם מצידו של הפעיל החברתי יוסף חדאד. בתגובה לכך איים אבישי כהן שיתבע את חדאד על הוצאת דיבה. אמש (שבת) בחר חדאד להגיב לאיום.

אבישי כהן פרסם בשבוע שעבר פוסט ארוך למדי שבו הבהיר כי הוא תומך במיטוט שלטונו של חמאס, אך באותה נשימה גם טען, בדומה למזכ"ל האו"ם, אנטוניו גוטרש, כי מתקפת הטבח "לא התרחשה בוואקום" וקדמו לה, לטענתו, שנים ארוכות של כיבוש הגדה המערבית ומצור הדוק על הרצועה.

יוסף חדאד. שיחת מוטיבציה, צילום: אנצ׳ו גוש/ג׳יני

בתגובה לפוסט, כתב חדאד לאבישי כהן: "תודה על שירות המילואים שלך, באמת מעריך את זה, לא בצחוק. כל מי שעזב הכל כדי לעלות על מדים ולשרת בימים אלה ראוי להוקרה. ועכשיו, כשסיימת את המילואים, השירות הכי טוב שתוכל לעשות למדינה הוא פשוט לשתוק, שאף אחד לא ישמע את דברי הבורות והצדקת הטרור שלך!".

אבישי כהן השיב בזעם לחדאד בסטורי שלו שבו התנער מהצדקת הטרור: "אדון יוסף החצוף, אני לובש מדים מתוך אהבה המדינה הזו, גם אם יש לי ביקורת. מי אתה שתגיד לי לא להביע את הדעות שלי? אני מעולם, אבל מעולם, לא הצדקתי טרור. מה שכתבת זו דיבה ואני מתכוון לתבוע אותך. ניפגש בבית המשפט".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by יוסף חדאד - Yoseph Haddad (@yosephhaddad)

לאיום בתביעה של ניר בחר חדאד להתייחס אתמול באמצעות פוסט קצר שכתב. "ההוא שיצא מ'שוברים שתיקה' מאיים שיתבע אותי. כשאתה כותב שהטבח הזה לא קרה בוואקום, אתה נותן הצדקה, בדיוק כמו שמזכ"ל האו"ם עשה, כשהשתמש באותה הגדרה ואז הגורמים הרשמיים במדינה תקפו אותו על כך שהוא מצדיק טרור. אני אמשיך להגיד את הדעות שלי, וניסיון ההשתקה או ההפחדה שלך לא יצליח. אז חביבי, מוזמן לתבוע, אהלן וסהלן!".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר