שוער בית"ר ירושלים, מיגל סילבה ינחת ביום ראשון בישראל ויצטרף לאימוני הקבוצה לקראת חזרת ליגת העל בסופ"ש הבא. אחרי שהתלבט בשל המלחמה האם לשוב, הודיע הפורטוגלי אמש לאנשי המועדון כי החליט לחזור ארצה והוזמן לו כרטיס טיסה.
למעשה, למעט דני הוצ'קו, כל הזרים של מחזיקת הגביע יעמדו לרשות הקבוצה לקראת המשחק נגד הפועל פ"ת. פרד פריידיי - שלא עזב את הארץ - טרזיי תומא - ששב ארצה והאריך את חוזהו (למעשה מדובר בחיזוק אחרי שלא שיחק מפתיחת העונה בשל המו"מ) איסמאעיליה סורו, מיירון גורג' וגרגורי מורוזוב יעמדו לרשות יוסי אבוקסיס.
1 צפייה בגלריה
שוער בית"ר ירושלים מיגל סילבה
שוער בית"ר ירושלים מיגל סילבה
הודיע למועדון כי הוא החליט לחזור לחידוש משחקי ליגת העל. מיגל סילבה
(צילום: ראובן כהן)
למרות ההצטרפות ליוזמה של הבעלים של מ.ס אשדוד, ג'קי בן זקן, לדחות את מועד חידוש משחקי ליגת העל, בבית"ר ירושלים משוכנעים כי ישחקו כרגיל במשחק הליגה הקרוב נגד הפועל פ"ת, שיהיה הראשון של הקבוצה מאז פרוץ מלחמת "חרבות ברזל".
כזכור, אתמול (חמישי) הצטרפה בית"ר, יחד עם בני סכנין והפועל חדרה, לקריאתו של בן זקן וארבע הקבוצות פירסמו מכתב משותף בו נכתב בין השאר: "אנו מאמינים כי דחייה של מספר שבועות תאפשר מספר דברים: חזרת רוב הזרים שטרם חזרו לישראל, קיום הכנה מקצועית ראויה לרוב הקבוצות שמושבתות זמן רב מאז החלה המלחמה, והגדלת הסיכוי לקיים את המשחקים שנותרו עם קהל. החשוב מכל - עשרות אלפי הפליטים והמפונים כיום מבתיהם, ומאות אלפי הלוחמים וכוחות ההצלה, יוכלו גם הם ליהנות מצפייה במשחקי הכדורגל בטלוויזיה".