בית"ר ירושלים הודיעה היום (רביעי) על הישארותו של הקשר טרזייה תומא, אשר חתם על הארכת חוזהו עד לסיום עונת 2024/2025. תומא חוזר לסגל ויעמוד לרשותו של המאמן, יוסי אבוקסיס, בהמשך העונה. על הכוונה של המועדון להאריך את חוזהו פורסם לראשונה ב-ynet.
תומא, קשר מחוף השנהב, שיחק בעברו בליגה השוויצרית והצרפתית, בעונה שעברה הגיע לבית"ר ירושלים והפך מיד לחלק בלתי נפרד מההרכב. תומא היה שותף מלא לזכייה בגביע המדינה וכבש ארבעה שערים ב-27 הופעות. הוא נחשב לקשר יצירתי, וצפוי להשתלב בחוליית הקישור של המועדון.
1 צפייה בגלריה
תומא
תומא
נשאר במועדון. תומא
(צילום: עוז מועלם)
תשעה ימים לפני חזרתה הצפויה של ליגת העל, הבעלים של בית"ר ירושלים, ברק אברמוב, שוב מאיים לא להתייצב למשחק מול הפועל פ"ת באצטדיון המושבה. ל-ynet נודע כי מאחורי הקלעים ישנם לחצים גדולים מצד גורמים בכירים במינהלת על מנת להניא אותו מהמהלך.
בבית"ר ירושלים מתכוננים לאפשרות שהקבוצה תופיע למרות זאת למשחק מול הפועל פ"ת. מבחינת מצבת הזרים מי שאינו מתכוון לשוב כרגע הוא השוער הפורטוגלי מיגל סילבה, בעוד שמיירון גורג' ישוב, אחרי שטרזיי תומא ואימסעילה סורו כבר נחתו. המגן גרגורי מורוזוב, שאיים כי לא ישוב לארץ בשל המלחמה, החליט לחזור בו.