רחוק מהבית וקרוב אל הלב: ילדי העוטף זוכים לאהבה לקראת משחק הנבחרת בהונגריה

בעזרת תורמים רחבי לב, מגיעים לבודפשט ביממה האחרונה עשרות בני משפחות מיישובי העוטף, שחלק מקרוביהם נרצחו או נחטפו לעזה • הם מקבלים כל פינוק אפשרי ומתכוננים למחווה הגדולה ליקיריהם במהלך המשחק הערב (רביעי)

חלק מהילדים המפונים שהגיעו לבודפשט. קצת נחת. צילום: ליאב נחמני

מאות תושבי עוטף עזה הגיעו הבוקר (רביעי) לבודפשט לקראת המשחק הערב של ישראל מול שווייץ (21:45), שייערך כ-40 ק"מ מהעיר באצטדיון "פאנצ'ו" על שם פרנץ פושקש. זהו בוקר מרגש במיוחד עבור המשפחות והילדים שחוו את התופת בשבת השחורה של ה-7 באוקטובר, והוא יימשך בארבעת הימים הקרובים, עד לאחר המשחק מול רומניה.

איציק ואיריס אבוחצירה, הוריו של אוראל ז''ל שנרצח ברעים

בין המפונים והאנשים שהגיעו גם הורים של נרצחי הטבח במסיבה ברעים, כולל אביו של אוראל אבוחצירה ז"ל. האירוע התקיים הרבה הודות למספר תורמים ועבודה של הסוכנות יהודית, התורמים יגאל ניסל, רשת מלונות פתאל ועוד רבים וטובים שסייעו כדי להוציא את המהלך לפועל.

עם הגעתם, הילדים קיבלו כדורים וחולצות והתקבלו בחום ואהבה על ידי כל הנוכחים. במקביל, קמה יוזמה שהערב, בדקה השביעית למשחק, הכדור יוצא החוצה בכוונה על ידי שחקני הנבחרת הישראלית וביציעים תהיה תפאורה מיוחדת שירכיבו הילדים והמשפחות, כדי להעלות את המודעות לטבח הנורא שהתרחש וכמובן להזכיר את החטופים בעזה. במהלך הימים כאן, ייפגשו הילדים גם עם השחקנים של נבחרת ישראל וההתרגשות בהחלט היתה גדולה.

החולצה לזכרם של הנרצחים עדן, ירין ואוראל ז"ל,

 

במהלך היום יגיעו לבודפשט שבע טיסות מלאות בהורים וילדים, כאלה שבני משפחתם נרצחו וקרובים של החטופים בעזה. כולם יהיו הערב במשחק מול שוויץ ובהמשך מול רומניה, בתקווה להסב להם כמה רגעים של שקט בתקופה הקשה שעוברת עליהם ועל המדינה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר