נובאק ג'וקוביץ' בצרות בטורניר גמר הסבב. אחרי שניצח במשחק הראשון את הולגר רונה - הערב (ג') הוא הפסיד לאיטלקי יאניק זינר (4 בעולם) שנהנה מתמיכה הקהל הביתי בטורינו.
המאזן של הסרבי מול האיטלקי עד היום היה 0:3, אבל בטורינו הוא רשם הפסד ראשון בקריירה לכישרון הצעיר מאיטליה. זינר רשם משחק נהדר וניצח 5:7, 7:6, 6:7 כאשר במערכה השלישית הוא כאמור מנצח את נולה בשובר שוויון - דבר שלא קורה כל יום. זינר נמצא במאזן 0:2 והוא קרוב מאוד לשלב הבא.
2 צפייה בגלריה
נובאק ג'וקוביץ'
נובאק ג'וקוביץ'
נובאק ג'וקוביץ'
(צילום: REUTERS/Guglielmo Mangiapane)
2 צפייה בגלריה
יאניק זינר
יאניק זינר
יאניק זינר
(צילום: REUTERS/Guglielmo Mangiapane)
ג'וקוביץ' יפגוש במשחק האחרון ביום חמישי את הוברט הורקאץ' (11 בעולם), שהוקפץ לטורניר כדי להחליף את סטפנוס ציציפאס הפצוע, בעוד הולגר רונה יפגוש את זינר. בתום יום המשחקים נדע מי השניים מתוך השלושה שיעפילו לחצי הגמר, הכל פתוח.
מוקדם יותר, רונה ניצח סטפנוס ציציפאס, שהודיע על פרישה מהמשחק בשל כאבים בגבו. זהו היה יצחון הראשון של הדני בן ה-20 (8 בעולם) במסגרת שלב הבתים, אחרי שהפסיד במשחק הראשון לנובאק ג'וקוביץ' 6:7, 7:6, 3:6. ציציפאס (6 בעולם) הודיע על פרישה אחרי רבע שעה ושלושה משחקונים, וכשעל לוח התוצאות רונה מוביל 1:2. הקהל בטורינו לא ממש הזדהה עם הכאבים שחש היווני, והגיב להכרזה בשריקות בוז. ציציפאס פרש מהטורניר, ויוחלף במשחק האחרון ע"י הוברט הורקאץ'.

פורסם לראשונה: 16:48, 14.11.23