שאפו ענק: כוכבת "קופה ראשית" מתגייסת להשבת החטופים

נועה קולר תנחה אירוע מיוחד למען החטופים והנעדרים, במטרה להעלאת המודעות וחשיבות הנושא • כל ההכנסות ממכירת הכרטיסים לאירוע, בו ייקחו חלק אמנים ואנשי תרבות ובידור בולטים, ייתרמו למען מטה המשפחות להשבת החטופים והנעדרים • כל הפרטים

כוכבי "קופה ראשית". צילום: כאן 11

בשבועות האחרונים מסתובבת נועה קולר בין המפונים מהדרום יחד עם הקאסט של "קופה ראשית" בניסיון להעלות קצת את המורל של האנשים שנעקרו מבתיהם ועברו תופת. ביום חמישי היא תתגייס למען החטופים באירוע שמקיים מטה המשפחות למען החטופים והנעדרים, בשיתוף עיריית פתח תקווה והיכל התרבות פתח תקווה, במטרה להעלות את המודעות לנושא.

נועה קולר בסט הצילומים של "קופה ראשית", צילום: עמי שומן

את האירוע, שיתקיים בהיכל התרבות בפתח תקווה בשעה 19:30, תנחה קולר יחד עם ערן זרחוביץ', וישתתפו בו אמנים רבים, בהם רביד פלוטניק, נגה ארז, יסמין מועלם, גימבו ג'יי, ואמיר אטיאס (בית הבובות), לצד משפחות של ארבעה מהחטופים תושבי פתח תקווה - ענבר הימן, אליה טולדנו, עידן שתיוי ודניאלה גלבוע.

ערן זרחוביץ', צילום: כפיר זיו

האירוע כולו הוא יוזמה של עינב סומך, חברתה של ענבר הימן שנחטפה ממסיבת "נובה" ברעים, שיחד עם ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג והיכל התרבות נרתמו לטובת העניין, וגייסו את האמנים המשתתפים. במהלכו, בין הקטעים האמנותיים, יעלו בני המשפחה של החטופים ויספרו את סיפורם, תוך הדגשת החשיבות של החזרתם הביתה. כל ההכנסות ממכירת הכרטיסים לאירוע ייתרמו למען מטה המשפחות להשבת החטופים והנעדרים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר