"אני לא יודע איך עוצרים את מסי, אף פעם לא באמת הצלחתי"

מספר ימים לפני המפגש בין ארגנטינה לאורוגואי במסגרת קמפיין מוקדמות מונדיאל 2026, קשר הסלסטה וריאל מדריד פדריקו ואלוורדה פרגן לפרעוש

מסי. מקבל מחמאות. צילום: AP

פדריקו ואלוורדה רק בן 25 אבל כבר הפך לאחד מהשחקנים החשובים ביותר של ריאל מדריד בשנים האחרונות והספיק לזכות עם הבלאנקוס בלא מעט תארים חשובים. כמו כן הוא כבר הספיק לערוך 49 הופעות במדי נבחרת אורוגואי בהן כבש חמישה שערים. מספר ימים לפני המפגש המרתק במסגרת קמפיין מוקדמות מונדיאל 2026, ואלוורדה התראיין לתקשורת במדינתו ודיבר בין היתר על ליאו מסי וחברו לנבחרת לואיס סוארס, שבשבוע האחרון לא מעט דיווחים מספרים כי הוא יתאחד עם מסי באינטר מיאמי.

כשנשאל מה הדרך לעצור את מסי, ואלוורדה אמר: "אני לא יודע איך עוצרים את מסי, אף פעם לא באמת הצלחתי לעצור אותו. היו לנו הרבה משחקים אחד נגד השני בריאל מדריד ובברצלונה ותמיד קאסמירו עשה עליו עבודה טובה, הוא היה הנשק שלנו על מנת להתמודד מול ליאו. חייבים לכבד את מסי, הוא עדיין אחד הטובים בעולם".

ואלוורדה. הפעם יצליח לו מול הפרעוש?, צילום: AFP
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

על לואיס סוארס, שבגיל 36 עדיין נכלל בסגל של הנבחרת אמר ואלוורדה: "אני מאוד שמח מכך שלואיס יהיה איתנו. הוא כוכב ומודל לחיקוי עבור המדינה כולה. אני לעד אהיה אסיר תודה על כך שהוא עזר לי ועל הערכים שהוא הנחיל בי כשחקן".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר