הפועל ת"א ערכה הערב (שני) את אימונה המסכם לקראת המשחק מחר (שלישי, 19:00) מול פרומיטיי האוקראינית שמארחת בריגה ואותה מאמן הישראלי ננו גינזבורג. האדומים מגיעים למשחק אחרי התבוסה 114:87 לפריז בשבוע שעבר, ההפסד הראשון שלהם העונה ביורוקאפ (מאזן 1:4)
מי שלא יעמוד לרשות האדומים הוא תומר גינת שסובל מנקע חמור בקרסול וצפוי להיעדר כשלושה שבועות. מי שעדיין נמצא בספק למשחק הוא ג'ייקובן בראון שלא לקח חלק במשחק האחרון בפריז בעקבות פציעה במפשעה. ההחלטה אם לשתפו תתקבל בסמוך לשריקת הפתיחה.
1 צפייה בגלריה
בראון
בראון
בראון. נמצא בספק
(צילום: עוז מועלם)
"אנחנו לקראת עוד משחק חוץ נגד יריבה מסוכנת", אמר מאמן הקבוצה דני פרנקו, "אני בטוח שלמרות החיסרון של תומר והשגרה הלא פשוטה שנכנסו אליה בתקופה הזו החבר'ה יתנו את המקסימום ויעשו כל מה שאפשר בשביל לנצח ולתת קצת רגעי שמחה לכל האוהדים והקהילה האדומה בארץ"
בראיין אנגולה הוסיף: "אנחנו מרגישים חייבים לאוהדים אחרי המשחק מול פריז בשבוע שעבר. נצטרך לחזור לקשיחות שאפיינה אותנו ולמשחק הקבוצתי בכדי להשיג ניצחון חוץ חשוב".
מהצד השני, קבוצתו של גינזבורג סובלת מלא מעט בעיות כשהיא מדורגת במקום השמיני בטבלה עם מאזן של 2 ניצחונות לעומת 4 הפסדים. בשבוע האחרון החליטו בפרומיטיי לעשות שינויים בסגל כשהודיעו על שחרורם של רשארד קלי ומרקוס קין.