קשר מכבי חיפה דולב חזיזה עבר היום (שני) ניתוח בגיד אכילס עקב הפציעה ממנה הוא סובל. הוא צפוי לחזור לפעילות בעוד כחודשיים.
חזיזה כתב באינסטגרם שלו: "כבר תקופה ארוכה שאני סובל מדלקת באכילס שהפריעה לי בכל צעד, ריצה וקפיצה. מי שמכיר אותי יודע שאין סיכוי שאני אוותר על שום משחק. הכאבים התחילו אי שם בתחילת הפלייאוף העליון שנה שעברה ולא ויתרתי כי האליפות הייתה הדבר הכי חשוב למועדון ולי באופן אישי. בסוף העונה אמרתי שזה הזמן לטפל, ואז היו משחקי הנבחרת וגם שם אמרתי שאין סיכוי שאני מוותר על החלום לייצג את המדינה ולעשות הכל כדי שנעלה ליורו".
1 צפייה בגלריה
חזיזה מול מורזוב
חזיזה מול מורזוב
דולב חזיזה. ייעדר חודשיים
(צילום: עוז מועלם)
חזיזה המשיך: "ואז שוב תחילת עונה והחלום של ליגת האלופות בפעם השנייה ברציפות גרמו לי להמשיך ולשחק גם כשכואב, לצערי זה לא הספיק. עשיתי הכל כדי לחזור כמה שיותר מהר, אבל זה לא צלח כל כך. היום עשיתי ניתוח ובעזרת השם אחזור חזק יותר וטוב יותר. תודה רבה לכולם על ההודעות החמות אוהב אתכם מאוד וניפגש בקרוב".
הקשר לא היה בסגל מכבי חיפה מתחילת חודש ספטמבר, ונראה כי בהפסד לוויאריאל הוא היה חסר מאוד למועדון - בטח כשדיא סבע נראה בדרך החוצה.
הליגה חוזרת בעוד שבועיים, ומכבי חיפה תיאלץ להסתדר ללא אחד השחקן הבולטים שלה. עם החזרה לפעילות, הזרים של הקבוצה צפויים לחזור לארץ כדי להתחיל להתכונן.