הלם במנצ'סטר יונייטד אחרי ההפסד אמש (רביעי) לקופנהאגן בשלב הבתים של ליגת האלופות. השדים האדומים איבדו יתרון 0:2 ונוצחו 4:3 בידי היריבה הדנית, והם במקום האחרון בבית 1. אומנם הקבוצה של אריק טן האח רחוקה נקודה אחת בלבד מהמקום השני, ועוד תוכל להפוך את התמונה בשני המשחקים שנותרו לה, אך התוצאות הרעות בתקופה האחרונה - ומתחילת העונה למעשה - מקשות על אוהדיה להיות אופטימיים.
טן האח, שנמצא תחת לחץ גדול בתקופה האחרונה, לאור הדיבורים הלא פוסקים על האפשרות שיפוטר, הוציא את עצביו על השופטים בסיום. המאמן ההולנדי בא בטענות על הוצאת הכרטיס האדום למרקוס רשפורד, שדרך על שחקן היריבה בברוטליות והורחק במהלך המחצית הראשונה. "זה שינה את המשחק", אמר. "כשבוחנים את המהלך, זה נראה הרבה יותר גרוע ממה שבאמת קרה. שלטנו במשחק לגמרי לפני האדום".
2 צפייה בגלריה
מאמן מנצ'סטר יונייטד אריק טן האח
מאמן מנצ'סטר יונייטד אריק טן האח
התלונן על השיפוט. אריק טן האח
(Maja Hitij/Getty Images)
2 צפייה בגלריה
שחקן מנצ'סטר יונייטד מרקוס רשפורד
שחקן מנצ'סטר יונייטד מרקוס רשפורד
מרקוס רשפורד
(Maja Hitij/Getty Images)
לטן האח גם היו תלונות על הפנדל שנשרק לחובת קבוצתו בשלהי המחצית הראשונה: "זו הייתה החלטה מחמירה. הכדור פגע ביד של מגווייר מקרוב, ולא היה לו איך להימנע מזה. בארבעה משחקים נשרקו נגדנו ארבעה פנדלים, וכולם נתונים לויכוח".

ההסתבכות של אח של רשפורד

באשר לרשפורד, אם האדום קלקל לו את היום, הוא רק נעשה גרוע יותר מבחינתו ומשפחתו. אחיו, דיין נעצר במהלך חופשה משפחתית במיאמי בעקבות האשמות על אלימות בתוך המשפחה. המעצר התרחש בסוף חודש אוקטובר, אך הידיעה על כך אושרה לפרסום ממש אחרי סיום המשחק אתמול.
דיין משמש כסוכן שחקנים בסוכנות בה חתום אחיו, מרקוס, אך כוכב מנצ'סטר יונייטד לא עובד איתו ישירות. בדיווח ב'דיילי מייל' נטען כי מספר ימים לאחר שנעצר, שולמה עבורו ערבות של 1,500 דולר.
דייזי וגה-מנדס, עוזרת התובע במחוז מיאמי דייד (בו בוצע המעצר של דיין), טענה כי התיק עדיין פעיל, אך לא ברור אם הנאשם נמצא עדיין בארה"ב. דיין עדיין אמור להגיע לשימוע בבית המשפט במיאמי במהלך חודש נובמבר. "מבחינה טכנית, ברגע שהוגש נגדך כתב אישום, אתה לא אמור לעזוב את המדינה", אמרה וגה-מנדס.