פיב"א הודיעה היום (שלישי) כי הפועל חולון תארח את משחקיה במסגרת ליגת האלופות בריגה שבלטביה.
איגוד הכדורסל הלטבי שלח מכתב לאיגוד הישראלי ובו הוא אישר כי יעזור להפועל חולון עם אירוח המשחקים: "איגוד הכדורסל הלטבי רוצה להביע את תנחומיו לאנשי ישראל בעקבות מתקפת הטרור הלא אנושית ואנחנו רוצים להראות תמיכה לישראל בלחימתה עם ארגוני הטרור".
1 צפייה בגלריה
עמית שרף
עמית שרף
חולון תארח בריגה. עמית שרף
(צילום: אתר פיב"א)
"בנסיבות האלה איגוד הכדורסל הלטבי מבין את החשיבות של שיתוף הפעולה עם איגוד הכדורסל הישראלי וקבוצות הכדורסל בישראל. איגוד הכדורסל הלטבי מוכן לעזור להפועל חולון בכל מה שתצטרך על מנת לארגן את משחקיה בריגה".

פרדי בורדיון חתם בהרצליה

בני הרצליה הודיעה על החתמתו של הגארד הישראלי פרדי בורדיון לחודשיים הקרובים עם אופציה של הקבוצה להאריך את ההסכם עד לסיום העונה. בורדיון שיחק ב-3 העונות האחרונות בהפועל חולון, איתה זכה באליפות המדינה. לפני כן שיחק במכבי תל אביב, מכבי ראשון לציון, הפועל אילת ומכבי חיפה.
מאמן הקבוצה, דן שמיר: "הליגה צפויה לחזור בקרוב בעצימות גבוהה והיה חשוב לנו להעמיק את הסגל כדי שנוכל לחלק את העומס הגופני. אנחנו בסיטואציה מאתגרת שבה אנחנו צריכים לחבר את הקבוצה מחדש ורצינו ליצור עוד אופציות בחיבור כל החלקים מחדשים לקבוצה. פרדי שחקן שיכול לשחק בכמה עמדות, שחקן מנוסה וקשוח שאתה רוצה איתך בזמנים כאלה".