האמת, אין חדש תחת השמש. דני אבדיה רשם הלילה (בין שני לשלישי) עוד משחק התקפי טוב, אבל וושינגטון שלו המשיכה את פתיחת העונה החלשה שלה - עם הפסד רביעי ברציפות, הפעם 146:128 בפילדלפיה.
הפורוורד הישראלי, שהיה ספק עד אתמול לגבי שיתופו, רשם 16 נקודות (5 מ-8 מהשדה, 2 מ-4 לשלוש ו-4 מ-4 מהקו), 6 אסיסטים, 5 ריבאונדים וחטיפה ב-28 דקות - משחק חמישי שלו העונה בספרות כפולות. כאמור זה לא ממש עזר לוויזארדס, שנשרו למאזן 5:1.
4 צפייה בגלריה
אבדיה
אבדיה
עוד הפסד. אבדיה
(צילום: AP Photo/Matt Slocum)
4 צפייה בגלריה
אמביד
אמביד
ברמה מעל כולם. אמביד
(צילום: Bill Streicher-USA TODAY Sports)
וושינגטון, זה לא סוד, פגשה הלילה את אחת הקבוצות שנמצאות בכושר הטוב ביותר ב-NBA, ומי שנהנתה מהופעת ענק נוספת של ג'ואל אמביד. הסנטר הנהדר המטיר 48 נקודות על הראש של הוויזארדס, 29 מתוכן הגיעו ברבע השלישי חלומי, בו לא החטיא זריקה (10 מ-10 מהשדה ו-9 מ-9 מהקו). על הדרך גם שבר את שיא הנקודות לרבע של המועדון. אמביד הוסיף 11 ריבאונדים ו-6 אסיסטים ב-31 דקות על הפרקט.
אבדיה, אגב, פתח טוב את המשחק, חילק אסיסטים לדניאל גאפורד וקייל קוזמה וקלע שלשה שהעלתה את וושינגטון ליתרון 11:16 באמצע הרבע הראשון. רק שמאותו רגע פילי החליטה ללחוץ על הדוושה ולמעשה לא הסתכלה לאחור. את הרבע הראשון היא סיימה ב-24:33, שצמח ל-58:75 בהפסקה והגיע בשיא לפלוס 27 ברבע הרביעי.
4 צפייה בגלריה
אבדיה
אבדיה
16 נקודות. אבדיה
(צילום: AP Photo/Matt Slocum)
4 צפייה בגלריה
קוזמה
קוזמה
הוויזארדס עם פתיחת עונה חלשה. קוזמה
(צילום: Tim Nwachukwu / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)
12 הדקות האחרונות, כמו שהבנתם, היו לפרוטוקול בלבד ואמביד כבר זכה לסטנדינג אוביישן וראה את הגארבג'-טיים מהספסל. טייריס מקסי, האיש שאמור ליהנות הכי הרבה מעזיבתו של ג'יימס הארדן לקליפרס, תרם 22 נקודות ו-11 אסיסטים. טוביאס האריס הוסיף 18 וניקולה באטום 11 בבכורה אצל הסיקסרס, שהשיגו ניצחון חמישי ברצף.
אצל הוויזארדס בלט קוזמה עם 28 נקודות, ג'ורדן פול הוסיף 23 וטיוס ג'ונס וגאפורד (5 חסימות) קלעו 12 כ"א. משחקה הבא של וושינגטון יהיה בשארלוט בלילה שבין רביעי לחמישי.