ברכות: קורטני קרדשיאן ילדה בן רביעי

מעבר לים מדווחים כי האחות הבכורה לבית קרדשיאן ובעלה, מתופף להקת בלינק 182, טראוויס בארקר, הביאו לעולם בן משותף ראשון • השניים טרם פרסמו את השם הנבחר של יורש העצר

קורטני עם טראוויס בארקר. צילום: אי.אף.פי

האחות הבכורה לבית קרדשיאן, קורטני, ובעלה מתופף להקת בלינק 182, טראוויס בארקר, הביאו לעולם בן משותף ראשון, כך אישרו הערב (שבת) גורמים לאתר פיפל.

קורטני (44) ובארקר (47) שנישאו בשנת 2022, חשפו כי הם מצפים לבן במסיבה לגילוי מין העובר שערכו ביוני.

לשניים יש שישה ילדים אחרים ביניהם: מייסון (13), פנלופה (11) וריין (8) מנישואיה של קורטני לסקוט דיסיק, ולנדון (20) ואלבמה (17) מנישואיו של בארקר לשאנה מוקלר. בארקר הוא גם אביה החורג של אטיאנה (24) בתה של מוקלר ממערכת יחסים קודמת.

בספטמבר קורטני עברה ניתוח חירום להצלת העובר שבבטנה מה שחייב את בארקר לעזוב את הלהקה בעיצומו של סיבוב ההופעות שלה כדי לשהות לצד אשתו ההרה.

השניים טרם פרסמו את השם הנבחר של יורש העצר, אך בארקר חשף את הבחירה שלו בפודקאסט Complex Goat Talk ביולי, בו התארח עם בתו אלבמה.

@complex#GOATTalk#GOATBabyName#TravisBarker#AlabamaBarker♬ original sound - Complex

"אני אוהב את השם רוקי 13", אמר, כשאלבמה הכריזה כי בעיניה זו בחירה גרועה. "זה כזה גרוע", אמרה לאביה כשהוא משתף כי זה השם שעבר לו בראש וחצי מסכים איתה שלא מדובר בשם האידיאלי.

"רוקי ג'ורג' היה הגיטריסט של להקת Suicidal Tendencies
ו-13 זה פשוט המספר הכי טוב בכל הזמנים", הסביר בארקר הנלהב, "וגם 'רוקי' (סדרת הסרטים בכיכובו של סילבסטר סטאלון) הוא סרט האגרוף הכי טוב בכל הזמנים".

"אז אתה הולך לקרוא לילד שלך רוקי 13?", ביקשה אלבמה להבין שוב, ובארקר השיב: "אולי", כשאלבמה מסכמת בטון חצי מיואש: "בוא נראה איך יקבלו את זה כשהוא יהיה בבית ספר".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר