לאחר שאנשי "הבריגדה הירוקה" הורחקו והתראיינו לאל ג'זירה: שאר אוהדי סלטיק הניפו שוב דגלי פלשתין

אחרי שהמנויים של אנשי ארגון האוהדים האנטישמי הושעו עד הודעה חדשה ממשחקי הבית והחוץ, חבריהם שהורשו להיכנס למשחק החוץ מול רוס קאונטי המשיכו עם התמיכה הגלויה בעזה • בכתבה שעלתה בערוץ הערבי אמרו אוהדי "הבריגדה": "אין להנהלה תמיכה מהקהל הרחב אז הם מנסים לגייס תמיכה דרך נושאים אחרים"

אוהדי סלטיק עם דגלי פלשתין. צילום: אי.פי

ממשיכים בשלהם. גם לאחר הצעד האמיץ של הנהלת סלטיק שהשעתה את חברי ארגון "הבריגדה הירוקה" בשל תמיכתו בחמאס, התרחש היום (שבת) מפגן פרו-פלשתיני ביציעי אוהדי הקבוצה במשחק החוץ נגד רוס קאונטי, כאשר מספר רב של דגלי פלשתין הונפו ביציע יחד עם דגל הפריסה הקבוע של הארגון.

כזכור, ביום שלישי האחרון הודיעה ההנהלה לאוהדים מ"הבריגדה הירוקה" שערכו תצוגה פרו – פלשתינית חסר תקדים במשחק ליגת האלופות מול אתלטיקו מדריד כי הם מושעים עד הודעה חדשה ממשחקי הבית והחוץ, מה שכמובן התקבל על ידיהם בכעס גדול. את הכעס הזה הם הביעו בכתבה נרחבת ב"אל ג'זירה" שם נציגיה אמרו בין היתר: "הדגל הפלשתיני הוא רק מסך עשן. המועדון מאוד מתוחכם ומאוד ציני. הם רוצים לקנוס אותנו, הם רוצים להעניש אותנו, הם רוצים לשלוח מסר כדי להרתיע אותנו מפעולה בהמשך. אבל הם יודעים שבנושא של פלשתין, אין להם תמיכה מהקהל הרחב אז הם מנסים לגייס תמיכה דרך נושאים אחרים".

אותו אוהד הוסיף לעיתון הקטארי כי "בהנהלת המועדון מודאגים מהתדמית שלהם ומהאחריות לבעלי המניות של המועדון, אבל אנחנו לא מתביישים ולא מתנצלים על התמיכה שלנו בפלסטין, שתימשך. וגם הקהל הרחב עמד איתנו, בצד הנכון של ההיסטוריה, ובתמיכה בצד החלש, שהם הפלשתינים".

בתוך כך, אתמול ארגון האולטראס של אוהדי פריז סן ז'רמן הניף שלט תמיכה בארגון "הבריגדה" במשחק מול מונפלייה וכתב: "הבריגדה הירוקה, עד המורד האחרון".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר