פרסום ראשון: חברת הביגוד הסירה את אפשרות המשלוח לישראל והחליפה זאת רק לרשות הפלשתינית

מקומם: חברת Dvillena, המייצרת ומוכרת ביגוד ומכשירים לענף ההתעמלות האומנותית ונותנת חסות בין היתר לדריה אטמנוב, החליטה בימים האחרונים להסיר מאתרה את האופציה למשלוחים לישראל ובמקום זה, החליפה בכך שהיא כן תאפשר משלוחים לרשות

בזיון. חברת Dvillena, המייצרת ומוכרת ביגוד ומכשירים לענף ההתעמלות האומנותית, החליטה בימים האחרונים להסיר מאתרה את האופציה למשלוחים לישראל ובמקום זה, החליפה בכך שהיא כן תאפשר משלוחים לרשות הפלשתינית.

ל"ישראל היום" נודע, כי משפחות של מתעמלות ישראליות שניסו בימים האחרונים לרכוש מוצרים מהחברה הספרדית, לא יכלו לבצע זאת כפי שעשו בעבר בגלל השינויים בהגדרות יעדי המשלוח וכי הם מנסים לקבל תשובה למהלך זה.

אגב, חשוב לציין, כי חברה זו הנחשבת לאחת הגדולות בעולם בתחום זה, נותנת חסות למדליסטית הארד בקרב רב מאליפות העולם דריה אטמנוב ואף היא מופיעה באתר החברה, עם תמונות של מתעמלות נוספות, המקבלות חסות. 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

אם זה לא מספיק, Dvillena גם נותנת חסות לאירועי ספורט, כמו למשל תחרות הגאלה השנתית שיוצאת היום לדרך בוולנסיה, שם גם הייתה אטמנוב אמורה להשתתף, אך לא תיקח בו חלק בסופו של דבר בעקבות מלחמת חרבות ברזל.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר