האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
אסור לנהל מו''מ עם מרצחים, הסיבה היחידה לחטיפה הנוכחית היא המו''מ שישראל הסכימה לנהל בעבר אחרי חטיפות קודמות |
זבנג וגמרנו |
03.11.23 09:39 |
1 |
צודק. עם כל הצער והכאב. |
ישר |
03.11.23 09:44 |
13 |
רק עם קטאר תדע שכלכלתה ובטחונה ייפגעו, רק היא יכולה לשחרר את החטופים. אבל העיוורון וחוסר החשיבה של הדרג המדיני ידועים. |
חוצן |
03.11.23 13:44 |
81 |
המלחמה הקיומית של ישראל היא על התודעה של בכירי השלטון ומערכות הבטחון שעדיין שבויים בגישה שניתן לחיות לצד מפלצות |
Lucky |
03.11.23 15:08 |
88 |
לדעתי אם האיש הזה מנהל את המו''מ וזאת גישתו בטוח שיהיו מחירים.... |
דמו |
03.11.23 09:51 |
22 |
לגמרי מדבר כאילו הוא מהאום |
Israeli |
03.11.23 09:57 |
29 |
אמר בעבר סכנה קיומית לישראל הם נערי הגבעות |
חרוז |
03.11.23 12:03 |
66 |
הוא הדבר הכי קרוב למישהו שאפשר לחשוב שנתניהו ''הכשיר'' להחליף אותו |
Xmeex |
03.11.23 10:04 |
43 |
לא. פשוט ''ראיית מנהרה'' קלאסית. הוא לא רואה את התמונה הכוללת. |
סייר |
03.11.23 14:26 |
87 |
לך |
כן אנחנו 2 |
03.11.23 10:03 |
40 |
אטום איראני = איום קיומי |
מאן דהוא |
03.11.23 09:40 |
2 |
אם הצפון ייפתח זו עלולה להיות מלחמת קיום. |
מעניין |
03.11.23 09:40 |
3 |
אנחנו במלחמה קיומית |
SmokinKills |
03.11.23 09:41 |
4 |
שבענו מספיק מיכם. אין אמונה בהערכות מודיעין ושאר חרטות. לדעתי אנו במלחמת קיום |
Dark Blue |
03.11.23 09:41 |
5 |
גם אותו יחקרו בהמשך בוועדה. איך מוסד לא העביר מידע על התעצמות |
עמלץ פלד |
03.11.23 09:44 |
10 |
למיטב זיכרוני פרש לפני תקופה ארוכה יחסית ואין לו קשר ישיר לאירוע |
OurVotesMatter |
03.11.23 14:02 |
82 |
אם אני לא טועה, המימון הקטארי לחמאס הפך להיות מתואם עם ישראל ב-2014 |
ג'רי |
03.11.23 14:12 |
85 |
זה קשר עקיף רחוק מאוד ולא ישיר לשבת הארורה של 7/10 - הוא לא היה בתפקיד |
OurVotesMatter |
03.11.23 16:14 |
89 |
קח פיקוד |
ימין 51 |
03.11.23 09:58 |
32 |
ראש הממשלה גם לא יודע? |
בחלם |
03.11.23 10:49 |
53 |
לדעתי הלא מלומדת |
מג_מי |
03.11.23 12:27 |
72 |
כמה יוהרה. גם עכשיו, עדיין אחרי הכל |
קופיקו |
03.11.23 09:42 |
6 |
שום דבר לא מלמד אותם |
ג'רי |
03.11.23 11:02 |
58 |
הבעיה שהערבים רואים שישראל חלשה ופגיעה. ולא משמידה את החמאס לוקחת שטחים . וזה מקריןמחולשה שהפרסים לא יתקפו ועם חזבלה |
עמלץ פלד |
03.11.23 09:43 |
7 |
יוהרה ושאננות הם החולשות הגדולות שלנו |
Ahuvius |
03.11.23 09:44 |
8 |
מלחמת קיום איט איז |
Braveheart |
03.11.23 09:44 |
9 |
יש בראיון הזה הרבה כותרות, הוא מודה שישראל הסכימה להפסקות אש עם החמאס, מנהלת מו''מ עם הארגון הרצחני וכבר עשתה איתו עסקאות |
זבנג וגמרנו |
03.11.23 09:44 |
11 |
לא מבין מה הוא אומר ,כאילו הוא מדבר רק על עזה ומתעלם מכך השאר . הזוי |
Disco |
03.11.23 09:44 |
12 |
נו,כמה זמן לוקח לשלוש שנים לעבור , לעזאזל |
המשתנה |
03.11.23 09:45 |
14 |
יוסי כהן...עוד מלחך פנכה. |
ימני שמאלני |
03.11.23 09:46 |
15 |
מי שלא מבין שזה קיום הוא דביל. כל עיני המזרח התיכון עלינו, אם זה לא ייגמר במחיר אדיר לעזה אנחנו גמורים |
CRAZY |
03.11.23 09:48 |
16 |
הוא וחבריו אמרו שחמאס מורתע |
רוטורי |
03.11.23 09:49 |
17 |
יש איום קיומי ואסור שיהיו מחירים. לא מהסוג אליו הוא מתכוון. |
galt |
03.11.23 09:49 |
18 |
ברור שאנחני באיום קיומי |
חןוחסד |
03.11.23 09:49 |
19 |
אין מלחמת קיום? |
bennyb |
03.11.23 09:50 |
20 |
עוד דגנרל בתקציבית של מאה אלף |
wwwuser |
03.11.23 09:50 |
21 |
+100 |
pedro |
03.11.23 09:58 |
31 |
אנחנו כבר באיום קיומי |
TheDeveloper |
03.11.23 09:53 |
23 |
אירן מהווה איום קיומי על ישראל. נתנו להם לייצר טבעת חנק סביבנו והיום אנחנו רואים את ההשלכות |
qm |
03.11.23 09:55 |
24 |
יוסי כהן היקר |
happystriker |
03.11.23 09:55 |
25 |
מה שכולנו מבינים ראשי מערכת הבטחון עם ראייתם הקצרה לא רואים |
ינשוף |
03.11.23 09:55 |
26 |
אם משמידים את חמאס למה שיהיו מחירים על חטופים? |
ultrasouth |
03.11.23 09:56 |
27 |
לצערו של מר כהן רב הפעלים והזכויות (בלי ציניות), כל בכיר במערכת הביטחון ובממשלה שנתן לגיטימציה לחמאס במישרין ועקיפין |
pedro |
03.11.23 09:57 |
28 |
נאמר זאת כך, אם זו לא מלחמת קיום, אנחנו לא באמת רוצים לדעת איך נראית מלחמת קיום. |
party pooper |
03.11.23 09:58 |
30 |
הוא אומר את זה כי הוא כנראה שייך לזרם הפרגמטי של המקורבים לצלחת ולשמנת שמעוניינים בסכסוך איזורי על אש נמוכה. אלו שדחפו לסבבים מדי שנתיים |
pedro |
03.11.23 10:00 |
37 |
מדובר בביבי 2. זחוח, מגלומן, תומך בעסקאות שחרור רוצחים ומזלזל באויב |
תשבץ |
03.11.23 09:58 |
33 |
לא הייתי רוצה שהוא יירש את ביבי+++רק זה חסר לנו |
אבי_85 |
03.11.23 09:59 |
36 |
אני מבין שהשמאל רועד ממנו, אבל יחסית לגנץ איזנקונט לפיד בנט - הוא ברירת מחדל סבירה |
OurVotesMatter |
03.11.23 14:05 |
84 |
אויי הוא העז לחלוק על אבי האומה ירום הודו, הוד תפארתינו, אותו לשרה לנזיפה 🤭 |
אבי_85 |
03.11.23 09:59 |
34 |
אין בכם אמונה יותר, בגלל הפקרות של גורמי ביטחון נטבחו חפים מפשע!! |
mirush |
03.11.23 09:59 |
35 |
גורמי הבטחון |
ימין 51 |
03.11.23 11:30 |
62 |
המנהיגים שלנו והפיקוד הבכיר של זרועות הביטחון הם איום קיומי על מדינת ישראל |
Xbox |
03.11.23 10:00 |
38 |
ההגדרה |
לטאוטו |
03.11.23 10:01 |
39 |
זחוח משהו. |
ויליס |
03.11.23 10:03 |
41 |
האיש מנותק כמו ראש אמ''ן |
uz7 |
03.11.23 10:03 |
42 |
ראש מוסד לשעבר,הוא אדם שיצר קשרים חבריים עם מנהיגים ערבים רבים,ולנו הישראלים יש תמיד את הקטע |
אדום 72 |
03.11.23 10:17 |
44 |
ישלי הרגשה עםי ההתבטואויות לאחרונה שיש לו הרבה בדבר של הגישה והקונספציה |
Cat Catul |
03.11.23 10:20 |
45 |
גם איתו נבוא חשבון |
עמלץ פלד |
03.11.23 10:29 |
48 |
הגיע הזמן להתעורר ולהבין מה התפקיד שמוטל עלינו כאן מול הרוע העולמי |
אור_ודרור |
03.11.23 10:21 |
46 |
אם אין איום אז למה נלחמים? |
פלומה |
03.11.23 10:28 |
47 |
אותם אנשים חוזרים על אותן טעויות |
Dyoss |
03.11.23 10:29 |
49 |
פעם כשנסראללה התרברב בפעולה שלהם בכבישת ישובים בצפון חשבתי שהוא הזוי....היום אני מבין שאני ואנחנו היינו ההזויים... |
Golani73 |
03.11.23 10:32 |
50 |
אבל ביבי אמר מלחמת קוממיות לא? |
אחד האדם |
03.11.23 10:40 |
51 |
איזה קודקודים בינוניים ומטה היו ויש לנו כל השנים האלה.. |
אניהיא |
03.11.23 10:43 |
52 |
+1 |
ג'רי |
03.11.23 11:08 |
59 |
הייתי מצפה ממי שהיה ראש המוסד להבין את הניואנסים - זו מלחמת הקיום של ביבי כפוליטיקאי וראש ממשלה... |
יגאל פת-אל |
03.11.23 10:51 |
54 |
התקשורת בונה אותו |
News_Max |
03.11.23 10:51 |
55 |
יש איום קיומי |
קול_קורא |
03.11.23 11:00 |
56 |
לא יאומן שהאדם הזה היה ראש המוסד , אנשים כאלה בכירים מנותקים מהמציאות לא פלא שהגענו לאן שהגענו . |
Brasilver |
03.11.23 11:01 |
57 |
הבנאדם לא נראה לי מחובר למציאות. איראן מנסה לתקוף אותנו מכל החזיתות, בלי האמריקאים ספק אם היינו מסוגלים לשרוד את זה |
איציק2 |
03.11.23 11:22 |
60 |
מדובר במלימת קיום. אי אפשר לסיים את המלחמה הזאת ללא חיסול החמאס והחיזבאללה |
איילגולן |
03.11.23 11:23 |
61 |
למה כל אלה שאחראים לאורך השנים על המחדל הקיומי הזה, עדיין מדברים? |
דוצי שמוצי |
03.11.23 11:36 |
63 |
האכזבה הגדולה ביותר ,פשוט פתטי ,אם חיזבאללה היו פותחים קרב על מלא ובתוספת איראן וכל הגרורות פה מה זה נקרא ,גועל נפש של ייצורים נהיו במערכות |
gal |
03.11.23 11:44 |
64 |
חמאס מורתע |
קוקי |
03.11.23 11:45 |
65 |
האיום הקיומי הוא אנשים כאלה במרכזי הכוח של המדינה |
mctom |
03.11.23 12:14 |
67 |
אין בהם אמונה. ממשיכים כאילו כלום לא קרה. ני רוצה לראות את יוסי כהן עובר לחיות בעוטף עזה אם המלחמה לא מסתיימת בריבונות ישראלית שם. |
Spook |
03.11.23 12:19 |
68 |
למה כולם פה נגד האמירה הזאת? |
spot |
03.11.23 12:19 |
69 |
בדיוק להיפך לדעתי |
Katak |
03.11.23 12:25 |
70 |
בתחילת האירועים זה אכן היה, ואולי זה היה הטריגר לשליחת כוחות |
spot |
03.11.23 12:28 |
73 |
או שהוא מנסה להרגיע או שהוא קצר רואי |
Katak |
03.11.23 12:36 |
76 |
אני חושב שאתה טועה, אך אם ישראל לא מסוגלת להדוף את המתקפה בכוחות עצמה |
ג'רי |
03.11.23 12:32 |
74 |
יש מצב שהכוח האמריקני פה כדי להגביל אותנו |
Katak |
03.11.23 12:45 |
78 |
אין איום קיומי .. כולם מורתעים ... :-) |
water |
03.11.23 12:26 |
71 |
בין השורות אני מבין שהאופציה לשחרור חטופים במבצע צבאי היא מאוד מסובכת |
ערן26 |
03.11.23 12:33 |
75 |
אין איום קיומי? תמיד שאמרנו משהו קרה הפוך. זה כמו בסרטים המצוירים |
moshe_775 |
03.11.23 12:38 |
77 |
יוסי כהן אדם מוערך |
כחול |
03.11.23 12:49 |
79 |
אם זו המשנה של המנהיג הבא של הליכוד אנחנו צריכים לחשב מסלול מחדש... |
צ'ינו |
03.11.23 12:56 |
80 |
מאיפה היהירות? המצב שלנו יכול להיות נורא אם במקביל תוקפים אותנו מלבנון, סוריה, עיראק, תימן, איראן ועוד |
גרוננשטט |
03.11.23 14:04 |
83 |
מה יועיל אם יאשר שהאיום קיומי. הנזק יהיה |
neoray |
03.11.23 14:14 |
86 |
חמאס מורתע |
kidi |
03.11.23 16:16 |
90 |
כל מערכת הבטחון צריכה החלפה. מהשורש. |
אמת_ושלום |
03.11.23 16:18 |
91 |
יוסי , תתפקד למרץ , סוס מת . |
דורון |
03.11.23 17:58 |
92 |
בוקר טוב לקורא יוסי כהן! אתה אל תגיד לנו אם זה קיומי או לא. |
Artline |
04.11.23 05:35 |
93 |
חבר מתאריך 2.4.12
74337 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
כל מו"מ שייערך עכשיו יוביל לחטיפות נוספות בעתיד.
הגיע הזמן להחזיר את החוק לאיסור מגעים עם גורמי טרור:
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-797369,00.html
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.7.14
11832 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
הדבר היחידי שהייתי מסכים לו זה הודעה כללית על ביטול עונש המוות למחבל שיכנע וישחרר חטופים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.10.20
6363 הודעות, 47 מדרגים, 76 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.5.08
11888 הודעות, 124 מדרגים, 158 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 81
בסוף זה יגיע למה שכבר הרבה שנים ברור לכל מי שלא שבוי בקונספציה - זה לא יגמר עד לטרנספר.
השאלה היחידה היא מי יטרנספר את מי?
כרגע זה נראה שאנחנו הזמניים כאן כי אנחנו לא מסוגלים להבין שזה הם או אנחנו.
זה התחיל עם אוסלו, עבר דרך ההתנתקות, המשיך עם ההתמגנות, החומות והגדרות.
כל הצעדים האלה יוצאים מהנחה שהם חושבים כמונו ומסוגלים לחיות לצידנו. הם לא!
מדובר בתרבות רשע, פשע, רצח ושנאה של מפלצות שיכולות לחיות רק לצד מפלצות כמותם.
אם לא נהיה מסוגלים לסלק אותם מכאן, בסוף הם יסלקו אותנו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.19
9157 הודעות, 41 מדרגים, 73 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
ערכתי לאחרונה בתאריך 03.11.23 בשעה 10:04 בברכה, דמו
רק לא מבין את מה הוא מייצג במו"מ הזה את ישראל או את האינטרס של האוייב....
אגב: מעניין מה האינטרס שלו ושל האלוף חליווה להכחיש את דברי ראש הממשלה שזו מלחמה קיומית ,אלא אם כן לדעתי הוא כבר מכין את עצמו בשלב הבא להיכנס לפוליטיקה או להקטין את גודל המחדל והכישלון של גורמי המודיעין שהביאו אותנו לדעתי לאובדן כל כושר ההרתעה ובכך לסכנה קיומית.....
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.9.16
9593 הודעות
בתגובה להודעה מספר 22
אם דיבורים כאלו
בהחלט ניהיה באיום קיומי....
פחדן
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.11.16
1399 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 29
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.20
1243 הודעות, 3 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
לא חושב שיש לו סיבה לצאת כנגד נתניהו מטעמים פוליטיים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.3.03
21322 הודעות, 163 מדרגים, 290 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
ערכתי לאחרונה בתאריך 03.11.23 בשעה 14:32 בברכה, סייר
אכן , אין מלחמה קיומית מול חמאס, אבל אנחנו בתחילת מלחמה עם חזבאללה, שזה סיפור הרבה יותר קשה עבור העורף הישראלי, והתערבות איראנית נמצאת על הפרק.
רק מי שכמוהו אמון על ניהול מבצעים טקטיים מוגבלים, יכול להתעלם מהתמונה האסטרטגית הכוללת.
לגבי חליווה, מיותר לחפש "אינטרסים". הדבר שמאפיין את האיש הזה הוא היהירות. זה מובן לחלוטין שהוא יתבטא הפוך מראש הממשלה, אחרת כיצד ימשוך תשומת לב?
כדאי לזכור: האיש הוא "סוס מת". חסר יושרה, נטל אלקטוראלי לכל רשימה שתחשוב לצרפו אליה בעתיד, אחד שברצון היה מוחק את העשור האחרון מה CV שלו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.1.21
755 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.5.15
7301 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.9.07
25323 הודעות, 193 מדרגים, 373 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.1.20
10669 הודעות, 21 מדרגים, 31 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ובדיוק כפי שהם לא זיהו את המתקפה של חמאס ב 7.10. ככה הם גם לא מזהים את האיום הקיומי
מגיעים לעם היהודי מנהיגים חכמים יותר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
14809 הודעות, 122 מדרגים, 174 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מהשניה שחיבזאללה יכנס על מלא.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.12.17
65424 הודעות, 158 מדרגים, 236 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.4.22
5043 הודעות, 13 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.2.15
10471 הודעות
בתגובה להודעה מספר 82
https://www.ynet.co.il/economy/article/rjurgb8zt
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.4.22
5043 הודעות, 13 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 85
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.18
3027 הודעות, 26 מדרגים, 1 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
רמבו אתה יודע טוב מכולם מאחורי מקלדת או בישיבה אין סיכון קיומי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
25404 הודעות, 118 מדרגים, 201 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 32
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.8.23
136 הודעות
בתגובה להודעה מספר 5
אין איום קיומי על מדינת ישראל אם האיומים ימשיכו להיות איומי חוץ (מלבד גרעין איראני כמובן).
האיום הקיומי היחיד זה אם יתקוממו כאן מליוני אנשים מתוכנו ויתחילו בפעולות צבאיות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.3.16
7954 הודעות, 40 מדרגים, 50 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.2.15
10471 הודעות
בתגובה להודעה מספר 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.12.17
65424 הודעות, 158 מדרגים, 236 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.1.23
1685 הודעות, 6 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.16
50193 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
74337 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.5.19
11293 הודעות, 55 מדרגים, 94 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.1.22
7753 הודעות, 38 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.18
4090 הודעות, 30 מדרגים, 28 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
היה בין העיקריים שדחף למלחמה בין המלחמות והגענו לאן שהגענו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.6.15
4139 הודעות, 41 מדרגים, 82 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.3.20
2147 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
96423 הודעות, 323 מדרגים, 407 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.19
17571 הודעות, 277 מדרגים, 548 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
כבשה בין 70 זאבים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.1.21
1293 הודעות, 3 מדרגים, 5 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
נראה כשחיזבאללה ואיראן יחליטו ״תמות נפשי עם יהודים״
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.1.20
2204 הודעות, 12 מדרגים, 19 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הבדיחה על חשבוננו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.3.08
24903 הודעות
בתגובה להודעה מספר 21
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.1.23
166 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
לא צריך להיות גדול להבין שאם לא עכשיו אז מחר או מחרתיים.. בהדרגה או במכה אחת.. מתישהו זה ייקרה אם לא תמגרו את ציר הרשע שאוחז בעמוק דעה להשמידנו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.8.02
67317 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
אסור לזלזל באוייבים ואסור להתעלם מהצהרותיהם. ואירן מצהירה שנים על רצונה בהשמדת ישראל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.11.17
899 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
אחרי שאתה וחבריך פישלתם בהערכות ה 7 לאוקטובר, אף אחד כבר לא סופר אותכם.
אתה יכול להגיד מה שאתה רוצה, האמינות של העם כליכם שואף ל-0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.6.14
10496 הודעות, 56 מדרגים, 104 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
פה כולנו מבינים את האיום הקיומי
חייבים ניצחון מוחץ כזה שלא יהיה עם מי לנהל משא ומתן על החטופים
ומר יוסי כהן (הדוגמן) גם אתה תעמוד מול ועדת החקירה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.11.16
6404 הודעות, 43 מדרגים, 73 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.3.08
24903 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
לוקה אנושות בהבנת המציאות האיזורית ברמה שקשה להקשיב לדבריו ולקחת את הדברים שלו כתורה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.10.19
9081 הודעות, 20 מדרגים, 35 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.3.08
24903 הודעות
בתגובה להודעה מספר 30
בלי לדרוש חיסול מוחלט של איומים.
מלחמה על אש נמוכה = פיתוח נשק הגנתי מתקדם = ביג מאני בגלל שרוב הצבאות בעולם מתעניינים במערכות כאלה = עמלות שמנות למתווכים = מערופים = מדינת ישראל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.10.04
94025 הודעות, 372 מדרגים, 669 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.12.13
64036 הודעות, 206 מדרגים, 203 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 33
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.4.22
5043 הודעות, 13 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 33
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.12.13
64036 הודעות, 206 מדרגים, 203 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.6.09
17843 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.18
3027 הודעות, 26 מדרגים, 1 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 35
הם קבלני ביצוע של מה שהחליטו ביבי בן גביר וסמוטריץ
לביבי ניתן לתת הקלה כי הוא נסחט על ידי המטורפים
הצבא ומערכת הבטחון הם מהטובים בעולם וממשלה אחראית ושפויה תוציא מהם את היכולות המדהימות שלהם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.8.23
324 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
גם כשאויבינו יכרחו חבל סביב צווארנו ומדינת ישראל תהיה על סף השמדה הם יזלזלו ובסוף כולנו נמות. מדינת ישראל תושמד בגללם כי הם יסרבו לפעול נגד האוייב.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.8.21
580 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
המדויקת לא משנה.
איום קיומי או קיום איומי.
מה לא ברור ישראל לא תוכל להתקיים ולצמוח ולשגשג כל עוד איראן והפרוקסי שלה החליטו לשבש לנו את החיים. לכן זה 100% איום קיומי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.22
1366 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.12.09
72452 הודעות, 222 מדרגים, 435 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.4.18
1372 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הזה,שאנחנו רוצים להתחבב עליהם,מסיבה לא ברורה,ולכן,אני לא חושב שצריך לקחת את דבריו כתורה מסיני,ערבים מבינים רק כוח ועוד כוח,ולא רפיסות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.4.20
13372 הודעות, 42 מדרגים, 63 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.12.17
65424 הודעות, 158 מדרגים, 236 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 45
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.7.14
1320 הודעות, 11 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הרב שרקי: אנחנו במלחמה של הטוב ברע, וזה מטיל עלינו איזה שהוא תפקיד. לא רק להגן על עצמנו, זה מדבר משהו הרבה יותר עמוק. אנחנו אחראים על כילוי הרע בעולם. תגידו, מי ביקש ממני? אנחנו לא צריכים ויש לנו מספיק בעיות גם ככה. ההשגחה העליונה מטילה עלינו תפקידים, שלא תמיד נאה ונעים למלא אותם, אבל זה התפקיד. אנחנו במלחמה בין הטוב לבין הרע.... ועל מנת להבין את זה אני רוצה להבין איזה סוג רע מדובר עליו. מצאנו שני סוגי רשעות של שפיכות דמים. יש ברבריות, יש שבט פראי שלא יודע רסן, והוא רוצח על ימין ועל שמאל בצורה אכזרית זה סוג אחד. סוג שני, זה רוע מאורגן. מתכננים בדיוק איך לפגוע, יש מפת דרכים, יש תוכנית. במלחמה שלנו כעת נגד אויבינו התחברו שני הדברים ביחד. ברבריות מאורגנת. ואת זה לא מצאנו מאז הנאצים. אצל הנאצים הייתה ברבריות מאורגנת. ובעיקר שהדבר הזה חוזר על עצמו. יש פה איזה מאפיין עמלקי ברור.
והשיעור המלא:
למה המלחמה הזאת שונה מכל המלחמות שהיו לנו:
לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.1.15
88876 הודעות, 209 מדרגים, 390 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.1.17
3268 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.9.13
12278 הודעות, 75 מדרגים, 148 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
זו רק החזרה הגנרלית של ראש הנחש איראן...
אם לא נטפל גם בראש הנחש וגם בחיזבאללה,בפעם הבאה לא תיהיה ישראל עם כל הצער שבדבר!
ואם ארצות הברית לא תעזור לנו כרגע מול ראש ציר הרשע איראן,היא גוזרת הכחדה על ישראל וריצת עמוק של כל העולם הערבי כולל סעודיה ,טורקיה ומצרים לבריתות עם איראן !
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.1.15
51775 הודעות, 74 מדרגים, 105 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.1.16
42519 הודעות, 279 מדרגים, 533 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
זה נס שהמדינה עוד קיימת למרות ההנהגה והקודקודים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.2.15
10471 הודעות
בתגובה להודעה מספר 52
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.11
40584 הודעות, 243 מדרגים, 382 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.8.17
23229 הודעות, 68 מדרגים, 135 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.2.12
8110 הודעות, 50 מדרגים, 83 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
כי אם לא תפונה רצועת עזה וימחק חיזבאללה עם הקמת רצועת ביטחון שתסופח לישראל, אף אחד לא יגור לא בצפון ולא ברצועת עזה, נמשיך להצטופף וימשיכו ליפול טילים על בסיס יומי בכל רחבי ישראל והמדינה תתחיל להתפורר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.8.17
21827 הודעות, 54 מדרגים, 107 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ובכלל אחרי תחקיר עובדה והחשיפה למעשים שלו לא הייתי נותן לו ש.ג על מכולת .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
2039 הודעות, 16 מדרגים, 32 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אני מדבר בעיקר על תחמושת. כלכלית אני מאמין שיכולנו לממן את זה, אבל ציוד צבאי - המדינה לא ערוכה. אולי עם פצצות שמשמידות ערים שלמות ועם מתקפת מנע...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.7.16
10275 הודעות, 55 מדרגים, 97 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.7.23
424 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.2.09
3368 הודעות, 49 מדרגים, 86 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הביטחון , ביטחון עאלק. ...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.3.18
18557 הודעות, 114 מדרגים, 226 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
חחחח
הזיה האנשים האלה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.2.20
7868 הודעות, 17 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לא מסוגלים להתעורר
עיניים להם ולא יראו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.12.12
34535 הודעות, 177 מדרגים, 349 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הפנסיות התקציביות דפקו להם את המוח.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.16
2547 הודעות, 8 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הוא לא אמר שאין איום
לאיום קיומי יש משמעות, ואם הצבא מוכן וארהב מוכנה להתערב אז כנראה שמול לבנון וחזיבאללה זה לא איום קיומי.
גם טהארן לא יכולה לשלוח לפה כוחות קרקע לכיבוש למעט חיזבאללה, ועם טילים יכולה לפגוע אך תיפגע יותר ואני בספק גדול אם יירו ישירות מאיראן לפה.
האיום מצפון הוא עצום, פוטנציאל הנזק הוא עצום, אבל לא בהכרח איום קיומי.
אני לכך הפחות מקווה כך
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.23
19 הודעות
בתגובה להודעה מספר 69
האמריקאים וכו'הוזמנו לפה בדיוק בגלל שזה כן איום קיומי (עבור ישראל) - מתקפה מכל החזיתות בתמיכת איראן זה בדיוק איום להמשך קיומה של המדינה, לא ברור לי איך אפשר לראות את זה אחרת.
כל העולם הערבי מזיל ריר על הנצחון הגדול שהונחל על היאהוד, בקלות תוך שנייה גם מצרים וירדן יכולות להתהפך ולעבור לתמוך ב"סוס המנצח" שלראייתם אינו אנחנו ולחלק את השלל ביניהם.
אנחנו נלחמים כדי שהאיום הקיומי לא יתממש (מעבר לכיבוש עוטף עזה והטבח והחטיפות שכבר קרו)
מתי לטעמך כן מתקיים איום קיומי? כשטנקי אויב כבר בתל אביב? כשאנחנו על אוניות פליטים?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.16
2547 הודעות
בתגובה להודעה מספר 70
יוסי כהן דיבר עכשיו
כרגע לאחר השליטה בעזה ולאור סדר גודל הכוחות באיזור, אין כרגע איום קיומי, לשיטתו.
לא אומר שלא היינו קרובים לשם ב7 לאוקטובר, אם היו פותחים נגדנו מעוד כיוונים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.23
19 הודעות
בתגובה להודעה מספר 73
עוד בקושי התחלנו במלחמה, בוודאי שלא ניצחנו או הסרנו את האיום הקיומי! האמריקאים לא יהיו כאן לנצח ואם בשנייה שהם עוזבים אנחנו באותו מצב של 06.10 אז לא היה שום שינוי ולא הוסר האיום.
איום לא סופרים במילי-שניות, עד לפני רגע היה קיומי אבל ממש ברגע זה לא קיומי, אולי עוד שבוע שוב יהיה קיומי...אלא סופרים בשנים ובמהלכים אסטרטגיים.
כיום עדיין יש איום מלבנון, מסוריה, מתימן, קטאר, מעזה, וכמובן מאיו"ש והגדה, ובניצוח איראן שעוד לא ממש איבדה אפילו קצת מכוחה, רק קצת הקריבה את אחד מכלי השחמט שנקרא ארגון חמאס.
האיום ממצרים וירדן עדיין קיים וצריך לקחת אותו בחשבון.
בסוף המלחמה הזו אם המאזן האסטרטגי ארוך הטווח ישתנה לטובתנו, אז נוכל להגיד שהסרנו את האיום הקיומי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.2.15
10471 הודעות
בתגובה להודעה מספר 69
ערכתי לאחרונה בתאריך 03.11.23 בשעה 12:37 בברכה, ג'רי
ודרוש כוח אמריקאי כדי להגן על המדינה אז מדובר באיום קיומי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.23
19 הודעות
בתגובה להודעה מספר 74
ויש מצב שיוסי כהן יודע את זה ומדברר את האינטרס האמריקאי - מציג את האיום כלא קיומי כדי שהעם בארץ לא ידרוש טיפול באויב כיאה לאיום קיומי אלא יסתפק במה שהאמריקאים מרשים לנו לעשות (מה שלא יסיר את האיום הקיומי ל-50 שנים הבאות)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.5.21
1289 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
35390 הודעות, 246 מדרגים, 471 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ועכשיו בעצם השאלה היא מה עושים עם 241 חטופים.
על חייל חטוף אחד שיחררו 1000 מחבלים.
מה חמאס יבקשו תמורת 241?
איך הציבור הישראלי יצליח להתמודד עם זה?
שאלות קשות ביותר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
14163 הודעות, 107 מדרגים, 208 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
" ואין ענן קל בשמים ... "
*מתחיל מבול*
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.10.03
22788 הודעות, 104 מדרגים, 197 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
וחכם.
נכון, אם החמאס לא יושמד, ישראל עדיין תהיה.
לתקופה לא ארוכה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.8.18
3020 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.7.15
3337 הודעות, 54 מדרגים, 104 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
עם אלפי טילים ומלטים על מוקדי כוח צבאיים, מה זה הזלזול הזה?!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.6.15
4862 הודעות, 24 מדרגים, 44 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
גדול מהתועלת,פאניקה לא תצמיח ישועה,להיפך,בוגדי השמאל יתסיסו יפגינו ויצרו כאוס, ובמקרה שלנו זה רק יעודד חזיתות פנים ואחרות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.07
18789 הודעות, 102 מדרגים, 178 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.23
304 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.10.20
4370 הודעות, 10 מדרגים, 19 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.1.15
2541 הודעות, 17 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בגלל בכירים נפוחי תחת ואגו כמוך שחטו אותנו ואת המשפחות שלנו.
אנחנו במלחמה קיומית. מול ציר רשע אימתני. חבל מאוד שאיש בטחון כמוך, לא מצליח לראות את התמונה הגדולה ומסתכל רק על איזה רצועת אדמה של 400 קמ״ר - שהיא קרב בתוך המלחמה הזו.
תסלח לי, אבל אתה לא יותר מעוד אחד מלא אגו עם הראש בחול
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד