בעלי בית"ר ירושלים ברק אברמוב, ביחד עם הנהלת המועדון, נפגש היום (חמישי) עם שחקני הקבוצה בניסיון להגיע להסכמות בכל הנוגע לקיצוץ שכרם על מנת שהמועדון יוכל להמשיך ולפעול. לפי הודעת המועדון השחקנים סירבו, ועקב כך בית"ר ירושלים הוציאה את כל השחקנים לחל"ת.
"בתחילת הפגישה הודיעו השחקנים כי אינם מוכנים לקצץ כלל, דבר שלא היה מקובל על הנהלת הקבוצה שסיימה את הפגישה. מאוחר יותר נפגשו שוב הצדדים, והשחקנים הודיעו כי הם מוכנים לקצץ עשרה אחוזים משכרם", נכתב בהודעת המועדון.
1 צפייה בגלריה
ברק אברמוב
ברק אברמוב
ברק אברמוב. הוציא את שחקני בית"ר לחל"ת
(צילום: עוז מועלם )
"לצערנו הרב, ובעקבות הסירוב המתמשך לא להגיע עם המועדון להסכמות, לא נותרה ברירה אלא להוציא את כל השחקנים לחל"ת החל ממחר (שישי). אנו מזכירים כי בית"ר עדיין בעלת חוב גדול אותו מכסה הבעלים ברק אברמוב מכיסו מאז שנכנס למועדון, וכי מדובר במצב לא פשוט כלל לחברה הישראלית, למשק ולכדורגל הישראלי בפרט. כולנו תקווה כי בסופו של דבר יבינו השחקנים את גודל השעה ואת המשבר הגדול אותו כולנו חווים", אמרו בבית"ר.
בהמשך הערב הגיעה התגובה של שחקני הקבוצה, דרך ארגון השחקנים: "הטענות של הנהלת המועדון מלאות ארס ורחוקות מהאמת. צר לנו שראשי המועדון, בימים קשים אלה, מנסים להוציא אותנו באור שלילי. הטענה לפיה ביקור המפונים או הפצועים, קשורה לשכר שלנו, היא מוטעת ומטעה. בזמנים כאלה היא אפילו מפלגת. מביך ומביש שזה מה שבעלי הבית שלנו טוענים. האם אברמוב מחפש שנשלם עבור זה שנהיה שייכים למועדון? איפה נשמע דבר כזה?".
השחקנים המשיכו: "אנחנו באים לקראת המועדון תמיד ותמיד נבוא. הסכמנו לקיצוץ על אף שאנחנו הקבוצה היחידה עד כה שבכלל מתעסקת בנושא השכר בימים קשים אלה. ואז כשאנו יושבים עם ראשי המועדון, מכנים אותנו בוגדים? אנחנו בוגדים? אנחנו שהיינו ותמיד נשארנו נאמנים למועדון ולקהל שדוחף אותנו תמיד? חלק מאיתנו הלכו בשבועות האחרונים להלוויות של אוהדים, הלב שלנו כואב ומדמם, ולמרות זאת אנו מוצאים את עצמנו מתעסקים בנושא זה".
פורסם לראשונה: 18:41, 02.11.23